Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salakuunneltua ;-)

Vierailija
09.10.2007 |

" Sairaala, Pirkanmaa

Sairaalan osastolla viereisellä paikalla lepää nuori äiti vastasyntyneen tyttövauvansa kanssa. Mies saapuu paikalle. Verhon takaa kuuluu, kun mies kysyi vaimoltaan melko pian osastolle tulon jälkeen rakkautta ja hellyyttä tihkuvan kysymyksen:

" Onks pillu kipee?"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-x

Vierailija
2/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sairaalassa kuultua:

Menin naistenpolille ja seisoin ilmoittautumisluukun vieressä siten, ettei minua voinut nähdä " luukun sisäpuolelle" 8kun kaivoin jotain äitiyspolikorttia käsilaukusta ennen kuin menen luukulle). Tämä " luukku" on siis sellainen huone, mihin pääsee myös viereisestä tutkimushuoneesta suoraan sisään, ettei tarvitse poiketa käytävälle. Noh, sieltä tutkimushuoneesta astui sisään " luukkuun" miesgyne (vanhempi sellainen) ja tokaisia tyytyväisenä; " enää yksi pillu haisteltava, niin sitten pääsee kotiin!" :O

Luojan kiitos minulle ei ollut aika tälle herralle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös sairaalassa kuultua:

Menin naistenpolille ja seisoin ilmoittautumisluukun vieressä siten, ettei minua voinut nähdä " luukun sisäpuolelle" 8kun kaivoin jotain äitiyspolikorttia käsilaukusta ennen kuin menen luukulle). Tämä " luukku" on siis sellainen huone, mihin pääsee myös viereisestä tutkimushuoneesta suoraan sisään, ettei tarvitse poiketa käytävälle. Noh, sieltä tutkimushuoneesta astui sisään " luukkuun" miesgyne (vanhempi sellainen) ja tokaisia tyytyväisenä; " enää yksi pillu haisteltava, niin sitten pääsee kotiin!" :O

Luojan kiitos minulle ei ollut aika tälle herralle!!!

Vierailija
4/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä analysoivat nopeasti oisko isompia tulehduksia.

Rankka työ-> rankat jutut..

Vierailija
5/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika pimeä huumorintaju molemmilla ja jos viereisen petin äiti kuulisi ja tukehtuisi sairaalapöperöönsä kauhusta ja minuun kohdistuvasta säälistä, niin siitä vaan sitten;)

Vierailija
6/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on aika pimeä huumorintaju molemmilla ja jos viereisen petin äiti kuulisi ja tukehtuisi sairaalapöperöönsä kauhusta ja minuun kohdistuvasta säälistä, niin siitä vaan sitten;)

Vierailija
7/7 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.