Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokamyrkytys?

11.10.2007 |

Eilen illalla reilut 2h ruokailun jälkeen, iltapalaa myös ennen kauheaa kohtausta. Mahaa väänti niin pirusti ja vähän aikaa mietittyä mikä tilanne oli piti hyökätä pöntölle; ensi tuli ihan normaalina ja sitten kunnon ripulia...no, sitten helpotti ja painuin saman tien lapsen kanssa nukkumaan. Rv 16+2. No, sen kummempia oireita ei sitten tullut mutta huolestuttavaa oli tuo todella kova mahan vääntö ja sitten ihan kunnon ´suolen tyhjennys´. T-hoitajan saan kiinni vasta iltapvällä.....Mitä kommentia annatte, hieman huolestunut olen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin oisit noin vähällä päässyt (siis että vaan kerran vessaan ja sit nukkumaan ja kaikki hyvin). Kyllähän se maha voi mennä sekaisin muutenkin, ei kaikki oo heti ruokamyrkytystä. Itselläni oli myös just eilen maha sekaisin päivällä, enkä kyllä epäile ruokamyrkytystä! Kyllä ruokamyrkytyksen oireisiin kuuluu myös mahakipu ja jopa pahoinvointi, ei pelkkä ripuli...

Vierailija
2/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sen kaksi kertaa, ja siihen liittyy voimakas pahoinvointi, mahakipu ja yleensä nousee kuume (paleltaa). Siihen kannattaa aika nopeasti hankkia oikea lääkitys, ne ovat pahoja juttuja.

Mutta jos meni tuolla ohi niin taisi olla pilaantunutta ruokaa tmv. joka poistui elimistöstä nopeasti sen kummempia vahinkoja tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla