Minkä ikäisenä rupesit tuntemaan itsesi vanhaksi?
Olis pitäny tää toinen tehdä jo monta vuotta sit oon ihan varma et olis ollu sata kertaa hepompi raskaus. Että silleen tuntuu vanhalta :D
Kommentit (23)
ja hävisi sitten taas. Nyt 45-vuotiaana en oikeastaan pidä itseäni vanhana - enää :)
olin siinä vaiheessa jo kahden lapsen äiti ja näytin kolmekymppiseltä.
Elän nyt ns. kolmenkympin kriisiä kun odotan kolmatta ja olen 24v.
ja aloin ihmettelemään nykynuorisoa! (että ei tuollaisia oltu silloin kun minä olin koulussa...mukamas)
ja joskus 29-31 välillä tuntui että oon tosi vanha, nyt musta tuntuu että hitsi kun oon nuori. Vaikuttaneeko että lapset on "isoja" ja mulla on omaa-aikaa
Sen olen huomannut, että lääkärit, papit ja ministerit alkavat olla mua nuorempia;)
Siis mieleltäni en kauheasti ole muuttunut, mutta 27 on sellainen ikä, ettei kyllä voi enää sanoa olevansa nuori tai nuori aikuinen. 26 voisi sen vielä sanoa.
Hassua kyllä, tunnen itseni paljon nuoremmaksi kuin vaikka 4 v sitten kun sain tietää olevani raskaana. Ja tosi nuoreksi tunsin itseni kun törmäsin vanhaan luokkakaveriin, jolla oli tosi syvät silmänympärysrypyt (mulle ei oo vielä tullut, kai ne kohta omaankiin naamaan asettuu :D).
itseni vanhaksi. Pahimmillaan se oli tuossa 35-vuotiaana kun oli hirveet määrät univelkaa ja kroppa rappiolla. Nyt kun 40 lähestyy alan olla taas hyvässä fyysisessä kunnossa ja tunnen taas olevani nuori.
Oma isoäitini, joka eli 91-vuotiaaksi sanoi, että vanhoja ovat ne, jotka tarvitsevat rollaattoria. Hän itse sai sellaisen 90-vuotiaana.
ja olen alkanut huomaamaan itsestäni uusia piirteitä.
ja huomaan myös että en jaksa enää samallatavalla kuin vielä 4v sitten.
Tosi pienet lapset voivat olla osasyynä väsymykseen, mutta kyllä tässä alkaa tuntemaan itsensä ihan "vanhaksi".
olen huomannut, ettei miesten päät enää käänny kuten ennen. No, syynä voi olla väsähtänyt olo, on kaksi pientä lasta. Sitä on kuitenkin vaikea niellä koska olen aina ollut vähän riippuvainen miesten huomiosta, yritänkin nyt vähän tsempata olemukseni suhteen...
Ikää on nyt 48. Pienet lapset ja teinit pitää kai nuorena. Ei ehdi ikäjuttuja ajatella.
Ja olen 37v. Jotenkin olen alkanut pelätä vanhenemista ja tunnenkin itseni osittain vanhaksi. Uskon että johtuu siitä, ettei ole aikaa itselle, ei ole aikaa (ja varaa) käydä riittävän usein parturissa, ei ole aikaa käydä lenkillä ja ajatella syömisiään.
Täytän kohta 31. Tosin en vielä näytä vanhalta, mutta silti huomaa kropastaan, että saa tehdä kunnon eteen paljon enemmän töitä kuin ennen. Tosin on kaksi pientä lastakin ja usein väsynyt olo..
alkaa tuntua vanhalta... Täytän tänään 23 ja jotenkin on vaan niin vanha olo... Ehkä syynä on se et oon ollu viimeset 2 vuotta kotona muksujen kanssa..
*eemi*
ja ikää on 42 v:)