Minun veljeni on todella hiljainen ja nyt olen alkanut epäillä
että kun täälläpäin tapahtui pari vuotta sitten selvittämättömiä ahdistelutapauksia + yksi raiskaus, että oisko näin että hän?
Sitten jhän oli käymässä taas meillä viime viikolla ja lähti tapansa mukaan iltakävelylle, tuli takaisin kun olimme jo nukkumassa. kuulin vain nopeat askeleet
ja kuulin myös kun hän kiireesti asteli sisälle ja jäi istumaan sohvalle pimeään.
Yleensä hän liikkuu tosi hitaasti... tuli mieleen kaikkea siinä.
Minun mies pitää häntä omitusena ja jopa vastenmielisenä, syystä että hän puhuu todella harvoin. Joskus muutaman kaljan jälkeen hän saattaa jotain outoa ladella, yleensä hän haukkuu naapuriaan taikka maahanmuuttajia, joita ei tällä paikkakunnalla edes ole. Hänellä on synkkä elämänasenne, sen olen saanut selville. Kouluaikana häntä kiusattiin koulussa.
Voi olla että liioittelen mielessäni hänen outouttaan, mutta kuitenkin...
Kommentit (15)
meni kävelylle ja tuli takaisin kun olitte jo nukkumassa? Outoa kyläilyä, vai onko jostain kauempaa ja teillä yötä?
nimenomaan silloin kun veljesi on ollut teillä? terv Sherlock
soittaa ja ilmoittaa että on tulossa, ei kysy sopiiko se vai ei.
En tiedä miksi hän haluaa tulla, kai kaipaa ihmiskontakteja kuitenkin.
Sitten istuu pukahtamatta sohvalla ja lähtee kävelylle, eikä silloinkaan sano
mihin menee ja milloinka tulee. Koskaan ei tuo mitään tullessaan, ei tuliaisia edes lapsille. Ei hän tosin heitäkään mitenkään noteeraa.
Kun nuorimmainen syntyi, hän ei edes onnitellut ja vilkaisi välinpitämättömästi
vauvaa kun sitä näytettin.
ap.
siis ihminen ajattelee veljestään näin
hän on lyhyt ja ylipainoinen. ---
varmasti hän ois onnekas jos joku sellainenkaan nainekin vilkaisi häntä, saati joku kaunotar.
eikä kutsu kyläänvaan halveksuu ja pitää outona. Ei ihme, jos hän olisikin kasvanut vähän kieroon suhteessaan naisiin kun omassa perheessä on tuommoista. Mutta musta on siis ihan normaalia paeta tuommoista sukulaisuussuhdetta välillä vähän itsekseen kävelylle, jos kuitenkin katsoo velvollisuudekseen yhteyttä pitää. En sillä perusteella vielä pitäisi ketään raiskaajana, että hän käy ilta kävelyllä ja tulee nopeasti takaisin!
mahdollisesti raiskaamaan jokun noin niinkuin fyysisyytensä puolesta. Jos on lyhyt ja alipainoinen? Kuulostaa kyllä aika omituiselta. Tuollaisilla tyypeillä on usein ihan joku oma kuviteltu maailmansa omassa päässään, johon uskovat ja jonka mukaan elävät. Vaarallisia tyyppejä kun sopivasti sattuu.
Kyseletkö häneltä mitään koskaan? Vastaako?
veljeni oli täällä.
Uhreina oli nuoret tytöt, sellaiset joita hän aina tuijottelee.
ja tiedän varmasti että hän heitä myös seurailee. Joku oli kuullut kuinka veljeni näköinen mies oli puistossa seuraillut nuoria tyttöjä. En voi tietää onko hän
sama tyyppi, mutta kuitenkin.
Hän ei puhu siis koskaan juuri mitään. Kun tulee kyllään mumisee jotain jonka voi tulkita tervehdykseksi, siinäpä se.
Paitti yleensä hän aina ottaa olutta ja sitten alkaa se sama maailman epäoikeudenmukaisuuden ruotiminen. Voi että sekin on raskasta ja kummallista kuultavaa.
ap.
Pystyisitkö mitenkään auttaa häntä hakeutumaan hoitoon?
Miten ahdistelijaa on kuvailtu?
ei ala keskustelmaan ja yleensä hän silloin pakenee ulos.
Varsinkaan mieheni eikä muittenkaan miesten kanssa hän ala keskustelmaan.
Hän on mies, eikä varmasti mitenkään heiveröinen voimiltaan. Kerran hän oli humalassa suuttunut toiselle siskolleni ja huutanut hänelle että "minä haistatan paskat tuollaisille huorille kuin sinä olet, minä laitan teikäläiset kärsimään."
ap-
Tiedä yhden tuollaiisen tyypin jonka kanssa olin samalla luokalla. Nyttemmin olen kuullut, että on jäänyt kiinni raiskauksesta ja tuhopoltosta. Aina ahdisteli vain kauneimpia tyttöjä.
Mieheni sanoo aina että se oli toi sun veli joka raiskasi sen tytön. Minun mielestä ne tuntomerkit eivät ihan sopineet, siinä oli kyllä että tukeva mieshenkilö joka ei puhunut mitään. Mutta veljeni on vaalea eli ihan hän on pellavapää, ei tumma niinkuin siinä kuvauksessa oli.
ap.
ei ole mitenkään normaalia. Hän ei itse ole koskaan ollut työssä vaikka ikää on jo yli 30v. jollei sitten jotain työllistämistöitä oteta lukuun.
Hän on patalaiska. Mietin että mitä hänen päässän oikein tapahtuu.
Kun hän oli mökillä viime kesänä niin kertaakaan hän ei ole lämmittänyt saunaa, taikka kantanut vesiä tms. Makasi ja söi etupäässä.
ap.
Mahdotonta tietää. Yrittäkää saada mies hoitoon koko suvun voimin, mitä mieltä vanhempasi ovat hänestä?
sanoo ettei hänessä ole mitään vikaa. Ei häntä sa hoitoon, se on varma.
ap.
Olisi kamala ajatella, että veli olisi raiskannut jonkun tytön. Jos vielä ilmenee vastaavia tapauksia kun veljesi on sielläpäin, pitäisiköhän sinun vihjaista poliisille. Ei syyttää, mutta esittää epäilyksesi. Voisit pelastaa jonkun tyttösen elämän.
hän on lyhyt ja ylipainoinen. Mutta hän pitää vain kauniista naisista joita hän käy
tiirailmassa keskustassa.
Tavallisen näköisiä ja rumempia naisia hän ei ole näkevinäänkään. On vihamielinen, katselee halveksien jopa.
varmasti hän ois onnekas jos joku sellainenkaan nainekin vilkaisi häntä, saati joku kaunotar.
ap.