Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin jotain uutta suihin ottoon, jotain ihan uutta miestäni varten, antakaa omia vinkkei

Vierailija
15.10.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea vinkata, kun en tiedä mitä yleensä teet, mutta tässä nyt joitain yleisiä vinkkejä suihinottoon: (näistä ovat minun mieheni tykänneet):

* ole INNOKAS, näytä kuinka todella HALUAT syödä miehen suihisi

* ole märkä, siis paljon paljon märkyyttä peliin, ei haittaa jos valuu suupielistä

* katso miestä silmiin " tuhmasti" ja ota kalua suuhun eri kulmista, välillä esim. poskeen osuen

* pidä kieli liikkeessä kokoajan! (erityisesti hyväily terskan alapuolelta tuntuu hyvältä)

* Ms. Lewinsky opetti meille tytöille, miten kirpeä kurkkupastilli ja suihinotto liittyvät toisiinsa ;-)

* vaihtele rytmiä ja syvyyttä, välillä imuta pelkkää terskaa, välillä ota niin syvään kuin onnistuu, vaihtele IMUN määrää, ota kalua suuhen pyörittäen

* sivele kalu kermavaahdolla, suklaakastikkeella tms josta pidät

* käytä myös käsiäsi, hyväile kalua, palleja, välilihaa, peppua, peppureikää, laita sormea peppuun (tulee sitten raju orkku tästä)

* ota välillä suihin pelkästään suuta käyttämällä, eli älä silloin koskekaan kaluun kädellä

* ääntele aidosti, oikeanlainen huokailu kiihottaa

* opettele nielemään, jollet tee jo niin. Jokainen mieheni on rakastanut sitä yllätystä, kun mieheltä tulee ja nielenkin! Se on aiheuttanut ihan ihmetystä, on ilmeisesti hyvin harvinaista että nainen nielee.

* älä ole ennalta-arvattava, eli yllätä mies suihinotolla silloin tällöin spontaanisti, äläkä vaadi itsellesi sillä kerralla mitään.

* kun olette aikeissa rakastella sido mies hellästi sänkyyn, peitä hänen silmänsä ja kiusoittele häntä hyväilyin ja vihjauksin, kunnes hän anelee - silloin otakin reippaasti suihin.

Vierailija
2/18 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta kun sinä (tunnistan jo useampia) kirjoitat tällaisen suihinoton oppaan tänne niin minulla tulee tukala olo. Olet selvästi miettinyt ja paneutunut asiaan huolella. Hienoa kun joku osaa ja jaksaa paneutua miehen miellyttämiseen tuolla tavalla.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tunnistit? :-) Toivottavasti ei tule kovin paha tukala olo kirjoituksistani, sehän ei ole tarkoitus ollenkaan. Mutta olen kyllä kirjoittanut tänne useammankin kerran tästä aiheesta, suihinotto kun on sellainen " lempilapseni" seksin saralla ;-) On ihanaa, kun saa toisen huokailemaan nautinnosta! Ja ihmettelenkin, miksi niin moni nainen kavahtaa suihinottoa eikä opettele miestään tyydyttämään tällä tavalla?? Hyväksi suihinottajaksi voi opetella, on kivaa opetella mistä juuri tuo tykkää ja nauttia sitten tuloksista yhdessä :-)

t. 3

Vierailija
4/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies suorastaan kiljahtelee tuosta. Sen jälkeen voidaankin siirtyä polvelle jossa mies antaa tuhmalle isän kädestä.

Vierailija
5/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden pallien kanssa! Mä en ainakaan tykkää niiden varomattomasta käsittelystä. Puraisu on ehdoton turnoff.

Vierailija
6/18 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että se on todella kuvottava ajatuskin. Käski sylkeä kaiken pois. Pöhköä, minusta se taas jotenkin kuuluu asiaan, että nielen.

Meillä saa aikamoisen ujelluksen aikaiseksi sormi pyllysilmässä samalla kun oikein kunnolla imuttelen. Olen miettinyt, että pitäiskö hommata joku tappi miehelle joululahjaksi.

Vierailija
7/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on herkkä paikka...

Niin että seuraavalla kerralla ensin suuseksiä koko alapäälle (edellyttää tietysti hyvin, hyvin huolellista peseytymistä) ja kun mies on tarpeeksi kiihottunut sormea sinne pyllyreiän tienoille. Heti ei kannata sisään survasta eikä ilman liukasteitakaan, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee. Loppu tosin saattaa tulle yllättävänkin nopeasti (pidättäminen kuulemma vaikeutuu).

Vierailija
8/18 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorimielellä kun jutut on aina samat xD

Vierailija
9/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄk, siis miten ne liittyvät toisiinsa?

Vierailija
10/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ÄÄk, siis miten ne liittyvät toisiinsa?

Liittyisikö siten että kirpeä kurkkupastilli tapaa pitää syljenerityksen varsin korkealla tasolla ja märkä on taas parempi suihinottaessa.

Vierailija
11/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ohjeeksi olla olematta ennalta-arvaamaton ja toimii itse päinvastoin. Hänen luentonsa siuikkiinotosta toistaa aina samaa kaavaa. Hän painaa päälle kuin yleinen syyttäjä eikä ota huomioon, että suikkiinotto on muutakin kuin hänen huippuunsatreenattu tekniikkansa.

En innostu. Four points!

Vierailija
12/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Antaa ohjeeksi olla olematta ennalta-arvaamaton ja toimii itse päinvastoin. Hänen luentonsa siuikkiinotosta toistaa aina samaa kaavaa. Hän painaa päälle kuin yleinen syyttäjä eikä ota huomioon, että suikkiinotto on muutakin kuin hänen huippuunsatreenattu tekniikkansa.

No ei kai tuota numerojärjestyksessä tarvitse noudattaa, eikä joka kohtaa tehdä aina. Ihme nitinää.

Mitähän arvon kirjoittaja lisäisi tuohon kolmosen listaan? Vai tajusitko, miten kaavamaista oma poskeenottoelämäsi on?

Vierailija
13/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin toi, että katso miestä tuhmasti... miksei voi yhtä hyvin näyttää vaikka ihan viattomalta ja nuhteettomalta naiselta, sellainenkin voi kiihottaa:))

Ja sitte voi äännellä tai olla yhtä hyvin ääntelemättä tai voi näyttää innokuuttaan tai voi, että toimii kun näyttää ihan penseältä koko touhua kohtaan.

Sitä vaan, että ton kolmosen niksit on jo kuultu ihan riittävän monta kertaa.

Vierailija
14/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on katkera siitä että joku osaa homman upeasti.

Nuttura auki ja suu tötterölle! :)

Vierailija
15/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

:

No ainakin toi, että katso miestä tuhmasti... miksei voi yhtä hyvin näyttää vaikka ihan viattomalta ja nuhteettomalta naiselta, sellainenkin voi kiihottaa:))

Ja sitte voi äännellä tai olla yhtä hyvin ääntelemättä tai voi näyttää innokuuttaan tai voi, että toimii kun näyttää ihan penseältä koko touhua kohtaan.

Sitä vaan, että ton kolmosen niksit on jo kuultu ihan riittävän monta kertaa.

Mutta toi sun antamasi niksi että naisen pitäis välillä näyttää penseältä koko hommaa kohtaan ei mua ainakaan sytytä yhtään, sori vaan. Ja olen siis mies.

Vierailija
16/18 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeä kurkkupastilli liittyy varmasti muuhunkin kuin syljen eritykseen. Mentholin kirpeys antaa oman efektinsä. Voi kokeilla myös vaikka minttuliköörihuikkaa.

Yksi asia, mitä kukaan ei ole vielä maininnut, on asennon vaihtelu. Olethan sitä ap kokeillut. Mun mies kiihottuu kovasti tietyistä asennoista. Suuseksi, kun mies seisoo tai istuu - ei aina mies makuulla.

Samaten oma naisen asento tärkeä, koska mies kiihottuu katselusta. Lantio ja peppu korostetusti pystyssä lienee hyvä juttu.

Mitäs muuta vielä. Vaikka puhe oli nyt suuseksistä, niin käsiä voi toki joskus käyttää apuna. Vinkki: omaan kämmeneen runsaasti sylkeä tai liukuvoidetta ja sitten suljet terskan kämmenesi sisään.

Sormi peppuun toimii joillakin, ja joillakin se on turnoff.

Vierailija
17/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää ja minä kun otan ns, nurinpäin mieheltäni suihin ja mies työntelee sormeaan anusaukkooni samalla

Vierailija
18/18 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä,lähes kuumaa vettä suuhun ennenkuin otat kalun suuhusi.

Oma mieheni yllättyi ja NAUTTI täysin...