Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juotteko te kaikki alkoholia perjantaina ja lauantaina?

Vierailija
12.10.2007 |

Vaikka vaan yhden tai kaksi? Minä en juo koskaan kotona (kesällä join pihalla lasin siideriä). Jos tekee mieli vaikka yhtä niin käyn tuossa paikallisessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän KOSSUA raakana ja useimmiten MUNASILLAAN!

Pena33

Vierailija
2/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset nukkuu ja mun " työviikko" on takana, olen siis kotona lasten kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten satu olemaan työviikonloppu, silloin en juo. Arkena en juo, mutta viikonloppuisin senkin edestä.

Vierailija
4/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoda joka vkl. Joskus otan yhden tai kaksi siideriä/lasia viiniä, jos tekee mieli (oli lapset kotona tai ei).

Vierailija
5/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten menee kaksi kuukautta- puoli vuotta, että en juo mitään.

Juon lasin, korkeintaan kaksi punaviiniä tai pullon olutta. Voin juoda, vaikka aamulla olisi työaamu. Mieluummin niin, että kaikki lapset ovat kotona silloin tiedän, että minun ei tarvitse hakea heitä mistään.

Jos taas jotain sattuu kotona soitan taksin ja vien heidät päivystykseen, kerran on käynyt näin, mutta siinä tilanteessa ilman puolta lasia punkkuakin olisi ollut parempi soittaa taksi.

Vierailija
6/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa raskaan viikon jälkeen saada kotiin tullessani kylmä olut. Siihen kun laspet menee nukkumaan, se jääkin tuohon. Sitten yleensä avataan oikein hyvä punaviini ja usein syödäänkin vasta kun lapset ovat nukkumassa. Perjantai on meillä sellainen oikein rela ilta.

Miksi se on niin kamalaa? Lapset on aina hoidettu tip top ja lasten aikana ei tosiaankaan olla humalassa. Kaikki ei konttaa puolikkaan siiderin jälkeen.

Vierailija
7/7 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ainakaan edes maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän