Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raxu ja raxun laihdutus

Vierailija
17.03.2013 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä kuinka kauan tuosta yhdestä ja samasta asiasta täytyy vääntää asiaa. Ihan kuin hän olisi tehnyt jonkun ihan ihme uroteon.

Onhan se hyvä juttu että laihtuu, mutta ei hän ole ainoa joka on niin tehnyt. Alkaa tosiaan jo kyllästyttää.

Vierailija
2/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaahan se tulla korvista jo juu... joka lehdessä ja vieläpä samat asiat, lähes samoin sanakääntein niin osaan kohta jo ulkoa.

Mutta ei hän nyt sentän mitään 20kg ole lihonut vuoden takaiseen. Höpsistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxun laihdutus on nykyään Raxun työ.

Rahastakoon nyt niin kauan kuin se onnistuu. Jokainen päättää tykönänsä, ostaako lehden, jossa Raxu esittelee filosofiaansa ja tekemisiään.

Vierailija
4/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllästyttää ihan suunnattomasti. Joka tuutista tulee raxun sitä ja tätä. Antais jo olla, ihan kun se olis suomen ainoo ihminen joka on pystynyt laihduttaan. Joo, ihan sairaan hienoo tollanen tiputus, mut hei rajansa kaikella. No, rouva takoo nyt kun rauta on kuuma, tuskin tolla kauaa enää rahastetaan. 

Vierailija
5/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kateellinen ja samalla innostunut hänen tarinastaan. Silti nykyään jo kyllästyttää, kun hänen naamansa pällistelee jokaisessa lehden kannessa edelleen. Se hänen tarinansa on jo tuttu. Innostava kyllä, mutta se on kuultu jo niin miljoona kertaa, eikä sen suhteen enää tule mitään uutta.

Vierailija
6/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 täs vielä, ite en ole mitenkään kateellinen, oma laihari urakka on takana ja tiputettuja kiloja 30. Ei se mitään ydinfysiikkaa ole ja maailma on tällä hetkellä pullollaan dieettiohjeita ja elämäntapamuutosta. Eikös tää ko. rouva oli vetänyt ihan hulluja liikunta määriä päivässä, tyyliin 6 tuntia tms? Se mua kyllä hiukan ärsytti ja aiheutti kateeellisuutta, ite joutui käymään ihan ansiotyössä ja hoiteleen laihariurakan kaiken muuan elämän ohessa. Perkule, kyl tuloksia olis tullu vähemmässä ajassa itellekkin, jos olis aikaa vaan jumppailla ja liikkua. Se on melkosta luxusta sanon mä.

Vierailija
7/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut/teidät olettamaan, että hän ottaa itse yhteyttä toimituksiin? Toimittajat tekevät juttuja kiinnostavista aiheista. Mm. laihdutuksesta.

Jättäkää turha kadehtiminen ja katkeruus, niin elämänne helpottuu kummasti.

Vierailija
8/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Aivan kuin se olisi muka joku uroteko. Toiset pelastaa ihmishenkiä, toiset laihduttaa. Laihdutuksesta revitään kymmeniä lehtiotsikoita kuukaudessa. Ihmishengen pelastamisesta yksi tai kaksi.

Raxu on kohta repinyt lehtien jutuilla itseään useammin julkisuuteen kuin Eerikan juttuja on revitelty.

Kaksi suurinta uutista Suomessa. Raxun läskit ja Eerikan kohtalo

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 11:34"]

En minäkään ymmärrä kuinka kauan tuosta yhdestä ja samasta asiasta täytyy vääntää asiaa. Ihan kuin hän olisi tehnyt jonkun ihan ihme uroteon.

Onhan se hyvä juttu että laihtuu, mutta ei hän ole ainoa joka on niin tehnyt. Alkaa tosiaan jo kyllästyttää.

[/quote]

Vierailija
9/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kadehtii ylipainoista viiden lapsen äitiä.

Painoindeksi on vielä aika korkea kun näitä kuvia katsoo

http://www.hs.fi/kuukausiliite/Raakel+Lignell/a1305633128409

En ihan tuolla kuvalla viitsisi hehkuttaa joka lehden kannessa, kuinka hoikka olen. 

[quote author="Vierailija " time="17.03.2013 klo 12:07"]

Mikä saa sinut/teidät olettamaan, että hän ottaa itse yhteyttä toimituksiin? Toimittajat tekevät juttuja kiinnostavista aiheista. Mm. laihdutuksesta.

Jättäkää turha kadehtiminen ja katkeruus, niin elämänne helpottuu kummasti.

[/quote]

Vierailija
10/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen sankarillista yleensäkään on laihduttamisessa. Omaa pöljyyttään ensin turvottaa itsensä toistasataa kiloiseksi ja sitten hehkuttaa lehtien palstoilla, kuinka on laihduttanut.

Olen itsekin laihduttanut ja en ole kokenut tarpeelliseksi kehuskella, kuinka paljon olen laihduttanut. Kaikessa hiljaisuudessa karistanut kiloja. En todellakaan kaipaa suitsutusta ja kehuja. Hävennyt olen, että olen antanut itseni turvota. Mulla ei kuitenkaan ihan noin isosta painonpudotuksesta kyse.

Vierailija
11/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 10:20"]

Onko tämä mimmi tehnyt elämässään muuta kuin vääntänyt lapsia ja lihonut ja laihduttanut vuorotellen

[/quote]

Oli Raxu myös Levyraadin juontajana 2002-2003.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Raakel_Lignell

Vierailija
12/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% teistä tekisi ihan samoin kuin Raxu, jos teillä olisi sama tilanne. Ei Raxun varmaankaan tarvi itteensä paljon tyrkyttää joka tuuttiin vaan häntä pyydetään ja helppoa rahaa saa nyt takomalla kun rauta kuuma. Turhaa jeesustelua täällä taas katkerilta läskeiltä. Jättäkää lehdet ostamatta, vaihtakaa telkkarista kanavaa tai pistäkää radio kiinni, jos ei tuo nappaa. 

Vierailija
13/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin huvitti yks päivä iltalehden lööpi raxusta ja laihdutuksesta,tuli dejavu ilmiö vuoden takaiseen lööpiin..oikeesti,tästä jankattiin silloin ja ilmeisesti nyt samoista asioista uudelleen kun kirja on julkaistu. HOHOIJAA sanon minäkin.

Vierailija
14/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:58"]

99% teistä tekisi ihan samoin kuin Raxu, jos teillä olisi sama tilanne. Ei Raxun varmaankaan tarvi itteensä paljon tyrkyttää joka tuuttiin vaan häntä pyydetään ja helppoa rahaa saa nyt takomalla kun rauta kuuma. Turhaa jeesustelua täällä taas katkerilta läskeiltä. Jättäkää lehdet ostamatta, vaihtakaa telkkarista kanavaa tai pistäkää radio kiinni, jos ei tuo nappaa. 

[/quote]

No tuskin tekis, ei kaikilla ole tarvetta esitellä itteensä joka paikassa. Toisekseen en ole läski- enään, vaan helvetin hyvässä kunnossa. Ja niin jätänkin ostamtta ja katsomatta, mut voi hyvää päivää, tää on edelleen vapaa maa ja raxusta pitää ja saa keskustella, kun lärvi paistaa maan jokaisessa lehdessä. Kyllähän se alkaa ihmisiä ärsyttämään ja herättää keskustelua. 

Vierailija
15/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sun mielestä Raxun kritioijat on katkeria läskejä. Hassua, en ole tiennyt bmi 21 olevan läski.

Kyllä hän on itse tyrkyttänyt itseään joka paikkaan. Kun ei tee palkkatyötä, on jostain raha revittävä. Kohta on keksittävä joku muu tempaus, kun ei voi noilla läskeillään kauaa rahastaa

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:58"]

[/quote]

Vierailija
16/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sitä laihdutuskirjaansahan se markkinoi. Kyllä teistäkin 99% markkinoisi kirjaanne jos sellaisen olisitte saaneet aikaan.

Vierailija
17/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Nikke innoissaan tuosta painonpudotuksesta kun ennen Raxun omien sanojen mukaan tykkäs vähän muhkeammista muodoista. Muutenkin tuntuu, että Raxu vähän liikaa hurahtanut tuohon laihuuden ihanaan maailmaan.

Vierailija
18/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kannattanu jättää toi alastonkuva ottamatta!

Missä tää Raksu on viulistina?

Nikkehän rakastaa vaimoaan, olipahan hän laiha tai lihava.

Vierailija
19/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoi kirjaansa. Hienoa, pysy vaan esillä ja hehkuta, Raksu, niin saadaan tähän kirjakevääseen yksi myyntimenestys :-)

Terveisin kirjakaupan täti

Vierailija
20/48 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kirjahan on yhteistyössä Raxun ja asiantuntijoiden kera tehty, blogi ei vakuuta kirjoitustaidoista.. 

Ja miksei Raxu mennyt aiemmin tuohon HS:n alastonkuvaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä