Kuolaatko työkaverin perään/haluaisitko panna työkaveriasi?
Kommentit (20)
Kaikkia 18-50 vuotaiaita naisia ajattelee sillä mielellä jos eivät ole susiruumia, sikalihavia, sietämättömän tyhmiä tms.
Työkaverini on älykäs, pieni ja siro nainen. Idiootti avomies ei ymmärrä, että naisella on akuutti vauvakuume. Olisi hienoa panna hänet paksuksi ja ottaa omaksi. Harmi kun moniavioisuus ei ole sallittua.
mies-työkaverini yrittää kympillä iskeä minua, mutta en lämpene, ei ole minun tyyppiäni;d. On sanonut , että odottaa pikkujouluja- odottakoon vaan, en sorru;D
Kaveri on erittäin hyvänäköinen, jäntevä, kiihottava/kokeilunhaluinen ja vielä mukavakin. Huonoa on ainoastaan se että olemme molemmat varattuja, eli joutuu vaan haaveilemaan.
..harmi vaan että satutaan työpariksi kohtalaisen harvoin. Mies on kiltti ja ihana ja osaa....Pidetään vaan auto kiinni, pysähdytään jonnekin ja sitten..
Koskaan ei tavata eikä edes pidetä yhteyttä työajan ulkopuolella koska ollaan molemmat varattuja, mutta sitä suurempi himo on sitten kun nähdään..
ja toisen kanssa on jo pientä showta vedetty pikkujouluissa... seuraavia bileitä odotellessa... ;)
Eikös kannattaisi valita sellainen kumppani joka olis hot, ettei tarttis pettää? t yksi ilman kumppania
maailma on muuttunut. kaikki on nykyään pikaruokameininkiä. yhdeltä naidaan fyrkat, toisen kanssa tehdään kersat ja kolmannen kanssa tyydytetään himot. revi siitä sitten prinsessa/prinssisatuja.
Eksä oo kattonut vanhoja suomi-filmejä? Ennen siellä heinäntuksuisen tanssilavan reunalla viaton tyttö kukkamekossaan ja naapurin poika heinänkorsi suussaan toisiaan ujosti vilkuillen viimein uskaltautuivat tanssimaan. arkojen katseiden jälkeen 2kk ja vaihdettiin suudelmia. tästä 2 vuotta tapailtuaan menivät he sitten neitsyinä vihille ja ratasativat häiden ja kunnon myötäjäisten jälkeen valkoisella ratsulla kohti auringonlaskua ja elivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Saivatpa he myös useita kauniita lapsia joita rakkaudella hoitivat.
Nykyään se menee niin kapakan hämärissä tulee räkä poskella sadan harrikkajätkän polkema ämmä lävistyksineen ja tatskoineen lökäpöksyt puolitangossa niin että persvako vilkkuu raakkumaan korvaan että saat panna mua jos tarjoot keppanan.
M
Iljettävää, ei se noin mennyt. Ei ainakaan meillä ;)
Nyt on jo neljäs menossa. Kaikki ovat olleet varattuja kuten minäkin, ja jokainen suhde on kestänyt noin vuoden.
ei ole poliisi. Jos nyt ketään kiinnostaa :)
Haluaisin, pitkää,komeaa miestä.
Ei lainkaan miesihanteeni mukainen. Mut hänen kanssaan on todella helppo olla, ei tarvi lainkaan jännittää.
Haluaisin koskea hänen sänkistä leukaansa ja hyväillä niskaa. Sitten ....
On kuuskymppinen mies ja minä puolet nuorempi samaa sukupuolta.
No, sitten mies joutui vaihtamaan työpaikkaa. Kävi moikkaamassa pari viikkoa sitten. Mut enää ei houkuta...
...ambulanssikuski?
Vierailija:
7 on naispoliisi!?
Oli meillä yhen illan juttu ravintolassa mut eipä menty sillä kertaa sänkyyn asti... mutta ehkä joskus... tällä hetkellä ollaan vaan helkatin hyviä kamuja
enkä vain meinaa. Oikein ihana on, mutta harmi kun molemmat olemme varattuja. Ei ole helppoa elo, ei