Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitaja. Paljonko oli bruttopalkkasi viime tilinauhassa?

Vierailija
09.10.2007 |

Minua ihan oikeasti kiinnostaa, että mikä hoitajien tulotaso todellisuudessa on. Olen käsittänyt, että lisien kanssa palkka nousee usein reippaasti yli kahden tonnin. Korjatkaa, mikäli olen väärässä?

Tuo " reippaasti yli pari tonnia" nimittäin on mielestäni varsin kelpo ansio!

t, Pankkitoimihenkilö, bruttopalkka 2080e

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne ovat kustannusten korvausta siitä, että matkoilla ei esim. pääse kotiin syömään vaan pitää ruokailla ravintoloissa. Ei siitä juuri kustannusten jälkeen jää asuntolainan lyhennyksiin.

Siis päivärahathan ovat juuri se bointti joissakin aloilla, surkea peruspalkka jota kompensoi huikeat päivärahat, ihan miten kukin sen tilille ropsahtavan rahan haluaa erotella.

Vierailija
42/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan me hyvinkin kertoa, ja monihan on kertonutkin. Mutta minäkään en aiemmin viitsinyt mainita, kun tuo suht sama brutto täällä näkyy pyörivän. Liekö sen takia moni muukin jättänyt vastaamatta, kun on jo toiset vastanneet.. ELi minun BRUTTOPALKKA viimeisessä tilinauhassa 1880e (sis. yhden kokemuslisän, saako tätä mainita?) ja saan sen vähemmän siististä hoitajan työstä, mieluusti vaihtaisin vaikka heti tuohon sinun toimistotyöhösi, vaikka tällä samalla palkalla, jota nyt saan. Tuolla sinun palkalla voisin jäädä hoitajan hommiinkin.

Vierailija:

ette nyt voi kertoa sitä bruttopalkkaanne? Ja onhan se verrannollinen, minut bruttoni on 2600 ¿/ kk ja saan sen siistissä toimistotyössä 37,5 h viikossa. Jos nyt kerrotte oman bruttopalkkanen ja kun teillä on niin kauheaa, niin vaikka sen tuntimäärän viikossa niin voidaanhan me verrata. Kaiken voi laskea, kannattavuuslaskelmien tekeminen vasta kivaa onkin. Minä sain kahden vuoden " opiskelulla" kivan työn, hyvän tittelin ja koulutsu panostukseeni verraten hyvän ansiotason, laskemoitua kaikki. Tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuualueena kunnan diabeetikot, reumaatikot ja koululaiset (ja arvatkaapa onko sitä koululääkäriä tai edm. sairauksiin perehtynyttä lääkäriä?? Kandeja kyllä...) Työkokemusta 10v. Haaveena ois se 2200 egee niin ois jossain suhteessa vastuuseen. Ei lisiä ikinä koskaan, vuosilomapäiviä 30 eli 6 viikkoa kun lauantaita ei lasketa. Viikkotyöaika 38.15.

Vierailija
44/89 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työskentelet tuolla palkalla? Mulla peruspalkka on 1744 ja vuorolisät n. 150 e kuukaudessa ja olen siis itse myös kätilö, tosin vasta kolmisen vuotta sitten valmistunut enkä asu pk-seudulla.

Vierailija
45/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisiä tulee kuussa noin 200e. Kuulehan pankkitäti, kuuluuko sinun mielestäsi sunnuntailta saada sama palkka kuin maanantailta? Lisiä saa MISSÄ TAHANSA TYÖSSÄ jos työskentelee epämukavina työaikoina. Lisillä ei ole mitään tekemistä peruspalkan kanssa. Ymmärtäisit kyllä, jos olisit henkilökohtaisesti kokenut vuorotyön kirot.

Vierailija
46/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi tullut selittelyn makua.

Vierailija
47/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisiä ei tule, iltalisät maksetaan työajallisesti. vkl tms lisiä ei ole kun on ma-pe työ.

t. lähihoitaja

Vierailija
48/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1804e ja juu, olen sairaanhoitaja. Lisiä ei ole kun olen päivätyössä.

Vierailija
49/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisillä ei ole mitään tekemistä peruspalkan kanssa.

Vierailija
50/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisiä ei makseta joka kuukausi, vaan joskus saa kerralla vaikka kahden kuun lisät. Viime tilissäni ei ollut lisiä lainkaan. Lisät joka kuulle jaettuna keskimäärin 200e. Ymmärsitköhän vai tarvitsemmeko tulkkia?

Vierailija
51/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei olisi tullut selittelyn makua.

Vierailija
52/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen jää rapiat 1400 euroa

Vierailija
53/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
54/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli peruspalkka PLUS ne helkutin lisät. Ei kukaan muukaan vuorotyöläinen ilmoita palkkaansa kahdessa erässä. Se lopullinen summa on se, mikä sulle työstä maksetaan. Vai kuinka?

t. akateemisesti koulutettu, valtiolla koulutusta vastaavassa työssä oleva ja bruttopalkka 2079¿ eikä senttiäkään päälle. Ei ole mahdollisuutta vuorotöihin...

Vierailija
55/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen lisät päälle 200-300e...eli yht 2000-2100e...

verottaja kun siitä vie osansa niin n 1500e käteen

Vierailija
56/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan ole mahdollisuutta päivätöihin, vaikka haluaisin.

Vierailija
57/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun ope

Vierailija
58/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti yleinen linja vai onko täällä yksi ja sama ihminen provoamassa?

Vierailija
59/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jäävä osuus oli reilu 1100 euroa.

Vierailija
60/89 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yleensä peruspalkka ja lisät ovat kaksi ihan eri asiaa.