Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on kuivat silmät? Kuuluuko teillä silmistä

Vierailija
15.10.2007 |

sellaista naksumista tai rutinaa kun liikuttelette silmiä? Tai siis silmäluomista toi ääni kuuluu? Omituista. Mulla naksuu silmät välillä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astaksantiini? Mitä se on. Mistä keksit sen?

Vierailija
2/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat on muttei mitään ääniä kuulu. Geometrisiä kuvioita kyllä näkyy kun suljen silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta "astaksantiini"-vinkistä! Täytyy ehdottomasti kokeilla. 

Kävin jo vähän googlettelemassa että onko se muillakin tehonnut silmien kuivuuteen...http://luonnollisetvitamiinit.blogspot.fi/2014/07/astaksantiini.html 

Vierailija
4/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:51"]

Joo, ja jos hieron niitä oikein kunnolla niin saattavat natista! Mulla onkin vähän ihmeelliset silmät, valonarat ja vetistävät. Juon riittävästi vettä, olen kokeillut eri määriä ja silmätippoja ja rasvaa saan sopivasti.. Mikähän auttaisi?

[/quote]

Mulle silmälääkäri määräsi juuri eilen noihin oireisiin kuivansilmäntippoja. Kokeile jotain toista silmätippamerkkiä, varmasti johtuu vain kuivista silmistä.

Vierailija
5/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän auttaa kun viimeiseksi illalla laitan kostutustippoja, ja sit ihan ensimmäiseksi aamulla. Mutta ei mulla mitään ääntä kuulu.

Vierailija
6/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
7/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, voiko jollaki olla niin kuivat silmät?

Vierailija
8/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
9/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes koe silmieni olevan kuivat. Mutta joskus hyvin harvoin kuuluu sellaista pientä rutinaa ja naksumista, kun herään. Se on aika jännän kuuloista ja tuntuistakin. Siitä se sitten heräämisen jälkeen tasoittuu, kun juon reilummin vettä.

Vierailija
10/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuuluu. Hyi että tekee pahaa se ääni.

Vierailija
11/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja jos hieron niitä oikein kunnolla niin saattavat natista! Mulla onkin vähän ihmeelliset silmät, valonarat ja vetistävät. Juon riittävästi vettä, olen kokeillut eri määriä ja silmätippoja ja rasvaa saan sopivasti.. Mikähän auttaisi?

Vierailija
12/13 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin aiemmin kuivista silmistä, mutta oireet helpottivat huomattavasti, kun aloin käyttämään Astaksantiinia. Useamman kuukauden olen jo käyttänyt ja ehdottomasti jatkan! Tilaan ulkomailta sitä, paljon edullisemmin saa. Netistä löytyy tietoa kyseisestä tuotteesta.

Vierailija
13/13 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu! Toinen silmä välillä naksahtelee ihan vain räpytellessä, ei tarvitse hangata tai mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän