Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puolisosi kärysi pettämisestä??

Vierailija
28.02.2013 |

Jäikö kiinni tyhmyyttään, kertoiko itse vai käräyttikö kaveri? Mitä sitten - onko ex vai jatkoitteko yhdessä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttään jäi kiinni. Kummallisia myöhästymisiä työmatkoilla. Ei soitellut mulle enää ruokatunneilla, kuten yleensä (no ei ehtinyt, kun oli panemassa). Kävi treeneissä, mutta ei ollut hikinen, kun tuli kotiin. Silloin kun oli oikeasti treenissä, entisen kahden tunnin sijaan se kesti 4-5 tuntia. Poikaa ei enää otettu mukaan, kuten ennen. Oli ihmeellisen ärtyinen, vaikka helposti suuttuva oli aina muutenkin, mutta tällä kertaa ihan kaikki oli minun vikani......Rahat aina "ei osteta" "onks pakko" "vittu nyt mitään osteta", kun olisi pitänyt isompaa ostaa. Sai järjettömän raivarin, kun ostin meille uudet kodinkoneet 20 vuotta vanhojen tilalle. Omilla perintörahoillani. Kuulemma tuhlasin rahaa.

Ostin ekan oman tietokoneen omia opiskeluja varten. Mies opetteli käyttämään internettiä, mutta koska oli ekakertalainen,  ei osannut tyhjentää tietokoneen sivuhistoriaa. Ei tiennyt kännykän lokin tyhjennystä. Tutkin salaa tiliotteet ja lompakon kuitit (jostain syystä säästi aina pakkomielteisesti kuittinsa, luotti kai etten tutki niitä). Aloin ihmetellä rahanmenoa, ei täsmännyt meidän kuukausimenoihin. Jäi kiinni parista valeesta, ei huomannut itse puheensa itseään pussiin.

Tilasin muuttoauton. Nyt on ex. 

Vierailija
22/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalleni tuli kirjekuori jossa nimeni,avasin sen ja siellä oli 2 valokuvaa miehestäni ja toisesta naisesta, otettu eri aikaan. En tiedä kuka lähetti. Vein kuvat kotiin ja silloin vasta mies tunnusti. Avioroa hain samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki Karhunkierroksen kaverinsa kanssa. Latasi yhteiselle koneelle kuvia reissusta ja tietenkin ihmettelin, kun minunkin tuntemastani kaverista ei ollut yhtään kuvaa. Kamera tallentaa kuvat numerojärjestyksessä ja huomasin välistä puuttuvan kuvia. Muistikortti oli tyhjennetty, mutta palautusohjelmalla sai kaikki kuvat näkyviin. Pistin kuvat nettiin, exälle (joo tuli exä) mailissa linkin, että kaikkea sitä netistä löytyy. 

Vierailija
24/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi minttukaakaota. Jätin sen sian.

Vierailija
25/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:14"]

Teki Karhunkierroksen kaverinsa kanssa. Latasi yhteiselle koneelle kuvia reissusta ja tietenkin ihmettelin, kun minunkin tuntemastani kaverista ei ollut yhtään kuvaa. Kamera tallentaa kuvat numerojärjestyksessä ja huomasin välistä puuttuvan kuvia. Muistikortti oli tyhjennetty, mutta palautusohjelmalla sai kaikki kuvat näkyviin. Pistin kuvat nettiin, exälle (joo tuli exä) mailissa linkin, että kaikkea sitä netistä löytyy. 

[/quote]

No mitä sieltä löytyi???  (aika tampio ukko!)

Vierailija
26/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ihmettelin, kun mies sulkeutui vessan pitkiksi ajoiksi kännykän kanssa. Vilkaisin sitten kerran sitä kännykkää - sehän oli täynnä viestejä kaikenmaailman netistä poimituilta vosuilta. Mies lupasi, ettei koskaan enää.

Sitten sinkkuystävä kertoi, että oli nähnyt netissä miehen deitti-ilmoituksen. Oli kuvat ja kaikki. Joo, hän vaan katsoo, millaista porukkaa siellä liikkuu. Uteliaisuuttaan.

Aloin selata noita deittipalstoja. Miehellä oli kuvallisia ilmoituksia melkein kaikissa. Jopa alastonsuomessa esitteli seisovaa kaluaan. Joskus, jos käytin miehen konetta, löysin sieltä naisten hänelle lähettämiä kuvia. Mietin, miten sen käräytän.

Sitten yhtenä iltana nostin miehen farkkuja lattialta ja päätin nakata pesuun. Tyhjensin taskut - ja siellä olikin salainen kännykkä. Täynnä viestejä kaikenlaisilta netistä poimituilta naisilta. Yhden horon viesteistä paljastui, että heillä ollut suhde kaksi vuotta. Nainen odotti heidän menevän naimisiin, jne. Soitin naiselle, juttelimme pitkät tovit. Kaikki paljastui.

Ja tuossa välissä sitten iltoja, jolloin mies tuli tosi myöhään kotiin - vetosi aina työsyihin. Ei vastannut puhelimeen noina iltoina, kun soitin. Jos itse olin työmatkalla, löytyi meiltä kuitteja siitä, että mies oli käynyt Tampereella, Helsingissä, Tallinnassa - ilmeisesti huoriaan tapaamassa.

Hajosin ja lähdin. Vuoden päästä tulin takaisin lasten vuoksi. Mies vannoi muuttuvansa.

No, jätti sitten kerran tietokoneensa auki ja siinä esillä Facebook. Kummastuin, kun miehellä ei edes ole FB-profiilia. Oli luonut feikkinimellä profiilin, pyöritti siellä taas kymmeniä akkoja. Vähän tuon jälkeen meidän piti miehen kanssa nähdä yhdessä kaupassa. Miestä ei kuulunut, ei vastannut puhelimeen. Lähdin kaupungille - ja kuinka ollakaan, miehen auto oli yhden baarin edessä ja oli siellä kahvilla yhden huoransa kanssa.

Nyt meillä taas ero edessä. Enkä luota enää kehenkään.

Vierailija
27/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 ...huhhuh.

Vierailija
28/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti halusi jäädä kiinni, niin tyhmästi toimi. Löysin kondomin suojakuoren patjojemme välistä. Tavoitteena hänellä oli varmaan kertoa minulle näin aikuisella tavalla, ettei tykännyt, kun menin kesäksi toiselle paikkakunnalle töihin. Se oli myöhemmän työnsaannin takia tärkeää mulle. Olimme erossa jonkin aikaa, palasimme yhteen ja menimme naimisiin. Erosimme myöhemmin muista syistä.

Vierailija
29/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tällainen tapa, että hän saattaa lähetellä baarissa ollessaan minulle viestejä ja sitten jossain vaiheessa ei enää vastaa minun lähettämiini viesteihin. Ei kuulemma kuule viestin tulleen, eikä tietenkään katso puhelintaan ( ei käytä rannekelloa, vaan katsoo kellon aina puhelimesta) moneen tuntiin. Kerran tästä kyrsiintyneenä päätin baari-illan jälkeisenä aamuna katsoa puhelimen lokitiedoista, eikö ole muka puhunut kenenkään kanssa sen neljän tunnin aikana, jona ei huomannut minun viestiäni. No olihan sitä puhelinliikennettä ollut vaikka kuinka, nimittäin erään toisen naisen kanssa. Oli viestejä, joissa yrittivät sopia tapaamista aamuyölle, mutta homma meni puihin, ilmeisesti liittyi jotenkin naisen omaan mieheen ja lastenhoitoon, nainen oli kyllä alkuun kovinkin halukas tapaamaan. Tämä oli ensimmäinen, muttei viimeinen kerta, mies siis ei vastaa minulle ennen kuin tietä onko vierasta tarjolla...

No edelleen ollaan yhdessä, mutta sanomattakin lienee selvää, että luottamusta ei enää ole ja alkaa rakkauskin olla kuollut. Lasten takia lähinnä pysyn miehen kanssa, asutaan ihan kivassa omistusasunnossa ja ei houkuttele itse muuttaa lasten kanssa johonkin kaupungin vuokrakämppään, jossa saisi kuunnella kun lapset ikävöivät isäänsä. En tunne vielä olevani valmis eroon, mutta pikkuhiljaa taitaa sekin hetki lähestyä. Ennen omat moraalikäsitykseni olisivat estäneet minua pettämästä, nyt jos sopiva tilaisuus tulisi saattaisin sen käyttääkin.

Vierailija
30/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia tarinoita!! että miehet osaavat olla sikoja :/  Nykyään on harmi vain nuo puhelimetkin niin hienoja, että niihin saa salasanat, eikä niitä voi käyttää kuin omistaja itse. Näin ainakin miehelläni..

Vierailija
31/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullisesti jäi kiinni yhdestä tekstiviestistä joka oli tullut aamu kuudelta ja herra ei ollut tajunnut sitä tuhota. Mutta kyllähän se nyt oli ilmiselvää jo aiemmin: ihmeellisiin aikoihin tekstareita ja puheluita, treeneissä meni pitempään kuin ennen (tajusi sentään käydä suihkussa sen vosunsa luona). Firman juhlista kotiuduttiin aamu seitsemältä yms. Ja jatkuva syyllinen ilme, seksi ei maistunut jne jne. Eikä se edes loppunut siihen kun jäi kiinni, sitten kun otin asian puheeksi tämän työkaverin (=ko horatsu) kanssa ja uhkasin että olen yhteydessä heidän yhteiseen esimieheensä hoppa vissiin loppui. Tästä on nyt kolme vuotta, saman katon alla asutaan (meillä on kolme lasta, joista nuorin oli 2v kun tämä sattui), luottamusta ei ole eikä tule.

Vierailija
32/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:04"]

Työpaikalleni tuli kirjekuori jossa nimeni,avasin sen ja siellä oli 2 valokuvaa miehestäni ja toisesta naisesta, otettu eri aikaan. En tiedä kuka lähetti. Vein kuvat kotiin ja silloin vasta mies tunnusti. Avioroa hain samantien.

[/quote]

Aika reilua lähettäjältä. Hyvä että paljastui asia. Minäkin haluaisin tietää samassa tilanteessa.

Vierailija
33/66 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:04"]

[/quote]

Aika reilua lähettäjältä. Hyvä että paljastui asia. Minäkin haluaisin tietää samassa tilanteessa.

[/quote]

Mun veikkaus että oli se toinen nainen. Mies ei ollut suostunut eroamaan vaimosta tai vitkutteli asiaa joten toinen nainen päätti vähän "vauhdittaa".

Vierailija
34/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää?

Vierailija
35/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekesänä  viettivät pitkän viikonlopun meidän mökillä mies ja hänen hoitonsa. Mulle mies sanoi menenvänsä sinne parin entisen koulu- ja pelikaverinsa kanssa pariksi yöksi rentoutumaan ja pelaamaan korttia.  

No sitte seuraavana viikonloppuna mentiin mökille koko perhe ja miten minusta siellä kaikki oli niin hyvässä järjestyksessä ja naisenvaistoni alkoi kuiskia, että ei kolmen miehen pitkän viikonlopun jäljiltä voi paikat olla niin titop ja aivan kuin naisen käden jäljiltä.

Miehen mentyä ulos availemaan saunan ovia ja laittamaan saunaa lämmityskuntoon, nin kurkkasin meidän säkyyn päiväpeiton alle, jossa meidän aluslakanat oli kulmistaan jotenkin oudosti, erilailla sijattu petauspatjalle ja kun kurkkasin oman aluslakanani alle, niin sijauspatjassa pepun kohdalla oli isot koppuraiset pläntit ja ei ollut vaikeaa kuvitella, et mitä se oli ja miten ne pläntit oli siihen tulleet. Mä nimittäin itse en anna miehen mökki oloissa laueta, kuin sisääni ja sen jälkeen menen aina pesulle, ettei pääsis käymään just noin, et spermat kerkeis valumaan sisältäni lakanoille.

Patjojen välistä löysin myös vieraita pitkiä tummia hiuksia, mulla itselläni on vaaleat hiukset.

Mies tunnusti melkein heti ja kriisin paikkahan se oli mulle. Meillä on kaksi lasta ja niiden vuoksi päätettiin jatkaa, elikäs yhdessä vielä ollaan. Mies on kyllä nyt muuttunut, eikä tunnu salailevan puhelintaan ja läppäriään niinkuin vielä vuosi sitte, mutta kyllähän siinä aikaa menee, ennenkuin täysi luottamus tuommoisen jälkeen palautuu.

Vierailija
36/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille jotka jatkatte ilman luottamusta.. voitteko itse hyvin? Miten tunnetasolla pärjäätte, vai oletteko kuolettaneet tunteet miestä kohtaan? Tuntuu aika hurjalta ja kuluttavalta että elää päivästä päivään ilman läheisyyttä ja luottamusta- se saa tunnetasolla aikaan pahaa häikkää jonka paraneminen voi kestää vuosikausia.

Vierailija
37/66 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/66 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/66 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan kirjoitukseen en usko tippaakaan, mutta muille kirjoittajille isot halaukset. Miten joku voikin kohdella toista ihmistä noin.

Vierailija
40/66 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas lisää näitä...