Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mä pidän itseni kurissa?

Vierailija
29.10.2008 |

En ole syönyt vehnää enkä muitakaan viljoja moneen kuukauteen kun karppailen. Eilen mies teki ihanan näköisiä sämpylöitä, jotka tönöttävät nyt tuossa pöydällä. Mun tekee niin mieli maistaa! En oikein tiedä miten tässä olisi kun taistelen itseni kanssa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sämpylä ei maata kaada ja jos niin luulee, on menettänyt täydellisesti todellisuudentajunsa ja siirtynyt hihhuleiden joukkoon.

Vierailija
2/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli toista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää pakottaa koko perhe tohon hihhulointiin kanssasi. Viljoja ei saa jättää pois ruokavaliosta.

Vierailija
4/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama voi jatkua niin kauan kuin sämpylöitä on. Jos on pyristellyt irti leivästä, ei sitä kannata aloittaa enää uudestaan. Vinkiksi ap:lle, että jos olet ollut kauan syömättä viljaa, saat todennäköisesti vatsasi kipeäksi tuosta leivästä.

Vierailija
5/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rasva on virallisterveellisen linjan kannattajille. Ota sämpylä ja lataa sen päälle kaikkea ihanaa ja nauti koko hökötys hyvällä omallatunnolla!

Minä voin ihan vallan mainiosti syödä leivän eikä se herätä minussa mitään muita hiilihydraattihimoja. Itse asiassa leipä ei maistu enää yhtään niin hyvältä kuin muistan sen aiemmin maistuneen. Mutta joillekin tulee yhdestäkin leivästä "putki päälle" ja he eivät voi syödä edes sitä yhtä sämpylää. Opit tuntemaan itsesi testaamalla!

T: Karppaaja II

Vierailija
6/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säilyvät sitten tuoreina muille perheenjäsenille.

Vierailija
7/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sämpylänsyönnistä maailma kaatuu. Syö se sämpylä ja katso miltä tuntuu. Ihminen on kyllä liian kermaperseeksi itsensä opettanut, jollei kestä pientä ilmavaivaa. Onko teillä yhtä pinkeää kaikki muukin elämä? Vain täydellinen olo on kyllin hyvä?

Vierailija
8/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin sitten ymmärrän huolesi.

Muuten voit ihan huoletta syödä sen sämpylän.

Vierailija
9/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen olo on kyllin hyvä?

Eihän toki ainainen paukuttelija voisi siitä tietää mitään.

Vierailija
10/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain vatsavaivoja. Minulla on palleatyrä, jonka oireita karppiruokavalio on helpottanut vaikka kuinka paljon. Nyt pitäisi vain oikeasti muistaa se kipu, jonka pallean tienoille saan kun vatsa turpoaa.

ap

Vierailija
11/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen olo on kyllin hyvä?

Eihän toki ainainen paukuttelija voisi siitä tietää mitään.

Ihan terveellisesti syön ja koetan välttää huonoja hiilareita parhaani mukaan. En minäkään sämpylöitä syö joka päivä, herkkua ne ovat meilläkin. Olen itse kokeillut tuollaista hurmoshenkistä ruokaterrorismi-elämäntapaa jossa yksikin pala väärää ruoka-ainetta on lähes rikollista toimintaa, ja se on oikeasti ihan naurettavaa. Osastoa kymmenen vuoden päästä nolottaa ja sitä ajattelee että onneksi en ole enää noin lapsellinen. Kohtuus kaikessa on todellakin viisaus.

Vierailija
12/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain vatsavaivoja. Minulla on palleatyrä, jonka oireita karppiruokavalio on helpottanut vaikka kuinka paljon. Nyt pitäisi vain oikeasti muistaa se kipu, jonka pallean tienoille saan kun vatsa turpoaa.

ap

Vierailija
13/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on vilja-allergia eikä hänen ruokavalioonsa tarvinnut ainakaan lääkärin mukaan mitään lisätä kun viljat jätettiin pois. Pitää tietysti huolehtia, että kuitua saa jostain muualta.

Vierailija
14/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa on todellakin viisaus.

Se vaan tahtoo rakkailta kanssasisarilta unohtua, kun haukutaan läskit mennen tullen.

Vierailija
15/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on vilja-allergia eikä hänen ruokavalioonsa tarvinnut ainakaan lääkärin mukaan mitään lisätä kun viljat jätettiin pois. Pitää tietysti huolehtia, että kuitua saa jostain muualta.

Saa vain iho-oireita ja muuta paskaa niistä.

Vierailija
16/16 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kiloja onkin tietysti kadonnut. Kun en ole kipuja kokenut nyt pitkään aikaan, tuppaa senkin asian unohtamaan kunnes taas harhautuu ja muistaa hetken.

Tämä on aika jännää sikäli, että mitään kaupan leipätuotteita en ole himoinnut mutta nuo pahuksen sämpylät ovat jotenkin ihan taivaallisen rapsakoita päältä ja pehmeitä sisältä. Katselin kateellisena kun lapset pistelivät niitä aamulla maidon kanssa menemään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä