Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Munpa miehellä on 21cm käykö kateex;)

Vierailija
08.10.2007 |

Pikkupilisten miesten vaimojen turha kitistä koska mieheni on uskollinen :P

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss pikkup.

Vierailija
2/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Johan se kurkusta tulis ulos ;) Minun omallani on aivan sopiva ja sä voit pitää omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea matonen, ällö kalu.

nyxällä lyhyempi, mutta paksumpi, ihana vekotin. ;)

Vierailija
4/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa; ei käy kateeksi, sillä miehelläni ylittyy tuo mitta kahdella sentillä (mikä mielestäni edelleen ihan normiluokkaa, ei mikään jätti). Ja oikei paksukin vielä, kiito vain! :)



Joten miksi siis kadehtisin. ;)



p.s: eikä tarvitse minunkaan koskaan miettiä, että olisi uskoton. :)



...miksi se uskottomuus muuten riippuisi munan koosta? Aikoinani seurustelin yhden miehen kanssa, jonka muna oli IHAN OIKEASTI erektiossa max. 7cm (enkä viitsinyt testata sitä kuin kerran, sillä ikävä kyllä, suhde loppui siihen), niin suhteen päätyttyä selvisi että miehellä oli ollut samaan aikaan vaikka mitä muita säätöjä ja kaatoja.

Mutta katkeruutta en todellakaan tuntenut, vaan lähinnä sääliä näitä naisia kohtaan jotka lankesivat minun tavoin tähän mieheen. ;D

Vierailija
5/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätin on kuin yhdenkoon sukkahousut, sinne mahtuu kaikenkokoiset. Etkö ole tiennyt, että se venyy ja antaa periksi?

Vierailija
6/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on 25 cm ja paksuutta + osaamistakin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli myös (ettei ois vaan sun nyxä?). Se oli liian iso ja paneminen sattui, eikä koskaan voinut vedellä pohjaan asti. Lisäksi se lerpatti alaspäin eikä niin ollen osunut ollenkaan oikeisiin kohtiin. Olen tyytyväisempi nykyiseen terhakkaan 15-senttiseen.

Vierailija
8/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihan faktaa; kyllä, naisen emätin on n.10cm syvä, mutta " käytössä" se muovautuu; eli jos harrastaa säännöllisesti seksiä ns. pienen munan kanssa, niin emätin muovautuu sille istuvammaksi (ns. pienemmäksi), kun taas vastaavasti isoon munaan se venyy.



Eli kyllä ne ns. " pikkupi**utkin" pystyvät ilman kipuja harrastamaan seksiä ison munan kanssa (nyt siis ei puhuta mistään jättimunista tyyliin 30cm), ilman että löystyvät jne. ;D



On teillä joillan sitten sellainen pissislogiikka ettei tosikaan!!!

" Koska mun miehel on pieni muna ja tuntuu mulle ihan sopivalta, niin mulla on sitten pieni ja tiukka pi**u kuin kissanpennulla..." Jeesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 normiluokkaa? HK:n sininen lenkki on lyhkäsempi. Mimmonen kuilu sulla on?

Vierailija
10/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa en tiedä jotain 18cm mut paksuutta on sit niin ettei mun käsi yllä kokonaan ympäri.



Alkuun oli hankalaa, tuon pituuden takia mulla oli kohtu kipee jatkuvasti, mutta nykyään olen tottunut. Pituuteen ja mieskään ei työnnä ihan pohjaan asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä muutamaa senttiä kadehtimaan, kun mun miehellä on 650000€ ja lisääntyy...

Vierailija
12/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihanaa elää ilman murheita, ja kaikki asiat kunnossa elämässä. Kyllä käy kateeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D



Ei mullakaan käy kuiten kateex. Omalla kunnon jölli pöksyissä, niin kyllä kelpaa sekstata. :D