Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän päivän hesarissa sh: nettotulot 1.580

Vierailija
12.10.2007 |

Mulla on saman verran, enkä ole ajatellut olevani niin kauhean pienituloinen :O

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät minunkaan mielestä mitään ihan hirveän pienipalkkaisia

Vierailija
2/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli eivät minunkaan mielestä mitään ihan hirveän pienipalkkaisia

Ihan mielenkiinnosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polki töihin kesät talvet Suutarilasta Herttoniemeen.

Vierailija
4/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen kandi ja käteen jää reilu 1400¿.

Niin minäkin nostan hatua tuolle yksinhuoltajalle, mutta harva yksinhuoltajaj elää kovin leveästi.

Vierailija
5/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin nostan hattua neljän lapsen yh-äidille. noin isot pojat syövät hurjasti ja 700 euroa /kk käytössä ruokaan ja muihin kuluihin asumisen jälkeen!

Vierailija
6/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä ei ole nyt kyse varsinaisesti 4:n lapsen elättämisestä, vaan siitä, että ko. palkka olisi niin surkea..... Eikä huvittanut tehdä vuorotyötä, mutta toinen työpaikka kelpaisi, ei ymmärrä....

ap

Vierailija
7/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous ei ole koskaan kireällä ja viihdyn työssäni. Kyllä hoitajille saa minun puolestani maksaa enemmän kuin minulle, työ on sekä henkisesti että fyysisesti raskaampaa kuin omani.

Vierailija
8/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt. esim. yh, joka sai potkut tupakoituaan työajalla (parin varoituksen jälkeen).

Vierailija
9/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 20-vuotiaana jo opiskellut, asunut pois kotoa ja maksanut itse omat ruoat. Siis opintolainalla.

Tottakai tuolla summalla tekee tiukkaa, en sitä kielläkkään,mutta toisaalta asuivat omakotitalossa Suutarilassa, eli se meillä vain haaveissa.

Vierailija
10/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiskulut (yli 800 euroa) oli vähennetty nettotuloista ja saatu muuhun elämiseen vähän reilu 700 euroa. Unohdettu kuitenkin lisätä, että siihen elämiseen on myös ne reilut 500 euroa lapsilisiä ja elatusmaksuja.

Vierailija
11/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä fysioterapeuttia ehkä olisi huvittanut tehdä yövuorojakin, mutta jos vähän tarkemmin ajattelet, niin niitä tuskin on tarjolla. Vai onko sulle tarjottu aikaa illaksi tai yöksi?

Vierailija
12/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kymmenen vuotta ilkman mitään katkoja.

Ei se, että löytyy muutama keskituloinen hoitaja , todellakaan tarkoita, että kaikki hoitajat tienaavat hyvin.

Ja esim. isot asuntolainat pienentävät veroprosenttia jolloin vähän pienemmästäkin palkasta jää enemmän käteen mutta menee vastaavasti enemmän asumiseen.

Aina pitäs tuntea kokonaisuus ennen kuin alkaa aukoa suutaan, eikö vaan...

Vierailija
13/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lastentarhanopettaja ja varhaiskasvatuksen maisteri (5v opintoja takana) ja tosiaan käteen jää noin 1400e kuussa. ihmettelen miks meidän ammattiryhmä ei totaalista lakkoa pistä pystyyn!! Tää maa olis aivan sekaisin parissa viikossa jos kaikki päväkodit olisi kiinni!!!!

Vierailija
14/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen minäkin. Ja vielä enemmän ihmettelen sitä, että kun yksi ammattiryhmä nyt teki sen, niin selkäänpuukottajia löytyy pilvin pimein.

Vierailija
15/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis todellakin koulutukseltani olen lisensiaatti, väitöskirja on työkiireiden takia ollut jo jonkin aikaa jäissä. Ai niin, mutta eihän koulutuksesta kuulunutkaan maksaa vaan työn ARVOSTA. Auts! Ilmeisesti teen sitten ihan merkityksetöntä työtä :-/

En ole katkera, vaikka sairaanhoitaja saisi esim. vuorolisien jälkeen käteen jopa enemmän kuin minä alhaisemmasta koulutustasostaan huolimatta. Mutta tätä lakkoa en tajua! Siinä on suhteellisuudentaju kadonnut tehyläisiltä kokonaan. Maltti olisi ollut valttia.

Vierailija
16/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö tehyläiset oikeasti ole tajunneet, ettei heillä ole sen huonompi palkka kuin muillakaan verovaroin työllistetyillä, koulutetuilla aloilla? Esim. insinöörimiehenikin saa nettona 1520¿ käteen, eikä hän ole edes missään NAISvaltaisella alalla... Myös palomiehillä ja poliiseilla on aika surkeat palkat, jos kahta tonnia pidetään huonona.

Aika harva tienaa oikeasti edes sen 2500¿ kuussa. Itse ainakin vain haaveilen sellaisista tienesteistä! Ja olen FM.

Vierailija
17/17 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ei taatusti törmää vanhainkodeissa tai terveyskeskuksissa eli missä he ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi