Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Lokakuusta Heinäkuun helteille+++

28.10.2008 |

Hei kaikille!

Uutena naamana täällä...

ihmettäni kertomassa...

minä...OLEN RASKAANA!

10 vuoden odotukseni päättyy 9 kuukauden kuluttua!

Mulle tehtiin lääkkeellinen PAS 15.10

Tänään 28.10 sain kuulla PLUSSANNEENI!

Onko muita samoilla ajoilla?

terv Jenniliini

tarinani, tiivistettynä

Minä vm -80.

Yritystä vuodesta 1998.

Inseminaatioita (-),

ovistestejä, terolutteja, orgametriliä ja ties mitä...(-)

IVF -01 (-)... ei jääny pakkaseen mitään

-03 ero miehestä...

-05 uusi rakkaus

IVF syksy -07(-).

PAS kevät -08 (-).

Maksasairaus PBC elokuu -08. (rajoittaa lapsettomuus hoitoja, lyhentää elämää)

PAS 15.10...viimeinen alkio...28.10 PLUSSASIN!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniliini, Suzan73, Suviyo ja Anelma-Unelma! Ja lampimat onnittelut teille ihan jokaiselle!

Hyppaan tanaan virallisesti tahan ja heinahattujen pinoon. Kirjoittelin jo veritestipaivana, etta raskaana ollaan (hcg oli 120 silloin). Mutta sitten iski epausko: olenks ma nyt sittenkaan raskaana...? Kaiken kruunasi viela lieva tiputtelu viikko sitten.

Tama hoito oli 3. ICSIn tuoresiirto, joka nappasi. Ennestaan mulla (-76) on 05 syntyneet kaksostytot, jotka sai alkunsa 2. ICSIn passista. Tuossa ekassa raskaudesssakin tiputtelin, joten taitaa sama vaiva kiusata.

Olin tanaan ekassa ultrassa, jossa todettiin et kaikki tasmaa toistaiseksi. Pieni sydan sykki vimmatusti, melkein itku tuli kun se nahtiin miehen kanssa. Koko vastasi viikkoja eli rv7+5 tanaan. Menee ihan yksi yhteen hedelmoityspaivan (joka on 2+0) mukaan lasketun ajan kanssa.

Terkkuja ja turvallista odotusta teille jokaiselle!

Vierailija
22/24 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa rakkaat masusiskot!

Anelma-Unelma: Tervetuloa joukkoon ja paljon onnea plussasta!

Täällä on mieliala kohentunut, joten uskallan taas kirjoitellakin...ettei tule vaan pelkkää "jäkäjäkää" :D

Omaa napaa:

Aamulla heti alkajaisiksi oli ensimmäinen virallinen alkuraskauden ultra ja rintarottingilla ylpeänä kerron teillekin että James on kasvanut ;) 2,3 milliä, eli hän on jo nyt 8,3 millinen "jössikkä".

Olot aika ällöt edelleen. Ei senpuoleen, olipa tuossa muutama päivä ettei olotellut yhtään. Rinnat ihan mahtipontisen kipeet, pinna kireellä kun viulunkieli, ja itkuherkkyyttäkin havaittavissa. Näillä mennään...

Me ollaan kerrottu vauvauutiset suurinpiirtein jokaiselle vastaantulijalle :D

Aikanaan, kun vielä jossiteltiin, sitä vauvan mahdollista tulemista, niin oli niin suoraviivaisen selvää että 3 kk vartutaan, mutta nyt kun tämä "seitsemäs" ihme tapahtui, oli suorastaan täysi mahdottomuus pitää asia salassa. On tätä niiiiiiin kauan haluttu ja toivottu ja tekemällä tehty, että enkai minä herranjestas rupee onneani hyssyttelemään, vaan haluan iloita jokahetkestä, alusta asti. Tokihan on se vaara että kaikki päättyy huonosti, mutta onpahan sitten paljon ihmisiä ympärillä tukena, ja jotka ymmärtävät sitten tilanteen paremmin kun ovat "odottaneet" mukana, kun että kertoo myöhemmin, että "olin, mut en enää"

Lapsille (4,5 ja 7,5 v. miehen lapset. asuu meillä.) meinattiin kertoa vasta kun se 3 kk tulee täyteen. Mutta lauantaina saunassa lopulta kerrottiin heillekin. Ymmärtävät sitten hekin miksi äippä on surullinen jos hunosti käy...ettei se johdu heistä. Lapset rupesivat heti miettimään tulokkaalle sopivaa nimeä.

Ihmisten vastaanotto asialle on ollut yhtä hämmentyneen uskomattoman iloista, kuin itsellänikin plussatessani.

Suzan: minä oon nää netin raskauslaskurikalenterihässäkät täyttäny aina sen mukaan, että hedelmöittymispäiväksi sattuu se PAS päivä (eli mun tapauksessa kuukautisten ekapäivä on ollu todellisuudessa jo toinen päivä)

Terv: Jenniliini ja "James" 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankie: tervetuloa myös mukaan pinoon ja tosi ihanaa, että olet jo päässyt ultrassa käymään ja kaikki kunnossa! Varmasti se sydämen sykkeen näkeminen on liikuttava hetki!

Jenniliini: ihanaa, että sielläkin James kasvaa kohisten! : )

Muille kertomisesta: kyllä itelläkin on välillä olo, että tekisi mieli huutaa koko maailmalle, että olen viimeinkin raskaana, mut vielä olen hillinnyt itseni.. Haluan ensin nähdä ultran tilanteen, ennen kuin itsekään uskoo tätä todelliseksi. Töissä on ollut välillä tilanteita missä meinannut jotenkin lipsahtaa tämä raskausasia, varmaan kun itellä asia pyörii niin paljon mielessä!

ON: tänne ei juuri uutta. Pahoinvointia on lähes päivittäin, vaikka yritän olla ajattelematta sitä. Tänään just mietin, että taitaa tää nyt sitä olla kun tulee jännästi aaltomaisesti ällö olo. Ja mitä enemmän sitä ajattelee sen pahempi olo tulee.. Parempi miettiä muita asioita! : )

Kiitos raskausviikkokysymykseen vastanneille eli mulla taitaa nyt sit olla tasan 6+0. Ultraan vielä viikko ja 1 päivä!!

Mukavaa odotusta kaikille ja kertokaahan tuntemuksia!

Suzan 6+0 ja salamatkustaja?

Vierailija
24/24 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...

Potkut tuli maanantaina...

Tänä aamuna alkoi taas vuoto-tiputtelu....

...kyllä elämä on ihanaa...

Jenniliini ja 7+0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan