Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ihmistyyppiä, joka vaatii aina ja saa tahtomansa!

Vierailija
09.10.2007 |

Kerronpa tilanteen..

Sukulainen asuu ihan lähellä, heillä 2 lasta. Lapset päiväkodissa ja isä töissä, äiti kotona, iltaisin vanhemmat harrastavat verkostomarkkinointia ja lapset sukulaisilla vuoron perään!

Soitti eilen, että otanko.. No ok, aika oli eka 18-19.. Selvä.. Sitten kerronkin, että me ei olla kotona sitten vasta kun 17.30.. ois pitänykin olla 17.15 vaikka piti olla vasta 18.oo!

No soittaa tänään, että he tuo meille lapset kaupungille silloin 17.00 että otetaan ne sinne matkaan niin kerkeävät! Ois pitäny ilman istuimia kuskata niitä 20 km..

No sanon, että tilanne on muuttunut, aamulla lapsi sairastunut ja kävin aamulla tekemässä tentin ja mies meni illaksi töihin.. Siitäkös emäntä riemastuu! Hyvä! Sanon sitten, että jooo, mutta minun piti saada koulussa tentin jälkeen tehdä kouluhommia, joita en ole saanut kipeän lapsen kanssa tehtyä.. Joten pitää tehdä nyt illalla kun mies tulee töistä! Molemmilla lisäksi huonot yöunet takana ja ei jaksais ulkoiluttaa koko iltaa römysakkia! No ei tietenkään tarvii ottaa, keksitään muuta!

Kohta soitto.. Eikö nyt kuitenkin vois, kun ei me nyt saada mistään jne.. Sanon, että no sitten joudun yöllä tekemään, ei sympatioita.. Kyllähän nyt lapset vaikka videoita katsoo... No ei ne kyllä katso, mutta ok, voit tuoda lapset olenhan kotona nyt ajoissa! Teen sitten yöllä! Ei sympatioita!

No sitten lopullinen aika venähtääkin yhtäkkiä 16.50- 20.30.. Jahas.. Just! No.. eipä siinä sitten!!

Kuulostaa siltä, että olisin aivan tossu! Mutta soittaa sata kertaa, asuu niin lähellä, että tarkistaa onko auto kotona, tai koira ulkona, olemmeko siis kotona! Soittaa perään aina kumoten edellisen syyn! Ja kouluhommat ja tentit eivät kelpaa.. yöllä sitten!!

Raivostuttaa, etten saa tuota ihmistä kuriin!! Yksinkertaisesti pitää pistää välit poikki jos aikoo sanoa kerrankin EI!

Eikä neuvoksi kelpaa, että sano ei.. Se ei riitä.. Sata puhelua tulee perässä, miksei, mitä teette! Ja ne kysymykset on esitetty aina niin, että vastasit niin tai näin, se saa käännettyä sen siihen, että no sittenhän kerkeet kattomaan lapsia!!

Jos sanon, että en kerkeä, pitää lukea tenttiin.. Käyvät miehen kimppuun.. Sehän kerkiää.. Sen pitää katsoa teidän omaakin niin siinähän menee kaks muutakin! Eihän se oma vapaa-aika ja lepoaika paina mitään!!

56 neliöisessä kämpässä ei onneks 2 lasta lisää kuulu tai tunnu! Ja kun oma lapsi on rauhallinen ja oppinut, että äiti tekee hommia ja pitää antaa tehdä, niin on se vähän helpompaa!! Ja joo.. Voishan sitä mies mennä ulos niiden kanssa, mutta haluaa sekin rauhaa ja lepoa kun lapsi on kipeä ja valvottanu yöllä!

Olen jotenkin tosi neuvoton! Ei mikään syy kelpaa.. se soittaa perään vähän ajan päästä, että mitä jos näin sitten ja jos näin.. Ja jos sanoo, että haluaa vaan olla rauhassa niin loukkaantuu niin maan verisesti ja haukkuu minkä kerkiää!

Välit ovat poikki jo niin monen kaveripariskunnan kanssa heillä kun aina heidän vaatimuksiinsa on suostuttava!

Itse en jaksaisi tapella ja olla riidoissa ja asuvat aivan naapurissa..

Anteeksi tilitys! Eihän ne paljoa meillä ole, mutta juuri silloin pitää tulla kun on tenttiviikko ja jakson loppu edessä ja tuhottomasti palautettavia töitä!! Ja silloinhan se ei paina mitään kun eihän ne koskaan ole teillä olleet, onko muka liikaa vaadittu tämä kerta! No, ei ole mutta kun on KIIRE!!!

huoh! Kiitos, että sain tilittää.. Muilla samanlaisia tilanteita ja miten päästä ulos?

Kännykkään en edes läheskään aina vastaa kun tiedän mitä sieltä tulee vaatimukseksi! Mutta sittenpäs kipittää tohon ovelle, että mitäs et vastaa!!

Todella raivostunut ja väsynyt ap

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut saatiin ja hiljaista oli kunnes taas tarvitsivat lapsenvahtia ja muut oli jo käytetty " loppuun" !

Tästä ei tunnu olevan ulospääsyä!

Eikä minulla ole mitään kiltintytön syndroomaa! Minä kyllä sanon ihan kenelle tahansa muulle, ettei käy! Ja normaalille ihmisille riittää, ettei käy! Tämä tinkaa ja vinkuu loputtomiin! Siis loputtomiin!!

Olin kyllä kuin ampiainen kun tulivat kun tuo sairaana oleva lapsi heräsi vasta nukahdettuaan ja olin sanonut, että tulkaa hiljaa!

Grrr!!!

Ja tiedoksi, että tämän naisen oma äitikään ei saa näitä aisoihin vaan jatkuvasti repivät kaiken äidin selkänahasta minkä vaan saavat!

Eipä siinä! Odotellaan tässä taas.. Me ei saada lenkilläkään käydä jos ollaan sanottu, että halutaan levätä! Tulee kyllä heti vittuilua, että jaa, oli muka kiire!

Ja jos ei oteta kuullaan sukulaisilta, että ollaan muka niin kiireisiä vaikka oltiinki vain kaupassa.. Eihän sitä kiireen keskellä syödä tarvii!!

Olen jotenki niin raivoissani.. Kaks päivää sai taas tapella ja saihan se tietenki lopulta periksi!!

Meinattiin muuttaa silloin jo pois ku muuttivat tänne, mutta muuten ihana talo, ei haluttu! Ja aateltiin, ettei mee pitkään ku heillä on vuokrat maksamatta ja joutuvat lähteen taas.. Puoli vuotta asuneet ja nyt jo loppuu hermot!

ap

Vierailija
22/22 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani sain aina kaiken tehdä ja sain vain paskaa niskaani..

Olen siellä lopettanut tekemisen ja nythän minä olen maailman itsekkäin.. Kas kun enää en tehnyt olen itsekäs, aikoinaan en kuitenkaan arvostusta saanut.. Harmittaahan se, että siellä joutuvat nyt itse hommansa tekemään! Eivät myöskään muista, että olisin joutunut mitään enempää tekemään kuin he.. Nyt vain laiskottelen ja annan kodin rapistua!

Heille olen antanut piut paut ja annan kyllä kaikille muillekin jotka samaa yrittävät!

Nyt jotenkin tuntuu, ettei minulla ole energiaa riitelyyn, ei ole voimia puolustaa itseään ihan vielä.. Ja ennen kaikkea tuntuu, ettei minun kuuluisi, ei minulla pitäisi olla velvollisuutta puolustaa omaa rauhaani ja yksityisyyttäni!

Ehkäpä tämä viha täältä nousee vielä ja saan sen uloskin, raskaushormonit vain kovasti tasoittavat.. ;)

Osa-aikainen kiltintytönsyndrooma kai sitä on kun yhdelle ihmiselle ei saa sanottua EI!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla