Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekös mitä! Aion päivittää vaatekaappini totaalisesti. Heitän kaiken vähänkin kittanan, kuluneen,

Vierailija
10.10.2007 |

vanhanaikaisen typerän halvan rievun pois... Just nää " ehkä tää mahtuu mulle vuoden päästä" ... Ei ne vaan enää mene ja vaikka meniskin niin nyt saa tyyli päivittyä. Paljon ei vaatekaappiin jää, mutta nyt alkaa laatuun ja vaatteen sopivuuteen satsaus. Piste ja aamen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuon viime raskauden jälkeen..ja ostin uusia vaatteita suurin osa..kaikki kulahtaneet pois ja mitä en pidä koskaan..nyt vähän vaatteita,mutta kaikki käytössä..pikku hiljaa ostan uusia=)

Vierailija
2/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin pitäisi moinen inventaario tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnissä, ei vaan tunnu edistyvän.... " jos vähän laihdun niin tääkin näyttää taas hyvältä" , " tätä voi käyttää remontissa/lenkillä" ..... Joopa joo. Ei tuu onnistumaan, ja toisaalta ei oo varaa kauheesti uusia vaatteitakaan ostaa. Mut mitä teen rievuilla jotka vaan pölyttää kaappia, eikä koskaan oo mitään päällepantavaa!

Argh.

Vierailija
4/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan raatsi ihan kaikkia mahtumattomia lempata, kun kolmisen " raskauskiloa" vielä pyöristää keskivartaloa. Mulla on vakaa usko ja tahto vielä mahtua muutamiin farkkuihin, vaikka vauvakin täytti jo vuoden.

On ihan mahtavaa herätä aamulla töihin, kun tietää, että aina on päällepantavaa, ja hyvässä järjestyksessä. Pari käsilaukkua on vielä hankittava.

[Juu, ja täydellisille äideille tiedoksi, vauva 1v 1kk on kotona isänsä kanssa, ei päiväkodissa...]

Vierailija
5/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ostaa oikein mitään uutta.

Vierailija
6/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki liian suuret pois. Nyt ne taas olisivat sopivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän