Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sinuun ihastui joku muu kuin oma mies? miltä tuntui?

Vierailija
11.10.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin et suomalainen mies ei naiselle puhu ellei sillä ole joku taka-ajatus :)

Aika surullista itseasiassa, itse juttelen ja olen tekemisissä miesten kanssa esim kuntosalilla ja enkä koskaan ajtellut et he olisivat minusta kiinnostuneita.

Niin ja olen kaunis ja hoikka.

Vierailija
2/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos tässä keskustelussa YKSI jonka ajatteli miehen ihastuneen ihan vain sillä perusteella että tämän normaaleja jutteli ja niin edelleen? Kaikilla muilla oli jotain vähän muuta tapahtunut. Ei se minusta mitenkään suomessa yleinen piirre ollut. Muista maista ja kulttuureista en mene sanomaan mitään. Joissainhan riittää sekin että katsoo kerran ohimennen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa myöntää humalassa, jotkut ihan selvin päin. Ikähaitari on melkoinen 25-55 vuotta :) Huvittaa toisinaan koko tilanne, mut toisaaltaan tuopa tähän arkeen eloa ja tiettyä vipinää.

Tänään just kävin kahvilla yhen tyypin kanssa, tästä (tapauksesta) voi vaikka kehittyä jotain ;) Muuten annan miesten ihastua ihan rauhassa, ilman sen kummempaa vastakaikua, mitäpä tuo haittaa..

Vierailija
4/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku, yleensä yhteistyökumppani, osoittaa kiinnostumisen merkkejä.

Osa on selvästi vain ' tavallista' flirttiä. Joillakin on tapa flirttailla enemmän ja jotkut ovat luonteeltaan asiallisempia. Mutta selvän kiinnostuksen olen huomannut seuraavista seikoista:

Pyytää ulos syömään

-Soittelee useammin kuin asiat vaativat

-Käy tapaamassa useammin kuin asiat vaativat

-Osa sanoo suorin sanoin kiinnostuksen ja kyselee

omia sitoumuksia (lähinnä vapaa).

-Vaatii läsnäoloa palavereissa, jotka eivät muuten

henkilökohtaisesti koskettaisi minua jne.

Miltä tuntuu? No, riippuu yrityksen voimakkuudesta ja tavasta.

Yleisesti ottaen ei juuri miltään. Sitä vain sattuu ja se pitää sivuuttaa

kohteliaasti ja siten, että välit säilyisivät hyvinä (välttää nolaamasta tai halventamasta toisen tunteita tms), jotta myös työnteko yhdessä onnistuisi jatkossakin.

Joskus, kun henkilö on miellyttävä ja mukava, voi mielenkiinnon huomaaminen myös imarrella.

Joskus, kun henkilö on jatkuvasti yhteydessä, ehdottelee jatkuvasti lounaita tms. on tilanne ahdistava.

Itse elän onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa, joten olen pystynyt hyvin välttymään omien tunteiden ' syttymiseltä' .

Vierailija
5/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia on niin montaa astetta, mutta eikohän pää kriteerinä et se on edes hiukan molemminpuolista. Muutenhan se menee ahdistelun piikkiin ;)

Vierailija
6/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miltäkö tuntui? Tässä tapauksessa lähinnä pelottavalta ja kyllästyttävältä.

Vierailija
7/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta nähtiin kesällä, ja no, kyllähän se taas laittoi perhoset vatsaan, kun näki, miten selvästi hän vieläkin oli ihastunut.

Vierailija
8/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sattumalta nähtiin kesällä, ja no, kyllähän se taas laittoi perhoset vatsaan, kun näki, miten selvästi hän vieläkin oli ihastunut.

Vierailija
9/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään ja haetaan samasta kerhosta lapsia ja olen aikaisemminkin huomannut, että se mies katsoo paljon ja jää tuijottamaan pitkäksi aikaa ja tänään sattui niin, että satuttiin olemaan just samaan aikaan aamulla lapsia riisumassa ja oltiin ihan kahdestaan ja mies alkoi jotain juttua selostamaan mulle..ihmettelin hiukan. Iltapäivällä taas se tuli jutteleen, että on menossa johonkin Jääkiekkopeliin tänään jne jne. En oikein tiedä, että mitä ajatella tästä nyt? Muille en oo sen nähnyt ikinä puhuvan ja on ainut mies, joka tuo ja vie lastaa kerhoon.

Hämmentävää..

Vierailija
10/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on huomanneet muutkin ja humalassa sen mulle kertoi itsekin. Ihan mukava mies on mutta ei todellakaan mun tyyppiä millään tavalla. Mukavalta tuntuu kun joku muukin ihastuu kuin oma mies. Tuntee itsensä himpun seksikkäämmäksi välillä;)

Mitään ei siis koskaan tapahdu meidän välillä. Mua lähinnä loukkasi hänen kommentti:" Jos oltais molemmat vapaita, niin iskisin sut." vastasin:" Et ole siinä mielessä mun tyyppiä, että ei taida olla merkitystä vaikka varattuja ollaan molemmat." Ihmeäijä! Kuvittelee, että olisin " iskettävissä" noin vaan!!?? Hassuja luuloja on itsestään:D

Mut mukava mies. Ihan ok tyyppi ja komeakin.

Vierailija
11/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen on huomanneet muutkin ja humalassa sen mulle kertoi itsekin. Ihan mukava mies on mutta ei todellakaan mun tyyppiä millään tavalla. Mukavalta tuntuu kun joku muukin ihastuu kuin oma mies. Tuntee itsensä himpun seksikkäämmäksi välillä;)

Mitään ei siis koskaan tapahdu meidän välillä. Mua lähinnä loukkasi hänen kommentti:" Jos oltais molemmat vapaita, niin iskisin sut." vastasin:" Et ole siinä mielessä mun tyyppiä, että ei taida olla merkitystä vaikka varattuja ollaan molemmat." Ihmeäijä! Kuvittelee, että olisin " iskettävissä" noin vaan!!?? Hassuja luuloja on itsestään:D

Mut mukava mies. Ihan ok tyyppi ja komeakin.

Vierailija
12/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lopullisesti kun oli vähän maistissa. Tosi kiva mies, juteltiin paljon ja oltiin samalla aaltopituudella mutta kyllä se hänen ihastuminen vei myös sen ystävyyssuhteen. Mulla mies ja lapset, hän oli vapaa.

Vierailija
13/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miltäkö tuntuu? no jos tyyppi on sellainen varovaisen ihastunut joka vaan haluaa olla mieliksi niin vähän säälittää. Jos taas se alkaa ehdotella jotain niin yököttää ja mietin että " kuvitteleeko sen mun olevan ihan huora kun luulee että voisin antaa sille vaikka olen naimisissa" .

Mulle on kyllä sanottu että olen liian tiukkapipo (jopa oma mies sanoo näin) ja että voisin vähän relata ja ottaa sen enemmänkin imarteluna, mutta minkäs teet kun oikeasti olen tämmöinen nipo tiukkis moralisti.

Vierailija
14/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies ja ihanat lapset ja elämä kaikin puoli reilassa..mitä nyt väsyttää välillä liikaa...mutta se nyt on ihan tavallista pienten lasten äidille:)

Silti oon vaan miettinyt, että mitä toi mies mahtaa oikein haluta musta? Tai ehkä vaan haluaa tutustua muuten vaan, kun ainoana miehenä lapsia kerhoon kuskailee jne kaipaa juttuseuraa tms. En tiedä tyypistä muuten mitään..onko naimisissa jne..Eikä kyllä kiinnostakkaan. Miehen käytös vaan hiukan kummastuttaa.

T:nro 5

Vierailija
15/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja miltäkö tuntuu? no jos tyyppi on sellainen varovaisen ihastunut joka vaan haluaa olla mieliksi niin vähän säälittää. Jos taas se alkaa ehdotella jotain niin yököttää ja mietin että " kuvitteleeko sen mun olevan ihan huora kun luulee että voisin antaa sille vaikka olen naimisissa" .

Mulle on kyllä sanottu että olen liian tiukkapipo (jopa oma mies sanoo näin) ja että voisin vähän relata ja ottaa sen enemmänkin imarteluna, mutta minkäs teet kun oikeasti olen tämmöinen nipo tiukkis moralisti.

mä olen samanlainen kun sä! saanko kysyä oletko kaunis ?

Vierailija
16/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en minä mikään malli enkä missi ole, mutta varsin kauniiksi on kyllä kommentoitu ja itse ole peilikuvaan ihan tyytyväinen. Oletkos sinä?

Vierailija
17/17 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

en minä mikään malli enkä missi ole, mutta varsin kauniiksi on kyllä kommentoitu ja itse ole peilikuvaan ihan tyytyväinen. Oletkos sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi