Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko miehesi exässä ja sinussa jotain yhteistä?

Vierailija
12.10.2007 |

Itse olen miehen exään tutustuessa huomannut, että mulla ja hänellä on kovin samanlainen huumorintaju. Ja saman kokoiset rinnat ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erojakin on, n. 20 kiloa.

Vierailija
2/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tumma, minä vaalea.

Olivat yhdessä 7 vuotta, me jo enemmän, että kyllä kai minussa jotain parempaa miehen mielestä on. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme itsevarmoja, hieman jopa ilkeitä, kännissä todella vittumaisia ja väkivaltaisia siksi alkoholia emme juurikaan käytä, vaaleita olemme, emme juurikaan meikkaa tai itseämme, samanlainen vaatemaku, sama koulutus (eri työ kuitenkin), ja melkein sama nimi =)

Vierailija
4/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tumma kiharapää, minä vaalea piikkisuora

Hän iso, minä siro

Hän hoitaa ongelmat väkivallalla, minä masennun

Hänellä peruskoulu, minulla akateeminen tutkinto

Hän elää yhteiskunnan tuilla, minä omilla ansioillani

Hän on synnyttänyt, minä hoidan sen lapsen

Vierailija
5/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten sain lapset ja annoin kampaajalle vapaat kädet, niin leikkasi tukkani lyhyeksi ja on muuten kovin saman tyyppinen kun mieheni exällä. Heidän lasten suustaan olen sitten saanut kuulla, miten muka olen ihan saman näköinen kuin heidän äitinsä. En tiedä, luuleeko heidän äitinsä, että matkin häntä. Mutta aivan sama, en todellakaan matki.

Saman tyyppinen maku minulla ja mieheni exällä on. Mm. kun olin ostanut lasteni puolesta äitienpäiväkortin mummille, niin exä oli ostanut omien lastensa puolesta täysin samanlaisen kortin...tämä mm. esimerkkinä.

Vierailija
6/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex himourheilija, minä kuntoliikkuja. Ex hiljainen, minä puhelias.

Vierailija
7/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteetkaan eivät ole koskaan olleet samanlaisia. olen hyvin omaperäinen

Vierailija
8/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole yhtään kunnon exää vaan ollut joitain tyttöystäviä vaan eli ei ole koskaan aikaisemmin asunut naisen kanssa. Käytännössä sinkkumies siis muutti heti kerralla " instant familyn" luo kun muutti meidän luo.

Miehen tyttöystävistä olen kuullut jotain ja luulisin, että olen aika erilainen kuin muut. Yksi on kyllä ollut suorapuheinen ja siihen kategoriaan luokittelen itsenikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän