Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYKSiläiset! kysymys IVF:stä

13.10.2007 |

Eli siis olen menossa punktioon maanantaina ensimmäistä kertaa ja pirullisen pelon ja jännityksen lisäksi jäi mieltä askarruttamaan, että kun hoitaja kysyi että tuleeko mies mukaan, niin mitä se tarkoittaa käytännössä?! Mikä on miehen rooli kyseisen päivän aikana?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.

En siis ole TYKSissä hoidossa, mutta ekaan IVF:ään menossa viikolla 44. Sen lisäksi, että mies tuo simpat tullessaan, hän voi olla punktiossa pitämässä kädestä kiinni tai muuten tukena. Toimenpiteen aikana ei ole pakko olla mukana, mutta ainakin täällä vaaditaan saattaja, koska punktion jälkeen ei saa ajaa ja muutenkin voi olla todella heikossa kunnossa. Näin siis ainakin meitä infottu asiasta :)

Peukutukset ja kovasti plussatuulta Ruustinna77 sinullekin IVF:ään!

SanniAnniina (menossa nollaultraan tiistaina)

Vierailija
2/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYKSissä on tilanne se, että punktio joudutaan tilojen puutteen vuoksi suorittamaan leikkausosastolla, joten siitä syystä mies ei pääse mukaan pitämään kädestä kiinni ja siksi olinkin kiinnostunut tietämään käytännön kuvioista nimenomaan TYKSin kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

Kyllä se mies mukaan pääsee TYKSissä - mulla oli punktio juuri tän viikon keskiviikkona ja siellä se mies piteli mua kädestä kiinni samalla kun punkteerattiin.

Sinne ' heräämöön' ei sitten pääse mukaan, sen ajan pitää odotella vaikka siinä odotustilassa.

TYKSissä on aivan ihana hoitohenkilökunta, ystävällisiä ja empaattisia ihmisiä =). Lääkettä saa niin paljon kuin haluaa ja mulla ainakaan punktio ei sattunut juuri lainkaan. Nää jälkikivut sitten ovatkin ihan eri luokkaa, vieläkin niin kipeänä ettei liikkeelle kunnolla pääse.

T. Giselle

Vierailija
4/4 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että punkteeratuista kymmenestä solusta yksikään ei lähtenyt hedelmöittymään. Että näin meillä. Huomenna keskustellaan lekurin kanssa sitten, miten jatketaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän