Niin siinä sitten kävi
exä hakkaa uutta vaimoaankin. Vasta menivät naimisiin, vauva massussa. Varoitin kyllä nykyistä, mutta hullun akan maineen sain. Että semmosta :(
Kommentit (5)
Valitettavasti ei mitenkään yllättävää, jos exäsi ei ole edes myöntänyt ongelmaa saati yrittänyt päästä siitä eroon... Jos haluat, voit auttaa uutta uhria paremmin kuin kukaan. Vain sinä ymmärrät tosissaan, mistä on kyse, ikävä kyllä :-/ Sääliksi käy paitsi naista niin etenkin syntymätöntä lasta! Toivottavasti äiti uskaltaa ja älyää hakea eroa ja lähestymiskieltokain tarvittaessa mahdollisimman pian.
Vierailija:
Valitettavasti ei mitenkään yllättävää, jos exäsi ei ole edes myöntänyt ongelmaa saati yrittänyt päästä siitä eroon... Jos haluat, voit auttaa uutta uhria paremmin kuin kukaan. Vain sinä ymmärrät tosissaan, mistä on kyse, ikävä kyllä :-/ Sääliksi käy paitsi naista niin etenkin syntymätöntä lasta! Toivottavasti äiti uskaltaa ja älyää hakea eroa ja lähestymiskieltokain tarvittaessa mahdollisimman pian.
ettei jäisi siihen helvettiin niin kauaksi kuin minä aikoinani. Exä osaa vaan niin hyvin manipuloida ihmisen uskomaan, että kaikki vika on jossakin muussa kuin hänessä :/. Toivon, että tämä uusi kumppani ei ole yhtä sinisilmäinen kuin minä joskus olin.
ap
Rakkaus on sokeaa ja nyt hän kärsii siitä... Auta jos vaan hän apua suostuu vastaanottamaan!
Ei varmasti ole helpoin tehtävä mennä auttamaan exän nykyistä, mutta se lapsi tarvitsee myös apua!
jos itse ottaa yhteyttä minuun. Haukkui minut aikoinaan vain niin maan rakoon, kun kerroin millaisen miehen on ottamassa.
ap
yleensä aina joku alkaa ärsyttämään tarpeeksi uusissakin vaimoissa. Mun exällä ei ole tiettävästi uutta naista vielä, mutta mä heitin pellolle just ton hakkaamisen takia.