Onkos teillä käytössä joku näistä salasanoista?
1. Lemmikin nimi
2. Harrastus
3. Äidin tyttönimi
4. Perheenjäsenen syntymäpäivä
5. Oma syntymäpäivä
6. Kumppanin nimi
7. Oma nimi
8. Suosittu jalka-pallojoukkue
9. Lempiväri
10. Ensimmäinen koulu
Kommentit (13)
kuka ihme haluaisi murtautua mun koneelle
Mä oon yllättynyt, ettei kirosanat ole päässeet top kymppiin. Tai sitten ihmiset on niin siveitä, etteivät oo vastanneet noita kyselyihin:)
Esim. puhelimen pin-koodi jota en käytä on syntymäaikani neljällä numerolla.
Osa salasanoista on yhdistelmiä eli joku sana ja sitten lasten/miehen syntymäaika tai niiden yhdistelmä. Mutta mikään noista ei yksin ole tuota omaa syntymäpäivää lukuunottamatta. Mutta mulla on puhelimessa PIN koodin kysely pois päältä että sillä ei oikeastaan ole edes merkitystä. Sanoina ei ole mikään noista vaan ihan oma juttu :)
Miehelläni tosin on ex-tyttöystävänsä nimi salasanana. Mutta kysessä todella outo ja harvinainen ulkomaalainen (ei englantilainen) nimi eli sen jos joku tietää niin on aika hyä kun miehellä ei ole yhteyttä ko ihmiseen ollut vuosiin :)
Esim. jos poikani nimi oli Sauli ja syntymäpäivä joulukuussa. Niin salasana voisi olla S@uli12 esimerkiksi
Vierailija:
1. Lemmikin nimi
2. Harrastus
3. Äidin tyttönimi
4. Perheenjäsenen syntymäpäivä
5. Oma syntymäpäivä
6. Kumppanin nimi
7. Oma nimi
8. Suosittu jalka-pallojoukkue
9. Lempiväri
10. Ensimmäinen koulu
Joskus oli esim. työpöytä josta nappasin salasanan kuten nitoja, näppis, klemmari jne. Helpotti vähän muistamista lomien jälkeen. Samoin käytin vaikka käsilaukun sisältöä, hedelmiä, vihanneksia tai vaikka auton merkkejä.
kumppanin nimi
opiskelija numero
pankkiautomaatin " pin"
oma nimi
ja tietenkin se " salasana" :)
siihen piti laittaa joku nelinumeroinen. Olen tosi huono muistamaan numeroita, siksi, ja siksi että kirjastokorttini tuskin on hakkereiden ykköskohde.
Tosin se salasana on yksi ulkomaalainen sana eräästä kirjasta jonka luin n. 8 vuotta sitten. Kukaan tuskin arvaisi ;)
Vierailija:
vaikka käsilaukun sisältöä, hedelmiä, vihanneksia tai vaikka auton merkkejä.
Eikä mun salasana edes ole " salasana" .
:-)