Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa olla raskaana vanhemmalla iällä!

Vierailija
13.10.2007 |

Vaikka fyysisesti ei ole enää niin upea kuin nuorempana niin rahalla saa. Ja rahaahan on ehtinyt tähän ikään mennessä kerryttää.

Voi käydä yksityisessä neuvolassa. Voi tehdä lyhennettyä työaikaa ja jäädä varhennetulle äitiyslomalle vatsasta nauttimaan. Voi ostaa lapselle paljon kaikkea ja laadukasta. Voi olla pitkään kotona lapsen kanssa kun ura on luotu jo aikoja sitten ja varaakin on. Jos väsyttää niin voi palkata hoitajan jotta saa itse levähtää. Tuntee ja tietää jo itsensä ja osaa arvostaa itseään ja tarpeitaan.

Minulla on kaksi isoa teini-ikäistäkin lasta ja heidän odotus oli aivan erilaista. Tämä tuntuu luksukselta ja nautin tästä täysin siemauksin kun olen vuosien varrella kaiken tämän itselleni ansainnut. Enää ei ole äitiyslomalta kiire töihin eikä tarvitse murehtia liian pientä asuntoa tai myöhässä olevia laskuja.

Ihana iltatähti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20-vuotias, pari vuotta vihittynä rouvana kotia hoitanut alkaessani odottaa esikoista. Ei tarvinnut käydä töissä edes alkuraskaudessa. Koulutus ja uraputki hoituivat lasten kasvettua, pieniä ei hoitoon tarvinnut laittaa.

Vierailija
2/3 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas sulle on käynyt kun lapset ovat kasvaneet? Ei kunnon ammattia, ei uraa, ei työtä mihin palata? Tuntuuko ollenkaan orvolta? Minusta jokaisella itseään kunnioittavalla naisella pitäisi olla muutakin elämää kuin miehensä siivellä eläjänä ja lastensa elämän ohjaajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotuksessa/lapsensaannissa on olennaista raha ja " laadukkaat" tavarat, niin hyvinpä menee. Ikä tuo viisautta, mutta yleensä myös tarpeen tuhlata rahaa...tai sitten käy kuten isälleni eikä ehdi tuhlata " eläkesäästöjään" kun kuolee alta pois ja jättää lapsilleen muhkean perinnön.

Terv. nuori ja varakas äiti (jo nyt) ;).