Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ystävä haluaisi tavata - minä en. Miten kieltäydyn?

Vierailija
11.10.2007 |

Eli.. tämä ihminen aikoinaan loukkasi minua, eikä tehnyt elettäkään pyytääkseen anteeksi koska asia ole hänen mielestään vähäpätöinen. Nyt hän haluaisi tavata..

En halua olla töykeä mutta en myöskään halua enää tapailla koska en miellä häntä enää ystäväksi. Loukkaus oli niin henkilökohtainen, ja tajusin myös ettemme muutenkaan olleet samalla aaltopituudella. läheskään.

Miten asian esittäisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi, valitettavasti.

Vierailija
2/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollutta ja mennyttä enkä jaksa sitä alkaa märehtimään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei sitten vaan koskaan löydy.

Vierailija
4/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa keksiä ainakaan mitään tekosyitä. Enkä jaksa olla aina keksimässä jotain jos hän ehdottaa joskus muulloinkin..

ap

Vierailija
5/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää vanha ystäväsi muutaman kerran ehdottaa tapaamista, eikä aikaa hänelle löydy ja vähänkin järkeä hänellä, tajuaa ittekin, miksi et oikeesti halua tavata. Ehkäpä hän vaikka rupeaisi miettimään asioita ja pyytäisi anteeksi.

Vierailija
6/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa pyytää anteeksi? Tai entä jos suostuisit tapaamiseen ja ottaisit sitten asian puheeksi. Vanha kaveri voi silloin joko pyytää anteeksi tai jos ei suostu pyytämään tai nauraa sinulle, niin saat ainakin tehtyä selväksi, miksi et halua tavata enää enempää. Joka tapauksessa problem solved :)

Vierailija
7/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnyt jonkun yllärin. Anoppi hyökkäsi yllätysvierailulle. Kyllähän noita nyt keksii.

Vierailija
8/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten, jos ei itse ottaisi asiaa puheeksi, ottaisin itse ja kertoisin, että hän on loukannut mua jne. Ja jos hän ei VIELÄKÄÄN tajua pyytää anteeksi tai sivuuttaa puheenaiheen vähättelemällä, sinulla on täysi oikeus katkaista välit tuollaisen " ystävän" (jos häntä siksi edes voi kutsua) kanssa! -Mielestäni ikävätkin asiat kannattaa aina kyllä selvittää, jäävät muuten vaivaamaan ja häiritsemään elämää. Voisit vaikka harkita tätäkin vaihtoehtoa.

Vierailija
9/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tekosyiden keksiminen on typerää eikä aikuismainen tapa selvittää ristiriitoja. Ei sinun tarvitse märehtiä asiaa, ilmoitat vaan, että ystävä loukkaus aiheutti sinussa tunteiden viilenemisen ja sinun on vaikea jatkaa enää ystävyyttä sen vuoksi. Piste. Ei siinä mene kuin minuutti tai vajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi