Te, joilla on kuivat silmät? Kuuluuko teillä silmistä
sellaista naksumista tai rutinaa kun liikuttelette silmiä? Tai siis silmäluomista toi ääni kuuluu? Omituista. Mulla naksuu silmät välillä
Kommentit (13)
Kuivat on muttei mitään ääniä kuulu. Geometrisiä kuvioita kyllä näkyy kun suljen silmät.
Kiitos tuosta "astaksantiini"-vinkistä! Täytyy ehdottomasti kokeilla.
Kävin jo vähän googlettelemassa että onko se muillakin tehonnut silmien kuivuuteen...http://luonnollisetvitamiinit.blogspot.fi/2014/07/astaksantiini.html
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:51"]
Joo, ja jos hieron niitä oikein kunnolla niin saattavat natista! Mulla onkin vähän ihmeelliset silmät, valonarat ja vetistävät. Juon riittävästi vettä, olen kokeillut eri määriä ja silmätippoja ja rasvaa saan sopivasti.. Mikähän auttaisi?
[/quote]
Mulle silmälääkäri määräsi juuri eilen noihin oireisiin kuivansilmäntippoja. Kokeile jotain toista silmätippamerkkiä, varmasti johtuu vain kuivista silmistä.
vähän auttaa kun viimeiseksi illalla laitan kostutustippoja, ja sit ihan ensimmäiseksi aamulla. Mutta ei mulla mitään ääntä kuulu.
Hui, voiko jollaki olla niin kuivat silmät?
En edes koe silmieni olevan kuivat. Mutta joskus hyvin harvoin kuuluu sellaista pientä rutinaa ja naksumista, kun herään. Se on aika jännän kuuloista ja tuntuistakin. Siitä se sitten heräämisen jälkeen tasoittuu, kun juon reilummin vettä.
Joskus kuuluu. Hyi että tekee pahaa se ääni.
Joo, ja jos hieron niitä oikein kunnolla niin saattavat natista! Mulla onkin vähän ihmeelliset silmät, valonarat ja vetistävät. Juon riittävästi vettä, olen kokeillut eri määriä ja silmätippoja ja rasvaa saan sopivasti.. Mikähän auttaisi?
Minä kärsin aiemmin kuivista silmistä, mutta oireet helpottivat huomattavasti, kun aloin käyttämään Astaksantiinia. Useamman kuukauden olen jo käyttänyt ja ehdottomasti jatkan! Tilaan ulkomailta sitä, paljon edullisemmin saa. Netistä löytyy tietoa kyseisestä tuotteesta.
Kuuluu! Toinen silmä välillä naksahtelee ihan vain räpytellessä, ei tarvitse hangata tai mitään.
Astaksantiini? Mitä se on. Mistä keksit sen?