Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Piia on asiallisin. Aikuisellinen, toisin ku muut talossa!
Kommentit (3)
Toivottavasti se saa runsaalla kauhalla terapiaa kun lentää pihalle talosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ulkonäkö on lapsellinen, yrittää olla jotain teinigoottityyliä. Valittaa kaikesta ja suhtautuu kaikkeen uuteen sillä tyylillä, että ei siitä tule mitään.
Ja ne puheet kaikesta mitä on kokenut (uskokoot ken tykkää), ei ole kovin aikuismaista.
Alue: Aihe vapaa
Ja jos kaikki olisivat sellaisia maailma olisi tylsä paikka!!