Mitä kivaa veisin tuoreelle äidille synnärille? Suklaata, karkkia..?
Kommentit (9)
vauva taatusti itkee mahavaivoja....
Cosmopolitan, huulirasvaa ja raskausarpivoidettA!
ja sitten muutama tölkki limpsaa. Nämä sain itse aikoinani ja tulivat tarpeeseen.
Tai voi toki säästää huonompia päiviä varten kun mies on taas töissä.
vauvalle vatsavaivoja, joten en suosittele niitä! Ihmettelen miten monet syövät synnärillä hulluna suklaata ja karkkeja yms...
Vie vaikka ihana pieni vaate vauvalle, jota äiti sitten saa hypistellä siellä :).
Herkut on aina tervetulleita ja hyvät lehdet! Ja jos esim raskauden aikana tai synnytysen jälkeen on selkä tai muu paikka kipee eli särkee, suuri apu on sellainen lämmitettävä kauratyyny. Itse käytin sairaalassa jalaselkäkipuun a kotona aina kun tissejä särki tai täytyi pumppailla(lämmitin ennen pumppausta) ja voi käyttää mieskin särkyihin-pitkäikäinen! Stockalta, Ikivireästä ja aika monet muutkin myy. Ja hyvä seura on usein tervetullut sairaalassa:)
Tepatsu82:
Herkut on aina tervetulleita ja hyvät lehdet! Ja jos esim raskauden aikana tai synnytysen jälkeen on selkä tai muu paikka kipee eli särkee, suuri apu on sellainen lämmitettävä kauratyyny. Itse käytin sairaalassa jalaselkäkipuun a kotona aina kun tissejä särki tai täytyi pumppailla(lämmitin ennen pumppausta) ja voi käyttää mieskin särkyihin-pitkäikäinen! Stockalta, Ikivireästä ja aika monet muutkin myy. Ja hyvä seura on usein tervetullut sairaalassa:)
tuollainen peppureiän vaalennussetti.
hyvä voide?