Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti kasattavat, kevyet VAUNUT?

12.10.2007 |

Kuka on viimeksi ollut vaunuostoksilla, osaa ehkä vastata tähän.

Miltä merkiltä löytyy:

- yhdellä kädellä helposti kasattavat

- kevyet

- isoilla, kunnollisilla renkailla olevat

- työntösuuntavaihdettavissa

kuomurattaat, joihin saa pehmeän kantokassin?

Eli ei siis mitään matkarattaita, vaan ihan kunnon vaunut, mutta semmoiset, mitkä menee autoon kuin autoon, muutamassa minuutissa ja ovat ajettavat myös metsälenkillä tai kaupungin auraamaattomilla/huonosti auratuilla kaduilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on herquleksen joggerit,. ei pienet (leveät on), mutta muuten näppärät. nämä mahtuu medän auton taakse siinä missä esim brion racet ei mahdu. jää kasattaessa niin lyhyeksi ja eturenkaan pikalukko vielä auttaa asiaan niin renkaan saa irti nopeasti ja menee riittävän pieneksi. ja kasataan kahdellä kädellä mutta auki saa yhdellä kädenheilautuksella.

ainakun saan itseni vakuutettua että uusi vauva selviää näillä saqmoilla niinkuin esikoinenkin, niin joku vetää tuon teutonia fun-kortin esiin. ja alkaa sormet syyhyämään että pitäis sellaiset tilata.. saas nähdä kauan onnistun olemaan tilaamatta =)

Vierailija
22/27 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullekin voisi tehdä hyvää, jos kaivaisit sen tikun pois sieltä takapuolesta. Taitaa olla jo aika syvällä?

Ja koita jo antaa anteeksi, että joskus olen sanonut jonkun negatiivisen asian Panthereista. Jestas sentään, onhan se hirveetä, että joku on ostanut heti kerralla sellaiset kärryt, jotka on toimineet vauvasta 3-vuotiaaseen. Eihän se voi olla totta! Munhan on pakko olla joku kauppias. Hoh-Hoijaa! Vaikka ne mun Mistralit onkin niin mahtavat, niin ei ne todellakaan ole sellaiset niin pienet ja kompaktit, joista ap kyseli.

Itse olen ajatellut " mahdolliselle kakkoselle" vieläkin pienempiä ja " matkaratasmaisempia" kärryjä, jotka voisi toimia kaikissa olosuhteissa ja myös vaununa. Noi Britaxit alkaa olla jotain sinne päin. Tosin en tiedä, toimivatko oikeasti sitten sinne 3- vuotiaaksi asti. Ja sitten on se " kantokassi ja heittoaisa -problematiikka" . Pitäisi mennä tarkemmin tutkimaan, kun ohimennen vain kokeilin turvaistuin ostoksilla. Tai ehkä menen sitten vasta, kun on oikeasti asiaa...

Ja hänelle vielä, joka kyseli mitoista: en siis todellakaan tiedä tarkemmin. Britaxeja olen nähnyt Helsingin Stocmannilla, Variston Lastenturvassa niitä vähän pyöräyttelin ohimennen ja kuvia on Pikkuhurmurin sivuilla.

Ja lisätään vielä, että Briolla on uusi malli Sing, joka ainakin kuvassa näytti yllätyksellisesti ei-niin-hyökkäysvaunulta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina pakko vetäistä heti ne palkokasvit sinne nenään jos joku toinen ei ehkä pidäkään juuri siitä " omasta" merkistä?

Myrrillä taitaa olla asenneongelma (tai sitten ei Pantherit käy kaupaksi). Eivät kaikki täällä ole vaunukauppiaita niinkuin Myrri, vaan ihan oikeasti kertomassa kokemuksistaan.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja kertokaa mistä itse pidätte ja jättäkää se kumma syyttely ja solvaaminen pois täältä. Ihme ette nuo kauppiaat saa mitään banneja tänne!!?

Vierailija
24/27 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ehdotuksia on tullut. Nuo Teutonian Funit ei minua pyörien osalta vakuuta eli ne ns. liian matkarattaat, mutta tänään viimeksi näin kaupungilla vaunut, joissa oli normaalinnäköiset renkaat, mutta kääntyvät etupyörät (4-pyöräiset)? Ja merkkiä en tietysti nähnyt, kun ajoin itse autolla.

Vierailija
25/27 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finette:

Ihan hyviä ehdotuksia on tullut. Nuo Teutonian Funit ei minua pyörien osalta vakuuta eli ne ns. liian matkarattaat, mutta tänään viimeksi näin kaupungilla vaunut, joissa oli normaalinnäköiset renkaat, mutta kääntyvät etupyörät (4-pyöräiset)? Ja merkkiä en tietysti nähnyt, kun ajoin itse autolla.

Ainakin I´coolla on sellaiset nelipyöräiset rattaat I´coo Peak 4 Air, joissa reilut ilmakumipyörät. Lukittavissa olevat kääntyvät etupyörät. Itsellä ei henk. koht. kokemusta, mutta mielestäni hyvännäköiset ja monipuoliset. Hintaa vaan aika paljon... Tosin taitavat tällä hetkellä olla supertarjouksessa Lastenturvassa Vantaalla.

Vierailija
26/27 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut Mutsy merkkisiin vaunuihin. Jos en väärin muista ovat Hollantilainen merkki. Niissä on nelipyöräinen malli jossa etu ja takapyörien välissä nivel. Vaikea selittää :) Vaikuttavat ainakin kuvista päätellen kevyiltä ja kuitenkin jämäköiltä vaunuilta. Kasatessa menivät ainaki tosi pieneen tilaan, helppoudesta en tiedä. Isona plussana on että värejä oli tosi paljon mistä valita.

Vierailija
27/27 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti sivuilta www.mutsy.nl Näköjään nivel runko on vaihtunut tavallisiin käätyviin pyöriin, mutta toimivilta vaikuttavat silti. Mainostivat ainakin helppoa kasaamista. Runkoon saa myös turvakaukalon ( myös maxi-cosin adaptereilla ). Itse mietittiin tätä merkkiä, mutta päädyttiin sitten Emmaljungiin ja quinnyn Buzzeihin.