Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta enään mikään!

Vierailija
28.10.2008 |

Olen kahden lapsen äiti ja olen tullut siihen tulokseen että olen huono äiti...minulla kokoajan kotona ollessani pinna kireällä,raivostuttaa toi passuuttaminen ja toivon että lapset olisi hiukan vanhempia!En jaksa enään tenavien yö hepuleita joita tulee melkein joka yö!Ei kiinnosta enään huolehtia kodin kunnosta koska tuntuu että olen vain tiskirätti joka vain siivoaa,pesee perseitä ja tekee ruokaa!Se on ihan sama onko mulla työpäivä vai vai vapaa päivä,yhtä paljon hommia päivästä riippumatta!Kyllä mieskin silloin tällöin tiskaa ja paikkoja järjestää mutta se siisteys ei kauan kestä,sama kumpi sen tekee!Minua ei kiinnosta lähteä ulos lasten kanssa,ei kiinnosta seisoskella ja potkia kiviä..on tylsää...ennen leikin ja olin mukana mutta nyt vaan ärsyttää pelkkä lähteminenkin. Kyllä me usein miehen kanssa vietetään vapaa-aikaa että ei pitäisi siitäkään olla kiinni tämä kiinnostomattomuus kotiin ja äitiyteen!!

Ainoa mikä tällä hetkellä kiinnostaa on vapaa aika,silloin vaan tuntuu että saan olla vapaa...enkö olekkin hirveä kun haluan olla erossa lapsistan??i!!Rakastan heitä yli kaiken mutta en vaan osaa enään olla!

Olen miettinytkin että ehkä tein lapset liian nuorena,monesta olen jäänyt paitsi...mutta eihän se olla lastemme vika eikä mikään tekosyy!

Miten tsemppaisin itseäni??Miten saisin itseni paremmaksi äidiksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän