Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puolisosi kärysi pettämisestä??

Vierailija
28.02.2013 |

Jäikö kiinni tyhmyyttään, kertoiko itse vai käräyttikö kaveri? Mitä sitten - onko ex vai jatkoitteko yhdessä?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sukulaisensa häissä, joihin minä en työesteen takia päässyt. Hän sanoi menevänsä juhlista omaan kotiinsa nukkumaan, että minun yöuneni eivät häiriintyisi haitaten seuraavaakin työpäivää.

Seuraavana päivänä menin miehen luokse. Hän nukkui krapulaansa vielä iltapäivällä. Tiskialtaassa oli kaksi konjakkilasia nätisti vierekkäin, ei muuta tiskiä. Kysyin, kenen toinen on. Vastaus oli, että miehen kaverin eksän, joka oli myös minun kaverini ja tiesin hänen olleen samoissa juhlissa. Kotiin mentyäni soitin tuolle kaverilleni ja sanoin ihan läpällä, että mieheni tunnusti heidän panneen. Kaveri hätääntyi ja alkoi pyytelemään anteeksi, että he olivat niin kännissä, eikä hän tarkoittanut jne.

Sydän verta vuotaen katkaisin välit molempiin.

Vierailija
42/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jokin gynekologinen vaiva, johon ei löytynyt selkeää syytä. Lääkäri kysyi, voisiko minulla olla sukupuolitauti. Nauroin, että ei todellakaan. Kotona odotin miestä töistä, jotta pääsemme nauramaan tuolle lääkärin vitsille. Mies tuli ja sanoin piruuttani: voisikohan minulla olla sukupuolitauti? Mies alkoi itkeä, ja tunnusti pettäneensä minua varaosaliikkeen tutun myyjän kanssa.

Tautia minulla ei onneksi kuitenkaan ollut. Järkytyksestä selvittyäni ja miehen anelun ja selkeän katumuksen jälkeen päätin jatkaa miehen kanssa. Kolmisen vuotta jaksoin, sitten lopetin suhteen jatkuvan toisten naisten vahtimisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on joitain vuosia, kännykät eivät olleet ihan niin yleisiä. Olimme mökillä ja miehen kännykään tuli koko ajan viestejä. Kun hän oli saunassa, katsoin ne. Joku nainen siellä toivotteli hyvää yötä ja kyseli, tuleeko mieheni aamulla. Kun mies tuli saunasta, kerroin lukeneeni viestit. Hän katsoi minua halveksuen, kun olin kehdannut lukea hänen viestinsä.

Toki se oli väärin, mutta mies käänsi koko asian minun syykseni. Hän ei suostunut keskustelemaan koko asiasta. Yritin unohtaa, mutta en onnistunut. Kitkuttelimme vielä pari vuotta yhdessä, mutta luottamus oli mennyt. Vaikka rakastin tuota miestä, tapasin tuhat kertaa paremman ,jonka kanssa olen nyt naimisissa. Eikä tarvitse miettiä, mitä hän selkäni takana puuhaa.

Vierailija
44/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä iltana hän palasi baarista ja käyttäytyi kummallisesti. Jokin vaisto siinä heräsi ja tutkin miehen puhelimen hänen nukkuessaan känniä pois (en ollut tutkinut miehen puhelinta vuosiin). Sielläpä olikin viestejä, jossa mies ruinasi jotain naista baariin hänen kanssaan.

En saanut aikaiseksi ottaa heti asiaa puheeksi aamulla, mutta iltapäivällä miehen puhelimessa oli viesti tapaamisesta viikonlopulle.

Otin asian puheeksi. Mies tunnusti melkein heti.

Jatkoimme suhdettamme, kun mies katui niin kovasti. Luottamus on kuitenkin mennyt. En tiedä koska palaa vai palaako koskaan.

Vierailija
45/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli kotiin fritsu kaulassa,joo eipä siinä muuta tarvinut.Olimme muutaman kuukauden erossa,muutaman kuukauden ruikutuksen jälkeen otin hänet tyhmä takaisin.Olemme edelleen yhdessä,tuosta tapauksesta 5v mutta se ei ole vieläkään unohtunut,tuskin koskaan unohtuukaan enkä  luota pätkääkään.Sellaiset arvet siitä joku päivä otankin lasten kanssa hatkat,kun olen siihen valmis!

Vierailija
46/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää.

Monen teidän mies on kyllä pitänyt vaimoaan täydellisen naivina ja mitään huomaamattomana noilla pettämisretkillään ja kotiin niiltä palailtuaan.

Vierailija
47/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestit kännykästä. Kaiketi ihan hetken mielijohteesta - en koskaan aiemmin ollut sitä tehnyt - mutta ehkä sitten alitajuisesti olin tajunnut jonkun olevan vialla.

Ja en kyllä pysty edes häpeämään tekoani, vaikka se tietysti väärin olikin.

Vierailija
48/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä ällöttävin kokemus: 

Asuttiin silloisen poikaystävän kanssa eri paikkakunnilla opiskelujen takia ja menin sitten viikonlopuksi häntä tapaamaan. Pääsin ovesta sisään, poikaystävä tuli antamaan tervetulosuukon ja hänen naamansa haisi ihan vit*lle... Oli siis juuri hetkeä aiemmin nuollut naista, jonka kanssa minua petti eikä ollut pessyt naamansa ko. aktin jälkeen. Sanoin: "Olisit edes pessyt naamasi", käännyin kannoillani ja marssin bussiasemalle ja takaisin omaan kotiini. Mies yritti soittaa ja tekstata vaikka mitä ruikutusviestejä, mutta katkaisin kahden vuoden seurustelun siihen paikkaan. YÖK!

Vierailija
49/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt kerran aiemmin, silloin löysin viestejä puhelimesta, mutta niistä kyselyjen jälkeen mies ei vielä myöntänyt, vasta myöhemmin paljasti itse kaiken, kun ei jaksanut enää valehdella.

Nyt mulla on taas hassu tunne, että jokin on pielessä. Olen ratsannut puhelimen pariin otteeseen, mutta mitään ei ole löytynyt. Tosin nyt vaihtoi puhelimeen, jota luulee, etten osaa käyttää, joten saattaa jättää poistamatta viestejä...

Vierailija
50/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 Hyi hitto!!

Vierailija
51/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli illanistujaiset, joihin itsekin olin menossa, mutta päätin jäädä kotiin. Mieheni siis lähti ilman minua, piti tulla luokseni yöksi mutta ilmoitti, että kun ei kyytiä järjesty, jää sinne yöksi. Noh, pari kuukautta sen jälkeen tuttavani puhui ohimennen, että oli kuullut mieheni olleen läheisissä väleissä erään naisen kanssa siellä, kysyin mieheltä ja antoi uskottavan selityksen, ei mitään ihmeempää siis ajattelin, aikaa kului ja tuttavani taas kertoi asiasta. Mieheltä ei vastausta saanut, joten kysyin suoraan tältä naiselta, kenen kanssa mieheni nähtiin. Ja löytyihän se totuus sieltä. Tämänkin jälkeen mies yritti uskotella, ettei mitään käynyt. Uskottelin miehelle, ettei pettäminen vaikuttaisi suhteeseemme, halusin vain totuuden. Tämän jälkeen mies vasta kertoi. Uskomatonta, mite joku ihminen voi valehdella noin kylmästi ja vielä kiinni jäätyään sanoa, ettei mitään käynyt! Yritimme puoli vuotta vielä tämän jälkeen, muttei suhteesta enää mitään tullut. Onneksi asuttiin erillään. 

Vierailija
52/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa katsomassa voimamieskilpailua, joka pidettiin pikkupaikkakunnallamme. Huomasin, että eräs nainen tuijotti meitä aivan häkeltyneenä aina, kun luuli, etten huomaa. Hän käänsi heti pään pois, kun huomasi, että katson sinne päin.

Muutaman päivän kuluttua sain puhelinsoiton. Tuntematon nainen (eli tuo sama kilpailuissa ollut nainen) kertoi olleensa parin kuukauden ajan suhteessa mieheni kanssa tietämättä, että mies seurustelee minun kanssani. Mies oli sanonut seurustelleensa viimeksi useita vuosia sitten ja olevansa nyt vapaa.

Mies ei tunnustanut mitään. Jätimme  molemmat hänet.

Vierailija
53/66 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittkaa lisää vaan näitä...

Vierailija
54/66 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä näitä? Mullakin on just miehen käräytysoperaatio meneillään ...vaikeeta on, valehtelee todella uskottavasti ja hyökkäys on paras puolustus. Joku pakko mulla vaan on narauttaa se.

Vierailija
55/66 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli Tallinnassa kaverin polttareita viettämässä, pari viikkoa tämän jälkeen satuin olemaan hänen selkänsä takana kun selaili puhelintaan. Satuin huomaamaan viestivalikossa oudon naisen nimen. Häkellyin, en sanonut mitään. Pari päivää myöhemmin miehen ollessa suihkussa katsoin puhelimen viestit läpi (tätä en ollut koskaan aiemmin tehnyt ja silläkin hetkellä mietin että kehtaanko) ja siellähän oli viestejä englanniksi. Asiaa puitiin ja pitkään ja olin yhteydessä tähän naiseenkin, heidän välillään ei ollut tapahtunut mitään muuta kuin keskustelua. Päätimme jatkaa mieheni kanssa.

n. 8kk tämän jälkeen mies kävi laivalla kaveriporukalla. Olin jo aiemmin onnistunut keksimään hänen sähköpostinsa salasanan. Kerran työpäivän ollessa lopuillaan ajattelin kun en ollut pitkään aikaan käynyt katsomassa sähköpostia että kurkkaampa nyt. Siellä oli viesti keskustelu naisen kanssa, jonka oli viestien perusteella nähnyt laivalla. Mies kyllä myönsi tavanneensa tämän naisen, mutta kielsi että heidän välillään olisi tapahtunut mitään. Mies oli äärettömän katuvainen, päätin jatkaa.

Tästä vajaa puoli vuotta ja kävin taas kerran tarkistamassa hänen sähköpostiaan ja onnistuin jostain syystä pääsemään sitä kautta hänen fb:profiiliin. Siellä oli arkistoissa (oli selvästikin kuvitellut poistavansa viestit, eikä ollut tajunnut että ne arkistoituu ja pitää poistaa toistamiseen jos haluaa poistaa viestit kokonaan) viesti naiselle siltä ajalta kun oli kurssilla. Ja viestistä kävi hyvin selväksi että seksiä oli harrastettu ja että morkkistakaan ei tunnettu. Tämä oli siis tapahtunut jo ennen laivareissua. tästä alkoi todella kova asioiden selvittely. Mies tunnusti että tän laivatuttavuuden kanssa oli myös ollut sängyssä. Koskaan ei ole mies minua syyttänyt mistään, nyt ollaan selvitelty parisuhdetta pohjamutia myöten ja terapiassa käydään. niin ollaan edelleen yhdessä...tiedä sitten kauanko kestää, se riippuu miehestä hyvin paljolti. Luottamusta ei ole lainkaan, pahinta tässä on ehkä se että aina kun olen jotenkuten päässyt jaloilleni edellisestä pommista niin taas on vedetty matto jalkojen alta.

Vierailija
56/66 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet yhdessä vain vähän aikaa (n. vuoden), kun yllättäen raskaaksi. No, pari pilleriä oli jäänyt ottamatta, ja saman tien natsasi. Olimme menneet kihloihin 2 viikkoa ennen kuin tein raskaustestin.

Mies sekosi. Vaihtoi mielipidettä monta kertaa päivässä lapsesta, ei halua sitä, haluaa sen yms yms. Olimme aika nuoria ja villejä siihen aikaan (minä 25, mies 27), mutta ensimmäistä kertaa elämässäni luotin 100% että tämä mies rakastaa mua ja haluamme yhdessä olla, vaikka nyt sitten vähän liian nopeasti saadun lapsen kanssa. Mies oli pari viikkoa aivan sekaisin eikä tiennyt mitä elämästä tahtoo, kunnes sitten päätimme perustaa sen perheen ja jatkaa yhdessä. Eräänä iltana mulle vaan tuli kumma tunne.. Siis en edes epäillyt mitään (olin niin varma että mies rakastaa mua yli kaiken). Mutta kirjauduin miehen s-postiin kun tiesin sen salasanan. No, sieltähän paljastui ylläri. Miehen fb-viesteistä oli mennyt kaikista kopiot sähköpostiin ja siellähän äijä vannoi rakkautta työkaveriinsa (24-vuotiaaseen 3 lapsen naimisissa olevaan eukkoon. joka oli tunnettu horon maineestaan).

Soitin järkyttyneenä miehelle. Mies kiisti, huusi, raivosi, syytteli mua, sain kuulla olevani huora ja paska ja lehmä ja vaikka mitä. Ei tullut kotiin yöksi. Eikä äijästä kuulunut pariin päivään mitään.. Sitten tuli kovin katuvaisena kotiin ja aneli anteeksiantoa. No, annoin anteeksi. Tästä tapauksesta on pakko sanoa että en tietoisesti edes epäillyt miestä, joku utelaisuus tms sai mut lukemaan sen s-postit. Sanoin miehelle että jos se IKINÄ enää pettää mua, se on heti ero.

No eihän se pettäminen tähän jäänyt.. Elettiin 4 vuotta yhdessä, naimisiinkin ehdittiin. Ostettiin asunto ja elettiin enemmän ja vähemmän auvoisaa perhe-elämää. Sitten mies muuttui pikkuhiljaa.. Alkoi treenata. Kävi suihkussa ENNEN salille menoa. Alkoi puhua puheluitaan ulkona, meni muka "vähän autolle" ja viipyi siellä tunnninkin.. Ja puhelintaan kyttäsi, se oli aina näyttö alaspäin pöydällä, max metrin päässä miehestä. Alkoi olla mulle ilkeiä, nälviä, huomautella kaikesta. En osannut mitään, olin ärsyttävä yms. Mies alkoi olla helvetillisen mustasukkainen, niin järjettömän yltiömustis. Ja baareissa juokseminen alkoi,  Sitten eräänä yönä kun mies oli taas jossain kissanristiäisissä, mulle tuli tekstiviesti miehen parhaan kaverin vaimolta. viestissä luki "Kysy multa xxx:sta (miehestäni) ja xxxx:sta, (miehen työkaveri). Voi mä oon niin pahoillani". Ja minähän kysyin. Miehen paras ystävä ja vaimonsa kertoivat miehen pettäneen mua puoli vuotta työkaverinsa kanssa, esiintyneen pariskuntana kaupungilla jne. Pettäminen oli ollut julkeaa ja suunnilleen kaikki miehen ystävät tiesivät. Nauroivat mulle varmaan räkäsesti selkäni takana. Kyllä mun oisi pitänyt tajuta vähemmästä mitä tapahtuu, mutta en kaiketi vaan halunnut. :(

Erosimme ja mies tekee edelleen kaikkensa saadakseen mut takas. Paluuta ei ole, olen itseasiassa menosa treffeille yhden ihanan miehen kanssa tässä lähipäivinä :)

Vierailija
57/66 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avoliitossa miehen kanssa, joka oli eronnut vuosia sitten vaimostaan. Liitosta oli 3 lasta. Lapset olivat meillä joko toinen viikonloppu muuten olivat aina äidillään.
Eräänä päivänä mies laittoi viestiä mulle ja sanoi että menee hoitamaan lapsiaan ex:nsä asunolle sillä hän menee kampaajalle.  Ei pitäisi mennä kuulemma kauan.
Mies lähti 15:00 aikaan vahti hommiin. 18:00 aikaan aloin ihmetelle, kun miestä ei näkynyt eikä kuulunut. Mutta ajattelin, että ex varmaan pitkittelee oloaan tahallansa sillä heidän ero ei ollut kovin ruusuinen. 19:30 miestä ei näkynyt vieläkään laitoin viestiä ja kysyin kauanko mahtaa vielä olla poissa - ei vastausta (yleensä vastaa miltein heti). 20:00 laitoin uuden viestin ja sanoin että minäkin haluan nähdä ex:n hiukset kun kampaajalla on ollut näin pitkään. Ei vastausta.
20:30 olin jo huolissani ja soitin miehelle- Ei vastausta. 21:00 soitin monta puhelua lisää, ei taaskaan vastausta. Samaan aikaan mummini kyseli mitä kuuluu ja kerroin tilanteen. Hän oli sitä mieltä että mies oli pettämässä ja mun pitäisi lähteä heti.
No soitin vielä yhden puhelun ja päätin jos hän ei siihen vastaa, ajan sen talon ohi jossa ex asuu ja jos molempien auto on pihalla homma on selvä!
Ei vastannut ja autothan oli pihalla!
Ajoin takaisin kotiin. Jätin auton ihan ulko-oven eteen ja aloin lastata kaikki tavarani auton kyytiin ja lähdin.
00:30 mies laittoi viestin, oli tullut vasta kotiin ja huomasi että olin lähtenyt. Ei ollut moksiksaan.
Viikkoa myöhemmin hän alkoi kosiskella minua takaisin. Ja myönsi myös kaiken mitä oli tapahtunut asunnolla. En mennyt.
6kk myöhemmin löysin nykyisen mieheni. Ihanan, rakastavan ja hellän. Kaikin puolen niin erilaisen kuin tämän pettäjän.
Törmäsimme minun uuden miehen ja ex:äni kanssa vahingossa muutaman kerran paikallisissa kapakoissa. Joka kerta tämä ex:ni tuli minulle sanomaan mieheni kuulleen, "jätä toi sun äijäs ja lähde mun mukaan".

EX:n vuoksi jouduin vaihtamaan puhelinnumeron yms.
Enään ei ole äijästä kuullut mitään. Toivottavasti en kuulekkaan.

Vierailija
58/66 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mitä juttuja! Oikeastaan sinkkuna on ihan hyvä olla.

Vierailija
59/66 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upittelen.

Vierailija
60/66 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset