Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aconin raskaustesti

14.10.2007 |

Mahtaako joku tietää, mistä acon 10:n ns. kemiallinen reaktio johtuu? Olen tehnyt 2 testiä, joista molemmista testiajalla negatiivinen, ja myöhemmin ovat muuttuneet " plussiksi" (=testiviiva ottanut väriä ja kuivunut lähes yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva). Eivät siis lukukelpoisia enää, mutta mikä tummumisen aiheuttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se oli noin kun täältä jonkinaikaa sitten luin. En ole varma, mutta luulisin että se on tuo.

Minäkin olen saanut ko. testillä ns. vääriä roskis haamuja.

Vierailija
2/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aiemmin yhden. Se on tosi harmi, koska aiheuttaa

turhia toiveita. Nyt osaan jo suhtautua paremmin näihin haamuihin,

mutta silti niitä käy tuijottamassa ja miettii, että voiko näitä tulla,

jos kerran ei ole raskaana. Menkkoja tässä taas odotellaan, vaikka

" plussaa" näytti raskaustesti. Tuo asia saisi mielestäni lukea ohjeessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä, voisivat asiasta mainita, harmillisia kun ovat... Täällä kans valmistaudutaan tädin vierailuun, ja suunnataan katse seuraavaan kiertoon.

Vierailija
4/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä ohjeissa sanotaan, ettei testiajan jälkeen saatu positiivinen tulos enää ole luotettava, ja tästä syystä testi pitäisi hävittää heti testiajan päätyttyä? Tai jotain sinne päin, en muista sanatarkkaan.

Onkohan minulla joku eri pakkausseloste tai jotain. Kyllähän nuo herkät testit sen " roskishaamun" siihen tikkuun tuppaa päräyttämään, siksipä vippaan sen heti määräajan kuluttua roskiin, ja koitan olla kaivelematta enää jälkeenpäin.