Mitä tulee mieleen nimestä Matias
Kommentit (55)
no rakas poikani tulee mieleen, enää en kyllä laittaisi, koska on tullut niin yleiseksi. Matiksi kyllä kutsutaan enimmäkseen. isänsä on Matti myös.
-Lestadiolaisperheen poika, yksi niistä monista. Matias, Tuomas....
-Iäkkäämpien, hyvin toimeen tulevien vanhempien lapsi. Silmäterä : )
Tykkään nimestä, paljon parempi kun nää Micot, Jeret jne.
Myyrä.
Ennen tykkäsin nimestä, mutta sitten sain sen nimisen kusipääoppilaan... juu ei tod tule meidän pojasta Matiasta.
Ala-asteen koulukiusaajani oli Matias.
Mun parhaan kaverin poika on Matias, kiva nimi ja kiva poika. Nyt jo aikuinen.
Eikö se MS Romanticin surullisenhassu setä ollut Matias.
Matias on nimenä periaatteessa tavallinen, mutta siinä on pieni koominen sävy.
Matias Lappo. Monen suomalaisen ahneen pyhä messias. Ilmestyi pilvestä, keräsi kolehdin ja pyörähti pieruna sumuun.
Löysien löysä raha solahtaa helposti ihmiskunnan viemärirotille, joita ei pidä sekoittaa eläinkunnan edustajiin, jotka ovat fiksua porukkaa.
Matias on oikein ihana pojan nimi jos joku ei tykkää voi voi. Aina on joku joka ei tykkää. En anna lapsilleni nimea tai jätä jotakin nimeä antamatta siksi et joku ei siitä tykkää. Se on aivan yhdentekevä asia. Lapsen nimen päättää vanhemmat ja muut pitäköön turpansa kiinni. Ja se siitä
Matias nimi tarkoittaa hebrean kielellä Jumalan lahjaa. Ja lahja se vauva onkin.Kaikki eivät lapsia saa vaikka kuinka yrittävät. Ja ne taas jotka saa ei arvosta sitä lainkaan. Sitä valitettavasti näkee ympärillään et lapset on monelle ylimääräinen riesa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut sen nimisiä oppilaita ja ovat aina olleet mukavia, ns. hyvien perheiden poikia. Jami, Jesse, Niko ja Jere taas usein ovat niitä hankalampia tapauksia. Olen opettanut alakoulussa nyt 8 vuotta ja tällaisia mielikuvia meidän alueen pojannimistä tulee. Muualla ehkä asiat toisin?
Tämä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Matias on oikein ihana pojan nimi jos joku ei tykkää voi voi. Aina on joku joka ei tykkää. En anna lapsilleni nimea tai jätä jotakin nimeä antamatta siksi et joku ei siitä tykkää. Se on aivan yhdentekevä asia. Lapsen nimen päättää vanhemmat ja muut pitäköön turpansa kiinni. Ja se siitä
Lääkkeet jäänyt ottamatta?
Mun veljen nimi on Matias ja mun veli on ihan paras. :)
Aika sellanen rauhallinen tyyppi ja sellasena ma naan kaikki matiakset. Klassinen nimi, mut hyvassa mielessa. Mun mielesta ei yhtaan liian yleinen.