Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko pettänyt

Vierailija
09.10.2007 |

sillainettä miehesi/tai vaimosi ei tiedä?

aiotko kertoa hänelle ollenkaa

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt ja kertonut, olen myös pettänyt ja jättänyt kertomatta.

On minuakin ainakin aikaisemmin petetty, tosin en ole varma onko vaimoni minua pettänyt. En halua edes tietää jos, ei sillä loppujen lopuksi ole niin väliä.

Yhdessä ollaan edelleen, kohta 10 vuotta mittarissa.

Vierailija
2/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos puoliso pettää, en halua tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että pystyn tähän mutta näin vaan on, siitä huolimatta että olen aika yliaktiivinen seksuaalisesti ja vaimo pystyy toteuttamaan siitä laadullisesti ehkä 70%. Määrä onneksi riittää ja silloin kyllä miehen pitää pärjätä. On hienoa kun voi katsoa peiliin ja todeta olleensa sanojensa mittainen mies. Uskon että vaimokaan ei ole pettänyt mutta samapa se mitä sitä itse uskoo..

M40+

Vierailija
4/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa oloa tällä kertomisella helpotetaan! Mielestäni ei joko hypitä vieraissa tai sitten kestetään morkkikset. nimim. samassa ojassa ollut...

Vierailija
5/29 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olla kertomatta. #2 taas.

Kertominen on kova pala. Joskus tosin sekin on paikallaan, jos on tarvetta puhdistaa pöytä rehellisesti ja avoimesti. Mutta se on aina henkisesti väkivaltainen ratkaisu. Joku älypää varmaan toteaa että ei se kertominen vaan itse pettäminen, mutta väitän toisin. Ei ihminen seksistä kulu. Ja ajatuksissa joku voi pettää paljon pahemmin. Pitääkö nekin sitten aina kertoa?

Ei sanat loukkaavat yhtä paljon ja pahasti kuin teot.

Vierailija
6/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex-avovaimo petti - siis exä..

Nykyisin, sinkku kun olen, ei tarvitse moista asiaa enää miettiä.

Vierailija
7/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kerro ikinä, sehän vain oli kahden ihmisen uni. Mitäpä unista kaikkihan me niitä nähdään

N42

Vierailija
8/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole todellakaan suunnitelmissa. meillä liitossamme selvä sopimus: jos asiat on niin pahasti että oma ei riitä niin ensin erotaan.

Vierailija
9/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana, seksuaalisesti tosi aktiivinen ja tyydyttää mut, ja rakastan häntä koko sydämestäni. Tiedän ettei hänkään minua, koska hän on niin onnellinen kanssani.

Pettämällä menee luotto. Ja sitä ei saa koskaan takaisin.

t. 11 vuotta yhdessä oltu

Vierailija
10/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 14 vuotta ja kolme lasta ja muutaman kerran olen pettänyt eli on ollut suhde vieraaseen mieheen. Kaksoiselämä on rankka kokemus, en suosittele. Kiinni en ole jäänyt. N35

Vierailija
11/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän miehen kanssa, joista yksi yhden illan juttu ja kolme pidempiä ja näistä kaksi jatkuu tälläkin hetkellä.

En koe huonoa omaatuntoa. No, ehkä sitten jos tulen raskaaksi jommalle kummalle.

Vierailija
12/29 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en pidä suhteen ulkopuolisia kokemuksia mitenkään erityisen pahana. Mies taas on toista mieltä.

n29 (14 vuotta yhdessä)

Vierailija
13/29 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksullisten kanssa, yhden ainoan kerran laivareissussa, kumpikaan ei tiedä toisen nimeä, kukaan ei nähnyt asiaa, eikä tule koskaan enää vastaan.

Tunteita ei siis ketään muuta kuin vaimoa kohtaan.

Vierailija
14/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama meno jatkuu aina kun hänen kanssa tavataan, harvemmin, kun eri maissa asumme (n. 4-5 krt vuodessa), viestit kulkevat kuitenkin päivittäin. Hyvältä tuntuu.

Ja en kerro :)

N34

Vierailija
15/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pettämisen kertominen oli mun elämäni rohkein teko. Mikä on sun elämäsi rohkein teko?

Vierailija
16/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

neljän miehen kanssa, joista yksi yhden illan juttu ja kolme pidempiä ja näistä kaksi jatkuu tälläkin hetkellä.

En koe huonoa omaatuntoa. No, ehkä sitten jos tulen raskaaksi jommalle kummalle.

Tää on ihan kuin mun kirjoittamani, paitsi että en ole yhden illan juttuja harrastanut. Kaikki ovat olleet / ovat edelleen vanhoja tuttujani. Kolmen kanssa on joskus nuorempana ollut teerenpeliä, neljäs alkanut vasta vuosi sitten. Kaksi jatkuu edelleen; tosin vain 2-4x vuodessa näemme. Fuckbuddies, niinhän sitä kutsutaan suuressa maailmassa.

Jos mieheni pettäisi, niin ei se mun elämää lopullisesti tuhoaisi.

N35

Vierailija
17/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan raukkamaisuudesta

Vierailija
18/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoi siitä mulle, kun ei muka voinut olla itsensä kanssa.

Seurauksena siitä luotto meni. Ikinä en ole sen jälkeen voinut luottaa, kun lähtee jonnekin illanviettoon. Halua (siis luottoon) kyllä olisi, mutta käytännössä en voi unohtaa (välillä unohdan, välillä taas palaa mieleen).

Huoraksikin tulee haukuttua (harvoin, mutta mielestäni on oikeutettua, kuten jokaista kohtaa, joka pettää).

Yhdessä siltikin ollaan. Parempi puolisko vakuuttaa rakkauttaan, mutta unohtaa lopullisesti EN VOI!

Pettäminen on sikojen touhua!!! Mikä v**tu ajaa ihmisen toisen syliin ja siltikin haluaa olla oman miehen/naisen kanssa? Parempi vaihtoehto Teille, pettäjät: Erotkaa, sen jälkeen tehkää, mitä haluatte!!

Vierailija
19/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt!

Vierailija
20/29 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta niin vaatii pankkiryöstökin.

Jos motiivi kertomiselle on kuitenkin vain oma paha olo, niin voidaan kuitenkin kysyä onko se oikein?

Kuten olen jo maininnut, minäkin olen kertonut - ja osittain juuri tuosta väärästä syystä. Mutta asialla on myös toinen puoli, joskus kertominen on riskinotto joka kannattaa - jos todella haluaa muutosta tilanteeseen. Se ravistaa kerralla niin paljon että paluuta entiseen ei ole.

Meidän osalta se käynnisti kriisin kautta vahvemman suhteen. Arpi kuitenkin jäi.

En tiedä tekisinkö saman samassa tilanteessa uudestaan? Epäilen etten, lähtisin purkamaan ongelmaa eri tavalla. Se on viisaampaa ja satuttaa muita vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan