Kuuluuko naapurinne sekstailun äänet teille asti?
Kommentit (14)
oli seinänaapurista kuulunut karmeeta ulinaa. Mies oli siis syöttämässä kuopusta yöllä, ja kuulemma korvat punasena saanut olla, kun naapurin rouvasta lähti vähän ääntä... Ei tykätä ei...
Yläkerran yh-äidillä on uusi miesystävä ja sen kyllä kuulee.
Kuuluu niin selvästi, kuin naisivat meidän kämpässä. Olen vihjaissut asiasta että volyymi alas ja patteria vasten ei kannata rynkyttää. Ei ole kiva selitettä lapsille mitä naapurissa tapahtuu.
Kyseessä oli 1800-luvun puolella rakennettu uusrenesanssitalo.
Vanhassa asunnossa kuului. Karseaa. Mutta onneksi ne sekstaili ehkä kerran vuodessa. Ja sen kyllä näki naamasta!!! :-)
Naapurissa ilmeisesti ei seksiä harrasteta, ainakaan kovaäänisesti, muut äänet kyllä kuuluu.
Oltiin siinä korvat punaisina ja vaitonaisina kahvipöydässä kun isäni jotain mutisi mitäköhän siellä tapahtuu.. Mummu vastasi kahvistaan katsetta nostamatta että " siellä nairahan, alakerran likasta lähtee ääntä" . Meinasin vetää kahvit väärään kurkkuun.
Joskus on kuulunut kauhee tamman " kiimakiljunta" ja muita ääniä jotka tulivat kun naapurin tallilla oli astutus hommat menossa =D Joo ja meillä saa kans huutaa sekstaillessa ihan niin paljo ku ääntä lähtee, lähin naapuri on kilometrin päässä, onneks!!
Meihin se on vaan lisännyt puhtia.
harrastavat vissiin jotain sm:ää kun akka huutaa hirveästi ja olen nähnyt sen useasti kulkevan jossain nahkavetimissä.
joskus olen ajatellut, että meidän sängystä kuuluu varmasti narinaa alakertaan. Mies yritti kerran kiristellä sängyn ruuvejakin, ettei narisisi...
en tiedä kuuluuko meiltä naapuriin
Olisin yllättynyt, jos kuuluisi.. =0)
matkaa noin 20m