Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mennyt pieleen?

Vierailija
29.10.2008 |

Niin, en tiedä, mikä on tosiaan mennyt avioliitossani pieleen. Vai onko mikään. Onko ongelma yksin minun, vai tekeekö miehenikin väärin. Olemme olleet yhdessä pian 20v ja lapsiakin on. Pieniä lapsia, jotka verottavat tavalliseen tapaan aikaa parisuhteelta. Minä olen kotiäitinä.

Mieheni kokee - tietysti - saavansa aivan liian harvoin seksiä. Ja totta se varmasti onkin. Minä vain en kykene seksiin silloin, kun lapsista joku on hereillä ja siten mahdollisesti kuulolla. Ja nykyään tuntuu, että lähes aina näin on. Kuopus herää aamulla samaan aikaan kanssani, illalla isommat voivat olla hereillä. Ja kun illalla itse väsyneenä kaadun sänkyyn, en useinkaan jaksa odottaa, että kuopuskin sammuu, vaan olen itsekin jo lähes unessa lapsen nukahtaessa.

Miehelleni ei tuntuisi olevan ongelma harrastaa seksiä, vaikka joku lapsista olisi suorastaan hereillä samassa huoneessa. Minä puolestani en voisi edes kuvitella siinä tilanteessa mitään.

Nykyään mieheni onkin sitten jatkuvasti kähmimässä minua. Ohimennessään hän koskee minua lähes poikkeuksetta johonkin. Usein tavalla, jota en siedä. Hän pitää oikeutenaan puristella vähän sieltä, vähän täältä. Ja suuttuu, kun siitä lämpene. Olenkin alkanut väistellä miestäni kotona, sillä nuo kosketukset ärsyttävät. Saan osakseni myös inhottavia, loukkaavia sanoja, koska en mieheni mielestä vastaa hänen kosketuksiinsa ja pyyntöihinsä "oikealla" tavalla.

En tiedä, mitä tehdä. Enkä varmasti ole ainoa tässä tilanteessa. Onko mitään tehtävissä? Kerran jo harmistuksissani huitaisin miestäni, kun hän kävi suoraan alapäähäni kiinni. En halua olla sellainen ihminen.

Apua tai neuvoja kellään? Vai olenko vain turhasta ruikuttaja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy oppia rentoutuun, seksiä voi harrastaa muuallakin kun siellä makkarissa, mee vaikka miehen kanssa autotalliin tai varastoon. Tai laittakaa vaikka radio makkariin soimaan, että peittää seksin äänet.

Rakasteluhan on ihan normaalia elämää eikä sitä kuulu hävetä. Tolla konstilla sä ajat ukkos vieraisiin, mutta itsepähän tiiät mitä teet.

Vierailija
2/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat miehesi vieraisiin ja seuraavaksi itket sitten sitä.

Käykää yhdessä vaikka suihkussa pikaisilla. Ja miksei lapset mene aikaisemmin nukkumaan kuin aikuiset? Meillä muksut menee nukkumaan klo 20 ja ehtivät hyvin nukahtaa ennen kuin hommat voivat alkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä siis oikein, että mies voi itsepintaisesti saada halunsa tyydytettyä vaikka lasten ollessa samassa tilassa??? Ei missään tapauksessa!!

Ap, mä antaisin miehes painua vieraisiin, ja anna vaikka satanen hänelle että pääsee huoriin. Mua yököttää tuollainen käytös.

Mies ja HÄNEN halunsa! Halveksin moista. Sopikaa että vaikka kerta viikossa saa riittää.

Vierailija
4/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei miehesi saa edes kertaa viikossa. Kerta viikossa voisi riittääkin, mutta jos ikinä ei saa ni kyllähän sen tietää miten siinä käy.

Vierailija
5/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nauttisi seksistä tai kykenisi rentoutumaan, jos lapsia olisi kuulolla. Meillä lapset (3 kpl) on ikähaitarilla 0-5 v, ja kaikki nukkuu viimeistään ysiltä, joten ongelmaa ei tosin ole, ainakaan vielä.

Ap, minkä ikäiset lapset teillä on? Voisiko isommat huolehtia pienemmistä, esim. viedä viikonloppuna puistoon ja saisitte miehen kanssa omaa aikaa? Vai ovatko liian pieniä hekin?

Kähminnästäkään en syttyisi. Oletko kertonut miehelle millaista kosketusta/kohtelua kaipaat? Siis mieluusti ohjaa häntä positiivisessa hengessä tyyliin "musta on ihanaa, kun..." eikä "älä viitti..."

Vierailija
6/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin, kun seksiä on, se on hyvää - molempien mielestä. Mutta minä en pysty pakottamaan itseäni haluamaan, valitettavasti. Ja nuo miehen kähmimiset ja puristelut kyllä vain vähemtävät minun halujani :(

Ja hänelle, jonka lapset nukkuvat jo klo 20. Meillä on myös yli 10v lapsia, joita ei aivan vielä klo 20 saa nukkumaan, vaiikka kuinka haluaisi...

ap

Vierailija
7/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienin viikonloppunan sitten päiväunille. Järjestelykysymys?

Kerro sille miehellesi ettei kähmintä sytytä, kerro samalla myös mikä sinuun tehoaa :)

Vierailija
8/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaikeaa kun on MONTA lasta perheessä. Lisäksi sanoisin että ongelma vain kasvaa lasten kasvaessa! Nimittäin isot lapset nukahtavat yleensä myöhemmin, he ymmärtävät paremmin mitä ympärillä tapahtuu jne. Onhan se helppoa jos perheessä on vain pieniä lapsia jotka nukkuvat 12 h/päivä!

Meilläkin kolme eri-ikäistä lasta. Vanhemmat lapset usein ylhäällä vielä klo 21-21.30. Nuorin nukahtaa aikaisin. Aamulla on mahdotonta saada mitään aikaiseksi, nuorin herää tosi aikaisin. Lisäksi nukumme samassa huoneessa nykyään kun tämä on tilapäisasunto.

Meillä harrastetaan ehkä pari kertaa kuussa ja siihen olemme päässeet ihan yhteisymmärryksen kautta. Ei meillä mieskään halua tuon useammin. En kestäisi jos mies yrittäisi jatkuvasti "saada"!

Vierailija
9/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse olla automaattinen tyydytyslaitos. Eikä seksiä tarvitse aina haluta!

Nyt sanot miehelles, että hän saa silloin kun sulle sopii. Hän voi käyttää käsiään. Tai käydä huorissa. '

Mua ärsyttää miehes itsekeskeisyys halunsa kanssa. Sulla on myös oikeus päättää ruumiistasi.

Jos miehes on valmis hylkäämään perheesi siks ettei saa seksiä riittävän usein(mikä on tilapäistä) hän ei ole sellainen, minkä mieheksesi olet joskus halunnut, vai onko??

Tuolla käytöksellä hän saa sinut inhoamaan seksiä pidemmän päälle.

Vierailija
10/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että tunnelmaan joskus vaikea virittäytyä.

Meillä kaksi alle 5v lasta ja itsekin olen vielä kotiäiti. Meillä seksiä harrastetaan kun siihen löytyy tilaisuus. Lauantai aamuna lastenohjelmien aikaan, illalla kun lapset nukkuu, viikonloppuna päiväunien aikaan, mutta yleisimmin keskellä yötä! Kyllähän niitä seksuaalisia tarpeita on molemmilla osapuolilla. Anna vain omiesi tulla pintaan! Pientä leikkimielisyyttä kehiin. Ajattelepa niin, että miltä tuntuisi jos miehesi ei huomioisi sinua mitenkään eikä koskettelisi ollenkaan? Ota koskettelut kohteliaisuutena,älä loukkauksina joiksi miehesi ei niitä selvästikään tarkoita!

Minusta on ihana, että lapset näkevät vanhempien koskettavan toisiaan. Ei sitä tarvitse hävetä! Tietty on eroa miten ja mihin koskettelee.

Vierailija
11/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää minäminä-naiset!

Vierailija
12/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on todella eroa koskettelulla ja koskettelulla. Minä todella tykkäisin, jos mieheni koskettaisi minua kauniisti. Ohimennen tapahtuvat hipaisut, halaukset ja suukot ovat todella ok, mutta suoraan sanottuna vihaan sitä, kun mies käy kiinni erogeenisiin alueisiini tuosta vain, "kysymättä lupaa". Ja joskus jopa lasten nähden :(

Olen kertonut miehelleni, mistä pidän ja myös siitä, että näin jatkuessa minä todellakin alan inhota koko seksiä (niin kuin joku jo tässä ketjussa totesikin). Olen myös kertonut, että haluaisin joskus olla se aloitteen tekijä, mutta nykyään en koskaan ehdi, kun mies on aina jotenkin ehdottelemassa tms.

Ymmärrän, että seksin määrä on vuosien varrella vähentynyt, mutta olisihan aika ihmeellistä, jos lasten myötä niin ei, ainakin hetkittäin, kävisi.

Joku kertoi harrastavansa seksiä viikonloppuisin lastenohjelmien aikaan. Kertokaa minulla ihan tosissaan, kuinka se onnistuu. Eivätkö lapset tule makuuhuoneen ovesta sisään? Meillä makuuhuone on olohuoneen seinän takana, eikä ovessa ole lukkoa, joten en tiedä, kuinka nopea oikein pitäisi olla, ehtiäkseen harrastaa mitään, ennen kuin joku lapsista tulisi katsomaan "mitä te oikein teette?"

Ehkä olen vain tylsä ja mielikuvitukseton, mutta minä kaipaan edes jonkinlaista rauhaa syttyäkseni. Silloin seksi tuntuu jopa joltain. Samoin kaipaan joskus koskettelua, joka ei välttämättä johda mihinkään sen enempään ja tapahtuu molempien hyväksymillä säännöillä. Onko se liikaa pyydetty?

Vierailija
13/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on oikeus haluta sinua, mutta sinulla on oikeus olla haluamatta.

Keskustelun paikka siis. Miehesi ei saa kähmiä sinua, mutta tiedän ihan omasta kokemuksesta, että sitä pikku hiljaa ajautuu tosi kauas erotiikasta ja pitää kaikkia lähentymisyrityksiä epämiellyttävinä.

Yksi keinohan on yhdyntäkielto vaikka kahdeksi viikoksi-kuukaudeksi. Sinä aikana sinulla ei ole paineita "suostua" ja mies joutuu harjoittelemaan muutakin läheisyyttä kuin seksiä.

Vierailija
14/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa ja aivan samanlaisessa tilanteessa vieläpä. Inhoan sitä, että mies syyllistää minua seksin puutteesta, mutta ei kuitenkaan tee mitään tilanteen parantamiseksi. Kuten esimerkiksi hoitaisi oman osuutensa kotitöistä (ilman marinaa), olemmehan molemmat töissäkin. Jos en olisi aina illalla niin väsynyt, ehkä joskus itsekin sitä seksiä haluaisin. Nuo suorasukaiset kiinnikäymiset nostavat karvani pystyyn, kun jokainen "viattomasti" alkanut halauskin muuttuu samantien rintojen kopeloinniksi. Kun siitä irti rimpuilen, olen sitten "hellyyskammoinen". Just. Inhoan seksiä jo, ja syy löytyy kyllä vonkaajamiehestäni!

Vierailija
15/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Seksi on meilläkin tullut kovin vaikeaksi, vaikka lapsia on vain yksi. Mies käy töissä ja viikonloppuisin on -ihme kyllä- paljon muutakin tehtävää. Monet sanoisivat, että odottakoot muut hommat, mutta mä en pysty virittymään mihinkään eroottiseen leikkiin jos alla on likaiset lakanat tai pölyinen lattia. Tylsää ehkä, mutta koittakaa ymmärtää tätäkin. Lapsen unet on sen verran epämääräisen pituisia, ettei voi senkään varaan laskea, että nyt se pysyy jossain itsekseen rauhassa. Meillä vielä vauva. Ajattelin jotenkin, että tilanteemme on ihan normaali tällaisena seksittömänä, mutta kun eksyin tänne vauva-lehden palstalle, niin asai alkoikin vaivaamaan. Yhtäkkiä ihan ok tilanteesta tuli kauhea ongelma. Ja nyt puhutaan siis kuukausien ellei jopa vuoden seksittömyydestä!

Mutta alkuperäiseen palatakseni ei ole liikaa pyydetty, että itsekin saisi nauttia. Ei naisia ole tänne luotu vain miesten pantaviksi ja kähmittäviksi. Sano miehellesi, että kähmiminen vie loputkin halusi ja jos haluaa seksiä, niin lopettaa ne sellaisenaan kuin niitä inhoat. Kerro millaisesta kosketuksesta pitäisit. En minäkään halua mitään pikapanoa mielessä pelko siitä milloin lapsi herää tms. Sitä kaipaa rauhaa ja jonkilaista liehittelyäkin vielä vaikka suhdetta onkin reilusti takana. Tsemppiä ap:lle. Täältä ei kannata kauheasti tulla kyselemään silloin kun mieli Ei tee seksiä, ohjeeksi tunnutaan antavan, että pitää olla koko ajan valmis antamaan, mielellään touhuamaan kotona ilman alusvaatteita. että mies voi tulla ja tuikata milloin vain, valmiiksi vain liukkaria jalkoväliin, ettei haluttomuus aiheuta miehelle traumoja. Kyllä sellasiakin miehiä on, jotka oikeesti kestää elämää ilman seksiä, onhan niillä kädetkin.

Vierailija
16/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samasta asiasta kuin ap kirjoitti on kokemusta täälläkin. Sen olen erityisen selvästi huomannut, että mitä harvemmaksi seksi käy, sitä enemmän mieheltä tulee "asiatonta" seksinvonkausta, kähmimistä ja jatkuvaa kerjäämistä. Itse en mitenkään voi olla yhtä usein sellaisella fiiliksellä, että haluaisin seksiä. Tässä voi olla sellainen ero, että miehet haluavat toisinaan "paineidenpurkamisseksiä", kun taas me naiset yleisemmin miellämme seksiksi sellaisen rauhassa nautitun seksin.

Nämä omien oikeuksien puolustajat, minun mielestäni yltiöfeministinaiset ovat varmasti eri mieltä, mutta minusta on parisuhdetta ajatellen oikein ja kohtuullista, että ne miehenKIN halut otetaan jollain tavalla huomioon. Eli tässäkin asiassa kompromissi on kohdallaan. Meillä se toimii niin, että silloin tällöin minä lähden mukaan miehen pikaseksitoiveeseen, vaikka ei itse tekisi oikein mielikään, ja tiedän saavani sitten miehelleni paremman olon. Joskus siihen ei itse oikein ehdi syttyäkään, mutta toisinaan siitä taas saa kummasti potkua päivään! Toisinaan teen itsekin aloitteen tällaiseen pikasessioon (eikä mies ole kyllä koskaan kieltäytynyt). Sitten lisäksi on vielä ne molempien haluamat rauhalliset rakastelut. Ja jos lasten takia ei tunnu löytyvän aikaa rauhallisempaan rakasteluun, niin aivan varmasti pystytte järjestämään satunnaisesti aikaa pikaisempaan seksiin. Jos kerran perheessä on isompiakin lapsia, niin ei kun isommat katsomaan pihalle pienten perään ja hommiin!=) Tai sitten vaikka kello soimaan keskellä yötä... Yhteinen suihkukaan ei ole huonompi homma.

Sitä paitsi, siinä on oikeasti perää, että kun vain pääsee alkuun siinä, että pitää huolen, että seksiä on "tarjolla" suht säännöllisesti, oli se sitten kerran viikossa tai kahdessa tai useammin, niin kyllä sitä alkaa itsekin kaivata! Suosittelen.

Vierailija
17/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi sanoa, että äiti ja isi menee ottamaan makkariin nokoset sillä aikaa kun he katsoo ohjelmia ja että jos on asiaa, niin koputetaan ovee ja odotetaan, että äiti/isi antaa luvan tulla sisälle. Näin me tehdään. Ikinä kukaan ei ole tullut oven taakse norkoilemaan.

Ehdottomasti kannattaa laittaa dvd-pyörimään, jos isommat lapset on pois kotoa ;)

Minä olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, ettei toisen haluja saa torjua. Siis koko ajan. Avioliittoon kuuluu ehdottomasti toimiva seksielämä. Ja se on ihan fyysinen fakta, että miehille se seksi on usein olennaisempi osa suhdetta kuin naisille. Miksi siitä seksistä pitää niin nipottaa? Mitä se haittaa, vaikka joskus "antaa" rakkaalle puolisolleen vaikka vähän säälistä, kun huomaa että toinen on ihan kauheassa puutteessa? Ei se värkki käyttämällä loppuun kulu.

Vierailija
18/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, vaikka joskus "antaa" rakkaalle puolisolleen vaikka vähän säälistä, kun huomaa että toinen on ihan kauheassa puutteessa? Ei se värkki käyttämällä loppuun kulu.

Meillä se toimii tarvittaessa toisinkin päin. Sitäpaitsi, mieskin on paremmalla tuulella, kun ei koe olevansa "puutteessa". =)

Vierailija
19/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on telkkari ja dvdt... just.

Ja taas tämä FYYSINEN fakta-kommentti! Siis joku testosteroniko? Entäpä se yhtälailla fyysinen fakta, ettei toista haluta?? Estrogeeniko on jotenkin vähäpätöisempi hormonikin? Joutuu naishormonitkin mieshormonien alistamaksi tässä yhteiskunnassa ;) Ihan oikeasti hormonitkin voivat olla syy haluttomuuteen ja limakalvojen kuivuuteen yms. Mutta tietty talvisodan hengessä pidetään isännät tyytyväisenä kähmimisineen kaikkineen? Täällä neuvotaan usein pitämään parisuhde kunnossa suostumalla seksiin... MItes nuo miehet, käykö sama ohje, että pitääkseen parisuhteen kunnossa voisivat joskus olla vonkaamatta jos näkevät ettei toista huvita?

Lapsille voi sanoa, että äiti ja isi menee ottamaan makkariin nokoset sillä aikaa kun he katsoo ohjelmia ja että jos on asiaa, niin koputetaan ovee ja odotetaan, että äiti/isi antaa luvan tulla sisälle. Näin me tehdään. Ikinä kukaan ei ole tullut oven taakse norkoilemaan.

Ehdottomasti kannattaa laittaa dvd-pyörimään, jos isommat lapset on pois kotoa ;)

Minä olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, ettei toisen haluja saa torjua. Siis koko ajan. Avioliittoon kuuluu ehdottomasti toimiva seksielämä. Ja se on ihan fyysinen fakta, että miehille se seksi on usein olennaisempi osa suhdetta kuin naisille. Miksi siitä seksistä pitää niin nipottaa? Mitä se haittaa, vaikka joskus "antaa" rakkaalle puolisolleen vaikka vähän säälistä, kun huomaa että toinen on ihan kauheassa puutteessa? Ei se värkki käyttämällä loppuun kulu.

Vierailija
20/40 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokaisella on niitä haluttomia kausia kun on pieniä lapsia kotona. Minun on ainakin vaikea uskoa niitä jotka aina väittävät olevansa valmiita "helpottamaan" miestään, vaikkei itsellä oikein sytyttäisikään.

Mutta olen nyt kokenut senkin, että on tosi helppo ajautua kauas puolisosta juuri sen seksin vähyyden vuoksi. Naiset usein määrittelee koko parisuhteen: MINÄ en halua ja MINUSTA tuntuu ja MINULLE on tärkeää... Moni tuntuu ajattelevan, että kun ei itse halua niin miehellekin pitää kelvata.

Ja sitten itketään täällä kun tulikin ero. Ei ainakaan kukaan kähmi enää.

Meillä käytiin vakavia keskusteluja parisuhteesta ja hellyydestä hiljattain. Tajusin, että mieheni on edelleen se sama ihana tyyppi, jonka kanssa halusin 10 vuotta sitten naimisiin. Ja että minä olen ollut viime vuodet aika kaukana siitä tyypistä, jonka kanssa mieheni lupasi tahtoa rakastaa. Ja että vaikkei hän millään tavalla minua siitä syytäkään, haluan itse takaisin jotain siitä mitä meillä oli. Ja seksittömyys ei ainakaan sinne vie.

En pysty neuvomaan, miten käytännössä saisitte kiireetöntä rakasteluaikaa. Me ollaan käyty pienillä matkoilla ja annettu lapsia yökylään mummeille ja kummeille. Kyllä te varmaan yhdessä jonkun ratkaisun keksitte! Älä luovuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi