Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi-crocsit - missä niitä voi käyttää? Eikö se vuori kastu, kun päällinen on reiällinen?

Vierailija
28.10.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä ihmisten päässä on oikein liikkunut.....

Vierailija
2/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Janica-Jessiinan ja Nico-Calvinin äiti betonilähiöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en itse polta

Vierailija
4/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain vastaavaa. mutta eipä muuta käyttöä hetikään keksi. enkä kyllä omista kyseisiä kenkiä.

Vierailija
5/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa tuntemissani maissa ihmiset kayttavat sisalla jotain tossuja, esi. kesalla varvastossuja, tai muita 'lapykkaita', ja mian olen aina ajatellut etta ne talvicrocsit ois semmoiset lampimat sisakengat, siis tohvelit, tavallaan. Ja nain olen niita myoskin nahnyt kaytettavan.

Suomessa tuskin on kovaa kayttoa, ellei joku vie koleaan toimistoon sisakengiksi tms.

Vierailija
6/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän niitä mm. kun vien koirat lyhyelle iltapissalle (ilman sukkia vielä). Viime talvena näissä ei jalka palellut, toisin kuin lenkkareissa sukkien kanssa...

Haen postit, vien roskat. Käyn jopa kaupassa niiden kanssa. Kun menen koiran kanssa metsätreeneihin niin mulla on nämä vaihtokenkinä mukaan, saa sitten eräkengät pois jalasta kun näillä crocseilla on helpompi ajaa.

Mua ei kiinnosta mitä muut mun pukeutumisesta ajattelee. Käyn kaupassa niissä tamineissa mitä minulla on päällä. Esim, koiratreenien jälkeen saatan käydä nopeasti kaupassa hakemassa tarvittavat tavarat. Kyllähän jotkut muorit ja mammat katselevat nenänvarttaan pitkin kun mulla on mahdollisesti kuraiset (riippuu säästä ja onko toisten koirat hyppineet vasten) vaatteet, treeniliivit, saappaat/eräkengät/lenkkarit/cricsit jalassa, treeniliivi päällä ja pilli kaulassa. Yhdelle tuijottajalle kassajonossa teki mieli sanoa että seuraavat 30 sekuntia maksavat 5 euroa.

Vierailija
7/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole reikiä, ainakaan siinä saapas mallissa. Vuorellinen crocs läpytin tarkoitettu kai tossun asemaan

Vierailija
8/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kukkakaupassa, kun talvisin on vetoista.

Vierailija
9/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivuin hankkimaan järkyttävän kylmään duunipaikkaani sisäkengiksi nuo talviversiot, kun en ihan Aino/Reino-linjalle kehdannut lähteä.

Yökkis että ne on rumat, en osaa sanoa ovatko hyvät jalkaan koska teen pääasiassa istumatyötä, mutta ihanan lämpöiset ovat! Vihdoinkin varpaat pysyy lämpöisenä:)

Vierailija
10/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole reikiä, ainakaan siinä saapas mallissa. Vuorellinen crocs läpytin tarkoitettu kai tossun asemaan

Vierailija
11/11 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikolla ja roskiksella kipaisen, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi