Mitä mieltä olette tämän syksyn Hullujen Päivien tarjonnasta?
Tässä kyselen vähän muilta mielipidettä tämän syksyn Hullujen päivien tavara tarjonnasta?Niiltä ketkä ovat jo Hulluilla Päivillä vierailleet.
Itse olen pettynyt.Mielestäni oli kaikkien aikojen surkein tarjonta.Ainoat, jotka olisin halunnut ostaa olivat Superfitin kengät,mutta nekin taisivat loppua jo heti aamusta.
Valikoima oli onneton niin lastenvaate puolella kuin naistenvaate puolellakin.
Mielipiteitä ja komentteja kaipailen.
Kommentit (8)
olen minäkin. Tavara tuntui olevan aika kallista edellisvuosiin verrattuna. Lasten perusvaatteetkin olivat lähes normaalihintaisia, eivätkä ne edes olleet kummoisia. Tyhjin käsin lähdin kotiin, mikä ei välttämättä ole huono juttu. Minusta tuntuu, että Stockmann ikään kuin hakee sitä " oikeaa" hintatasoa, jolla liike saa parhaan mahdollisen voiton. Minusta tuntuu, että tänä vuonna mentiin aika monien tuotteiden hintojen osalta metsään.
Halusin ostaa miehelle urheiluvaatetta ja goretex-lenkkarit ja ne löytyivätkin. Samoin löysin itselleni aran goretex-avokkaat (edelliset olin jo aivan loppuunkuluttanut). Myös itselle ostin vedenpitävät lenkkarit - ei kauniit, mutta halvat ja erittäin toimivat.
Lasten puolelta en edes odota löytäväni oikein mitään, lapset on jo sen kokoisia. Esim. haalari on joka vuosi ollut surkea.
Olen myös samaa mieltä siitä, ettei hintataso ollut kohdallaan. Kyllähän sen huomasi siitäkin, että keskiviikkona myyntiin tullutta tavaraa oli vielä perjantaina aamulla jäljellä.
sillä olisin halunnut ostaa sieltä tänään sellaisen Benettonin vaaleanpunaisen college-puvun tytölle, mutta niitä olikin tullut vain kirkkaanpunaisia. Myöskään raitasukkiksia (ohuet raidat) ei löytynyt kuin isommissa kokonumeroissa.
Duplon Lego-pakit 1,5-4v olivat taas jo loppuneet tänään puolenpäivän aikaan, pöh.
Lasten jutuissa sitä peruskamaa ja vaatetta tuli ostettua (esim. tänään Benetton collegepuku 16,90e oli mielestäni hyvin kohtuullinen hinta kivalle peruspuvulle, samoin ne Timbis-paidat 18,90e oli edullisia ja nättejä). Kotiin ostettiin monitoimilaite/printteri 79e (kun muualla se sama malli maksaa 129, eli säästettiin 50e!)
Sitä vastoin aikuisten vaatteissa ei ollut mitään ainakaan meitä kiinnostavaa kun yleensä on jotain ainakin löytynyt.
joten vertailukohtaa ei ole. Torstaina ostin ne täälläkin paljon esillä olleet Superfitin goret nuoremmalle lapselle ja lisäksi ostin lentoliput. Goretexit ja lentoliput olisin joka tapauksessa ostanut nyt syksyn aikana, joten olen tosi tyytyväinen Hullut Päivät-ostoksiini. Mutta ehkä se sitten kertoo hieman kehnonlaisesta tarjonnasta, että vaikka lentolippuja lähes puolitoista tuntia jonottaessani kiertelin melkein kaikki osastot, en tehnyt yhtään heräteostosta!
huono tarjonta oli kyllä tänä syksynä, pari Puppe kirjaa Akateemisen puolelta ostin ja siinä oli ostokseni tältä kaudelta. Hiukan hiplasin Addun collaria siis lasten h. 24.90, mutta muistelin meillä olevan sama paita jo kotona odottelemassa ja kotona järkytyksekseni huomasin lapuissa hinnan 22.90!!! Siis normaali hinta oli 2 euroo halvempi kuin Hullujen Päivien hinta! Joopa, joo siinä sitten langat kuumina soitteleen asiasta eteenpäin, mutta asialle ei kuulemma voitu enään mitään. Niinpä.. Jos siis tuon college paidan ostitte niin palauttakaa ihmeessä, hujausta todellakin!
Minulle hullut päivät eivät ole mikään must-juttu eli en useimmiten tee niitä varten reissua Stockalle. Tänä vuonna kuitenkin ehdin työmatkalla piipahtamaan ja yllätyin positiivisesti. Lastenvaatteita oli paljon, siis ihan käyttövaatteita ja hyvään hintaan. Varsinkin tytön, 6v, vaatevarasto koki täydennystä, osan jätin odottamaan vielä kaappiin.
Mutta minulla ei kauheasti ole vertailupohjaa kun en välttämättä joka kerta ole käynyt Hulluilla päivillä ollenkaan.