Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKALUTUISTEN LAUANTAI LURINAT***

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taasen vauvautuneille, ainakin yksi oli..Nimi jäi taas hakuseen, silti sitäkin enemmän onnea peikkotukkaisesta tytöstä=)

Voihan vattulat.

Meillä alkoi kahdella pienimmällä viime yönä yhden jälkeen ripuli=/

Ihmeteltiinkin miehen kanssa täällä illalla huutavaa pientä tyttöä, kun yleensä ei pukahda mitään, vaan käy omaan sänkyyn tosi ihanan kiltisti nukkumaan..Nyt siis huuto raikasi ja milloin isoveljet kävi ja milloin minä ja milloin isukki ja mikään ei ollut hyvin.

No sehän selvisi sitten myöhemmin, mikä oli neitoa vaivannut.

4v onneksi kävi itse aina pöntöllä, piti vaan käydä pyllyä pesemässä joka kerta.

Ei onneksi vaikuta miltään kamalan pahalta pöpöltä kuitenkaan, kopkop.Ei kuumetta ja pystyvät nukkumaan.

Mutta yöhän oli sitten mulla niin katkonainen, että huh.Ekat ripulit vaan isä siivosi, sittemmin nukkunu kuin tukki.

Nyt on sitten veto veks multa ihan kokonaan!!!

Tuossa seitsemän jälkeen vaihdoin taas yövaippaa tytöltä, kun alhaalta kuului selkeitä askelia..

Pikkasen tuli karmiva fiilis, kun kaikki nukkumassa.

Isojen lasten ovi kiinni ja just olin kaik pienemmät siinä nähnyt, kun tytön sänkyyn vein..

Hetken siinä nojailin kaiteeseen ylhäällä ja kuulostelin, jep kyllä siellä joku oli.

Tulipa nimittäin hyvä herätys!

Kun en uskaltautunu alas ryhävalaana tunkeutujaa lähteä potkimaan,(ei edes jalka nousis) kävin sitten kurkkaamassa isompien huoneessa ja olihan siellä toinen sänky tyhjänä, heh.

Yleensä nukkuvat (9 ja 12v.) kyllä ihan viimeisinä vielä aamulla, niin nyt sitten suhasi tuo 9v, täällä alhaalla jo omiaan=)

Mamma sai sutjakkaan herätyksen, kyllä katos hetkeksi unentarpeet..

Olo on kyllä aika murjottu ja kaikki sympatiat heille ketkä monen monta kertaa yöllä joutuvat käymään vessareissulla, oli nimittäin aika nihkeen joustavia noi sängystä kampeemiset.

Kyllä siinä varmaan jokaiselle nauru tulis, kun näkis.

Sellaiset lonkka/nivusJÄYKKYYDET joka kerta, että limakin liikkuu ylämäkeen nopeampaan=)

No, olihan se odotettavissa, että nämä vaivat alkaa.Eipä ole enää onneksi pitkä aika, hyvän tovin tässä loppuraskaudessa selvisin ilman näitä.

Tuli sitten kirjoitettua oikein ensimmäinen luku...

Mukavaa ja rentoa viikonloppua kaikille, voisin lyödä vetoa, että rentoutumalla tuo synnytys lähtee paremmin käyntiin, kuin hutkimalla.Testatkaa sitäkin=)Mulla ainakin eka lähti " löhöpäivänä" .

Tuttiina ja Nyyttinen 38 tasan.. Ja taas vaihtui viikko

Vierailija
2/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Tuttiinalla ollu jänskätystä aamutuimaan=) Oisin ite varmaan ruvennu kiljumaan tossa tilanteessa....Tsemppiä ja toivotaan, että pienten vatsatauti tosissaan ois helppoa sorttia! Se on kurjin tauti kyllä pikkuihmisellä=(

Onpas hiljaista palstailun puolella, ette kai te muut luule nyt jo nyyttejänne hakevanne?!? Yksinkös mie täällä vielä ainakin sen pari viikkoa sitten turisen???=/

Meilläkin tuo teletapin mittainen esikoinen yritti ruveta leikkimään aamulla jo klo 5 aikaan, vaikka silmät tuolla reppanalla oli ihan sikkarassa....Koitin ottaa meidän väliin nukkumaan, syntyi sota=) Tuo poika ei todella ole mikään välissä nukkuja, vaan tarvii oman tilan ja rauhan! No puolisen tuntia siinä veivattiin ja kiukuteltiin kaikki kolme...Sitten mulla paloi hermo, roudasin patjan pojan huoneen lattialle ja kiikutin ukon omaan sänkyyn. Nukuttiin sitten molemmat, minä kovalla lattialla ja poika tyytyväisenä sängyssänsä, huoh....

Sitäpä tuo lattialla nukkuminen tiesi, että nyt kolottaa ihan joka ikistä paikkaa!!!!=( Onneksi sain sentään äskön tunnin tirsat nykäistyä, niin jaksaa kestitä vieraita...Meille saapuupi 7kk ikäinen kummityttönen vanhempinensa....

Mukavata lauantain jatketta! On muuten mahtava ilma ulkona!!

Kiiuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli päivällä harvakseltaan kipeitä supistuksia ja illalla ne tiheni niin että niitä oli 5 min välein pari tuntia. Mun piti oikeen soittaa äitipolille että onko nää nyt niitä supistuksia, kun oli ihan eri tuntuisia kun ne harjoitussupistukset. Mä luulin että oikeet supparit ois enemmän sellaisia puristavan tuntuisia, niin kuin menkkakipuja, mutta mulla nää ainakin oli sellaisia kipeitä pistäviä vihlontakipuja ihan alamahassa ja kohdunsuulla, ja vihlonta säteili pakaroihin ja reisiin niin että ne on vieläkin kipeät. Kerrallaan se kipu ei kyllä kestänyt kovin kauaa, varmaan 5-10 sekunttia vaan. Kätilö oli kuitenkin sitä mieltä, että ne on supistuksia.

No otin sit panadolin ja koitin nukkua, ja kivut sitten rauhoittuikin. Tänään on myös tullut harvakseltaan niitä kipuja, jotka kai siis on supistuksia.

Jokohan muuten Väpä on synnyttämässä kun ei ole muutamaan päivään kuulunut ja häneltä taisi se limatulppa irtoilla. Mulla ei ole kyllä mitään sellaista tapahtunut mutta jännityksellä odotellaan. harmi vaan että mies on kovassa flunssassa.

Tsemppiä kaikille ja nauttikaahan upeasta säästä!

Riza 40+3

Vierailija
4/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas juu ollu täällä hiljaista.

Eipä itellekään sen kummempaa kuulu, kuin että eilis illan kovasti oli taas lonkat ja reidet kipeänä kun käveli. Kai alkaa luut väljistymään.

Onnea jälleen vauvautuneille!!

Tuossa alkupäivä mennyt pihalla, kun isä tuttunsa kanssa kävivät tarhaamassa terassin ja aitasivat osan pihasta koirille. Muuten tuli hyvä, mutta kissat kun olivat olleet puolisen tuntia tossa terassilla, niin jo oli yksi löytänyt paikan mistä karata. Onneksi sain pihalta kiinni ja hölmönä vielä näytti, että porttioven altahan neiti oli karannut :) Pirun pienestä välistä näytti mahtuvankin.. no huomenna sitten korjataan se kohta ja katellaan, vieläkö löytää jonkin raon.

Nyt täytyy huushollia lämmitellä, kun illalla mennään taas kerran mennään yksiin juhliin, niin on mökki sitten vielä aamullakin lämmin.

Kai se jo pitäisi patterit laittaa päälle.. mutta sähköllä kun ne lämpiää, niin ei viittis ennen kuin pakko.

Eipä tässä sitten kummempia

Pepiliina 37+6

Vierailija
5/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtava ilma ollut tänään. Väsynytolen viime yöstä. Heräilinsupistelukipuihin useasti. Tänään ontullut myös pítkin päivää kipeitä suppareita. Selkään jomottaa ikävästi. Odotan vain milloin alkaa tapahtua, limatulpan irtoamista. Huoh! Ei taida tapahtua mitään, kunhan kipuilee! Muuten ei voinnissa mitään erikoista,mutta liikkkuminen on ollut hankalaa ison mahan ja liitoskipujen takia.

Olen ollut pari päivää nettipimennossa,mutta nyt taas toimii. Oltiin tyttöjen kanssa synttärijuhlilla.

Hiljaista on täällä nyt, onkohan väpä tosiaankin jo synnyttämässä?

Voikaahan hyvin,

Miranneli rv 37+5.

Vierailija
6/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poissa viikon kun jouduin sairaalaan viime sunnuntaina. Keskiviikkona saimme tytön 2790g ja 48cm

Pääsin tänään sairaalasta kotiin. Tulen kirjoittelemaan tarkemmin kun asetutaan aloilleen

Pepsi ja tyttö 3vrk

Vierailija
7/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lisää lutusia!! Paljon onnea kääröistä!!

Täällä ollaan ihan yhdessä kasassa, ja taidetaan olla ihan tappiin asti!

Oltiin koko perhe aamusta asti IdeaParkissa, ja voihan nenä! Ihana paikka, mutta ens kerralla menen sinne ihan yksin! Tai ainakin ilman muksuja.

Arvatkaas oliko rankkaa retki?! Huh, onneks siellä oli kahviloita, penkkejä ja jätskibaareja, :)) Mutta uskomaton paikka! Asutaan melko lähellä, mutta eipä ole ennen keretty käymään. Nyt olikin ihana käydä. Kohta alkaa joulumyynnit ja silloin ei sinne kai taas kannata mennä?! Viimevuonna oli aika täynnä..

No, muuten meillä menee mukavasti, joka mukula on terve! Ei tarvinut tänään niistää kenenkään nenää!!

Omanapa.. Kävelykin sujui ihan melkein normaalisti. Ei supistele, ei edelleenkään minkäänlaisia oireita, että toukka edes olis syntymässä. Muutamia vihlasuja tuli eilen illalla, mutta aika pikkasta. Kai ne sieltä tulee..

Kuka kirjoitti sormiturvotuksista?!? Mulla oli edellisestä ihan järkyttävä turvotus ja se alkoi muutama päivä ennen synnytykseen lähtöä. Jospa sullakin olis? Sormiin ihan sattui...auts, se oli aika hankalaa!

Eikös noi synnytystä ennakoivat turvotukset ole raajoissa ja kasvoissa?! Kai sekin riippuu odottajasta?

Noni, karkas ajatus... Tarttee kai lopettaa, kun punanen lanka katosi. Huomenna on mummulaan meno, joten ei varmaan koneelle enää jaksa/kerkee, kun sieltä palataan..

Poppoo jäi haravoimaan pihaa, pitää kai mennä katsomaan mitä miekkailevat niillä.. Ettei vaan taas satu.

Peppi rv kohta jo kai 38?

Vierailija
8/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se meidän käärömme sieltä maailmaan: 5 päivää ennen laskettua aikaa. Tiistaina jouduin sairaalaan korkeiden verenpaineiden vuoksi ja synnytys käynnistettiin perjantaina 5.10. Synnytys alkoi kuuden maissa illalla ja poika syntyi 6.10 kello 2.55. Synnytys sujui suuremmitta ongelmitta epiduraalin, miehen tuen ja ilokaasun voimin:tuloksena heti kymmenen pistettä saanut pieni mies (paino 3485 g, pituus 49 cm ja pipo 34,5 cm).

Kotiin sairaalasta päästiin tämän viikon keskiviikkona ja nyt ihmetellään esikoistamme täällä kotona. Ja tänään juhlitaan viikon ikää!

Onnellinen Selma ja Hattivatti 7 vrk

Vierailija
9/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona vielä ehdin tänne kirjailemaan että supisti ja ei supistanut... No pian sen jälkeen alkoi tosissaan supistamaan, ja tyttö syntyi 16.59! :) Tarkempaa synnytystarinaa pukkaa myöhemmin tuonne synnytyspinoon. Eilen kotiuduttiin ja tänään ollaan maisteltu kotielämää. Maitoa pukkaa, rintoja kivistää ja elämä hymyää...

TSEMPPIÄ jatkuvaan odotukseen, etenkin yliajalla kärvisteleville. Ainakin Rizalla taitaa jo jotain tapahtuakin!

Suhni & " Elvi" (3 vrk)