Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOKUISTEN viikko 42

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin täällä. Tai siis siltä tuntuu, vaikka eihän tässä nyt montaa päivää ole ollut välissä. Ollaan sukuloimassa ja tietenkin täällä sitten pikkumies sai ekan flunssansa. Onneksi on liina ollut matkassa, kun unet eivät vaakatasossa juuri onnistuneet. Pidemmät päiväunet ovat onnistuneet tosiaan vain kantoliinassa. Viime yönä poika oli aika räkäinen ja nukuttiin mahakkain lähes koko yö, siten, että itse makasi puoli-istuvassa asennossa tyynyjen tukemana ihan kuin joku kleopatra (tosin en yhtä kuninkaallinen tai hehkeä). Aamulla alkoi kuulostaa siltä, että esikoinenkin voisi saada flunssan. Toivon, että kukaan muu ei nyt saisi tuota pöpöä.

Pilates kiinnostaisi minuakin, mutta olen todella huono tekemään kotona mitään liikesarjoja. Täytyy vielä odottaa siis hetki ja mennä jossain vaiheessa sitten ohjatuille tunneille.

Nyt täytyy mennä taas.

Hyviä vointeja elokuisille ja perheille!!

Västis ja pikkuherra 2,5kk

Vierailija
22/23 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä jonkin verran kyselty Pilateksesta. Minulla itselleni kuopus 3kk, takana riskiraskaus ja hätäsektio. Löysin pilateksen sattumalta ja ohjaaja on mitä asiantuntevin ja osaa ottaa todella hyvin nämä erityiskriteerit liikkeitä tehdessämme (esim. vatsalihasten " sulkeutuminen" raskauden jälkeen).

Pilates vahvistaa etenkin juuri keskivartaloa, mikä synnytyks(i)en jälkeen ihanteellista liikuntaa. Tunnin jälkeen on mukava, rento ja venynyt olo.

Käyn Ruskeasuolla Studio Manipurassa (tunnit pid. englanniksi), jos täällä vaikka joku kaipaa vinkkiä sopivasta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt vaavi sellaisen n. 2,5kk ja ihan kivasti on mennyt. Ilmavaivoja meillä riittää edelleen. Ollaan vyöhyketerapiat käyty ja sitä rataa, mutta eipä se vaivoja kokonaan poista. Kakkakin kulkee suht hitaasti ja pierut haisee pahalle... nyt on muutenkin jostain syystä vaivat pahentuneet, enkä ymmärrä miksi ?

Ja sekin vielä, että meidän neiti lakkoilee nyt jostain syystä rinnalla. Alkaa imeä tissiä ja kun on pari imaisua ottanut alkaa huuto..sitten yrittää uudestaan ja taas alkaa huuto..tätä jatkuu niin kauan, kunnes huuto on aivan lohdutonta ! Olen nyt miettinyt, että mistä moinen johtuu..onko se vauvan mahanpuruista johtuvaa vai onko nää jotain raivareita ?!

Onko teidän muitten vauvoilla ollut samaa ?

Pullosta ottaa sitten korviketta yleensä ihan muina " miehinä" .

lion