olen sh ja erittäin onnellinen siitä että olen äitiyslomalla! Itse olen palkankoroituksen kannalla,
Kommentit (3)
Aina on niitä jotka tulevat halvemmallakin.
Yksittäiset sh:t eivät siis sooloilisi maksujen kanssa, vaan tekisivät töitä tuon firman kautta.
Sivumennen sanoen, tuttavalääkärit jotka tekevät tällaista keikkaa esim. matkustavat ulkomaille tehtyään päivystyskeikan tai pari / elättävät hoitovapaalla ollessaan perhettään tekemällä yhden vuoron joka viikonloppu ja maksavat vielä asuntolainaa.
Mutta hoitajat eivät oikeasti uskalla heittäytyä sen varaan, että heitä tarvitaan, että heidän ammattitaidostaan pitää maksaa ja että he sanelisivat mitä maksetaan. Siellä on niiin paljon niitä, jotka ajattelevat juuri kuin ap, että ei mulla hei ole tähän varaa. Siis haloo, ei ole varaa siihen, että tienaisi paremmin.
Hoiva-alan naiset ja matalapalkkaiset. Miten ikinä teillä olisi kanttia tehdä se ainoa, mikä auttaisi tuosta palkkakuopasta?? Siis todellakin irtisanoutua joukolla ja pakottaa kunnat ostamaan teidät takaisin kalliimmalla. Lääkärit ovat hoitaneet asiansa hyvin (ja osin juuri näin) jo vuosikymmeniä, mutta hoitajat ovat toista tekoa.
Ja siksi teidän ylitsenne kävellään, aina vain.