Lue keskustelun säännöt.
Puhutko Ruotsissa ruotsia vai englantia?
Kommentit (2)
Pakon edessä puhun myös ruotsia tai en tiedä, voiko sitä puhumiseksi sanoa ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänPakon edessä puhun myös ruotsia tai en tiedä, voiko sitä puhumiseksi sanoa ;)
Osaan kyllä ruotsiakin, mutta englantia kuitenkin huomattavasti sujuvammin.