Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen levottomat jalat

Vierailija
28.10.2008 |

Onko kenelläkään kokemuksia lapsuusiän levottomat jalat-oireyhtymästä?

Tänään lastenlääkäri heitti ilmaan tälläisen epäilyn kun 2,5v. poikani on pienen elämänsä potkinut yöt vimmatusti ja kitissyt , ehkä viisi yötä on mennyt hiljaa.

Se lääkäri sanoi että ei ole koskaan törmännyt vastaavaan näin nuorella, ja menemme huomenna verikokeisiin, niissä tutkitaan mahdollisia hivenainepuutoksia jotka voivat aiheuttaa kyseisen vaivan.

Kiitollinen jos joku on viisaampi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta auttaa! AInakin itselläni..

toivottavasti selkenee.

Vierailija
2/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkina kolmena, olen kärsinyt siitä itsekin ja lekuri sanoikin että nämä jutut kulkevat suvuittain.

Hieronta on tosiaan auttanut , istun öisin monta kertaa lapsen sängyn laidalla ja koitan hieroa niitä jalkoja.

Puuh, kumpa joku hieroisi äidin jumittuneita hartioita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omalla äidillä on levottomat jalat ja lääkitys tautiin. Mulla on vaivannut sama kummankin raskauden aikana ja joskus harvoin muilloinkin. Ikä kai vaivaa pahentaa eli odotettavissa on... molemmilla tenavilla, etenkin kuopuksella, on ollut ajoittain tosi hankalaa heräilyä nukahtamisen jälkeen: tenava on selvästi väsynyt ja haluaisi nukkua mutta jokin haittaa unessa pysymistä, itkien potkiskelee jalkojaan ja hinkkaa toisella jalalla toista, hieronta auttaa vähitellen ja lapsi nukahtaa. Voi toistua useita kertoja. Nyt onneksi rauhallisempi vaihe menossa, kop kop kop.... raudan puutehan voi altistaa ja oon kyllä yrittänyt syöttää pun lihaa aika usein. Toki voi olla muutakin levottomuutta mutta alttiushan menee kyllä suvuttain ja meillä sitä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän