2v10kk poika puhuu ihania :D!
Voi vitsit, nytkö meillä ollaan tultu siihen ikään, että voi alkaa kerätä ylös niitä legendaarisia lapsen suusta- juttuja...?
Tässä pari esimerkkiä viime päiviltä:
Autossa matkalla kaupasta kotiin. Minä, eli äiti, sanoin: " Katsos mikä roska-auto edessä" . Poika katsoo ja tokaisee: No oho, olitpa tarkka likka.
Kaupan kassalla viime viikolla. Seisomme kassajonossa ja kassatäti palvelee edelläolevaa asiakasta. Poika kysyy minulta: meneekö tuo mun kans naimisiin? ja osoittaa kassatyttöä. Sanon, että en voi tietää sitä. Poika katsoo minua tyrmistyneen näköisenä ja sanoo: mutta säähän sen päätät kuka nai kenet.
Aamulla sängyssä. Poika kipuaa viereeni kun imetän kuopusta. Hän raahaa mukanaan leluja, rätin ja sukat ja menee peiton alle. Asettuu ja ähertää vaikka kuinka kauan, jotta on hyvä asento ja tokaisee sitten: Voi äiti, mä olen ihan poikki. Tarttee levätä tai en jaksa pussailla sua.
:D IHANA TYYPPI TUO POIKA :D
Kommentit (4)
Aivan mahtavia! Huippu poika teillä.
T: äiti joka vielä odottelee tuota aikaa, poika 2kk
No oho, olitpa tarkka likka.
Voi äly, hauskasti sanottu. taitaa olla nokkela poika...?
meidän 3v tyttö tokas mulle tänä aamuna kun puettiin päällemme aamulla vaatteita, että: ootko surullinen kun sun maha roikkuu?
Heh, olepa siinä sitten naama peruslukemilla.
T äiti joka vissiin alkaa kiinteyttää vatsanseutua
Meidän poika kovasti toivois pikkusisarusta ja haluais, että mentäis kauppaan ostamaan vauvansiemeniä!