Keskustellaan me " wanna be porvarit" täällä niin ei häiritä noita muita.
Kommentit (12)
Toihan on niin keskiluokkaista ettei enää keskiluokkaisemmaksi voi tulla. Vai soittotunnilla :D
Mä voin toki vaihtaa sen johonkin toiseen, mutta mun täytyy ensin säästää vähän että mulla on varaa. Mikä olisi oikea auto porvarille, siis että muutkin tietäis että en oo mikää tavallinen tallaaja?
Millainen on oikeaoppinen porvari?
Ei siihen riitä omakotitalo, piano ja pari autonrämää pihassa. Ja mitä ne soittotunnit tähän kuuluu? Kunnon porvareitten lapset pelaa golfia.
no tietysti mersu. ja mahdollisimman uusi.
myös hieno bmw luultavasti käy. Samoin volvo.
vai onko nykyisin junttimaista ajaa volvolla??
saab voisi olla myös kova sana.
ja kai teillä on käynyt sisutussuunnittelija?
Samalla kysyisin hiusväristä, onko musta jo out?
Mikä voi olla säälittävämpää kuin työtön porvari? Niitäkin nykyään kuulemma on...
Musta on hienoo kattoo uutisia ja äänestää kokoomusta.
- on iloinen veronmaksaja siihen rajaan asti, kun ihmiset silti ymmärtävät olevansa lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta elämästään
- kannustaa työntekoon, opiskeluun ja yrittämiseen
- on valmis pohtimaan palveluiden yksityistömisen etuja ja haittoja ilman tunnelatausta
- pitää kyseenalaisena vaatimuksia kotihoidontuen korottamisesta, koska tuloja voi korottaa työllä hoitovapaan aikanakin
- ei kadehdi hyvätuloisia, koska heitä verotetaan rankemmin ja sen ansiosta köyhemmätkin pärjäävät tässä yhteiskunnassa paremmin kuin jos he tulisivat toimeen vain omillaan
niin minä tunnustan olevani porvari, vaikka en ole kuin keskituloinen, keskiluokkainen kahden lapsen kotiäiti.
sossuthan ne haluaa lapset äkkiä päivähoitoon, että saadaan työläisnaiset takaisin työpaikoille....
on iloinen veronmaksaja siihen rajaan asti, kun ihmiset silti ymmärtävät olevansa lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta elämästään
- Kunnon porvari ei ole koskaan iloinen veronmaksaja. Itse asiassa porvarille pitäisi maksaa, että hän suostuu pitämään rahaisat luunsa suomessa.
on valmis pohtimaan palveluiden yksityistömisen etuja ja haittoja ilman tunnelatausta
- Juu niin helvetisti tunnelatausta pitää olla jos haluaa olla porvari. Siis että kaikki yksityistetään saatana!
pitää kyseenalaisena vaatimuksia kotihoidontuen korottamisesta, koska tuloja voi korottaa työllä hoitovapaan aikanakin
- Porvari: vai vielä kotihoidontukea pitäis saada! Mihin sitä yritteliäs ihminen tarvitsee!!
ei kadehdi hyvätuloisia, koska heitä verotetaan rankemmin ja sen ansiosta köyhemmätkin pärjäävät tässä yhteiskunnassa paremmin kuin jos he tulisivat toimeen vain omillaan
- köyhyys on kuule ihan omaa syytä, sanoo porvari. Ei köyhiä pidä ruveta auttaamaan muuten kuin potkimalla ne töihin.
Enhän mä paljoo nää, mutta mä oonkin vähään tyytyväinen. On se hienoo ettei tarvi olla moukka.