Mitä teillä kuuluu esileikkiin ennen yhdyntää?
(Tarkoitan välitöntä esileikkiä, en koko päivän kestävää vihjailua ja johdattelua.)
Kommentit (21)
Vierailija:
Porvoon juttu arkirealismissaan päi...
Housut pois ja hoitoon. Tylsää seksiä, ei oikein kiinnosta enää koko touhu, kun alan ehkä vähän lämmetä siinä vaiheessa kun mies tulee. En enää edes muista, miltä tuntui olla märkänä.
Saan suuseksiäkin, mutta se ei innosta tylsän hinkkaamisen jälkeen. Joskus se kutittaa. Mies imee hiljaa rintojani, hyi. Vinkkejä mullekin! Mä en tykkää mistään!
Muistan että silitys ja kaikki sellainen tuntu inhottavalta, vaan siihen auttoi vaan miehen vaihto.
t: 10v intohimoista seksiä, entisen 12 v tylsän vuoden jälkeen
Vierailija:
Kulunut, eikä edes osunut. Vitsin pitää olla terävä, että se kannattaa kertoa.
Ei kai tossa mitään vitsiä oo - tutkimusten mukaan siivoavat miehet ovat tavattoman seksikkäitä.
Joskus mä hivutan vaivihkaa käden miehen vatsalle alan hieroa vatsaa sekä peffaa, suukottelen miestä. Mies älyää pysyä paikallaan :) Ihan hisuksiin alan hieroa miestä kalun päältä ja kiihotan häntä kädellä... tosi hitaasti ja katson kun mies nauttii, aikansa tät kunnes kiskon housut pois ja käyn kimppuun tai no yleensä mies käy kimppuun kun olen kiusannut häntä tosi pitkään.
Tai sitten mies suukottelee minun kaulaa, hyväilee rintoja, jalkoja, peffaa ja pimpsaa vimpaksi, suudelmat syvenee ja mies jatkaa hyväilyjään siihen asti kunnes voihkin ja kiemmurran, sitten no toimeksi
Meillä on vähän sellaista nauti sinä minä kiihotan vuorottelua
ja halaillaan tavallista enemmän. Sitten esim. televisiota katsellessa mies sivelee minua ja hieroo rintoja. Odottelemme, että lapset nukahtavat eli esileikit voivat kestää pitempäänkin. Mies monesti kysyy mitä haluaisin ja toteuttaa sitten. Meillä on jo useamman vuoden ollut käytössä myös hieromasauvoja ja liukkari. Suosittelen!
kakkoseen ja klitorikseen, sopivan tahmeaa =)
ei siis mitään hajuja ja makuja. Esim. K Y ultra gel.
Vierailija:
Muistan että silitys ja kaikki sellainen tuntu inhottavalta, vaan siihen auttoi vaan miehen vaihto.t: 10v intohimoista seksiä, entisen 12 v tylsän vuoden jälkeen
Exän kanssa inhosin yli kaiken rintojen koskettelua, imemisestä puhumattakaan.
Just olin yhen hepun kanssa ja ai kun oli ihanaa se rintojen imeminen:) Samoin suutelu tuntui hyvältä, toisin kuin exän kanssa.
Exää en minä halunnut silitellä, mutta tätä heppua oli taas ihana silitellä ja helliä.
No, ei tainnu ollakaan ihme, että ex pisti minut pihalle....
Vai liekö kolmen vuoden selibaatilla jotain tekemistä asian kanssa?
paljon suutelua, suuseksiä molemmin puolin, pettingiä, hyväilyä käsin joka puolelta, me suudellaan toisiamme eri puolille esim rintoihin niskaan vatsaan selkään polvitaipeisiin kaulaan korviin...
Sanoisin, että esileikki kestää 30-50min ja itse yhdyntä 5min. Mulla tapana saada orgasmi/eja esileikissä myös.
mies hiplaaa vähän tissejä, nuolee pimppiä muutaman minuutin ja panee
tai
otan suihin ja ratsastan.
Spontaanista seksistä turha edes haaveilla :' (
lasten mentyä nukkumaan ja kun kaikki hommat on tehty, toinen yleensä kysyy, että pannaanko? Siinä sitä sitten mietitään, että jaksaako vai eikö jaksa. Sitten mun pitää ainakin käydä pissalla. Sitten ehkä vähän pussailua ja halimista, suuseksiä molemmin puolin, ja 5 työntöä ja vihellys. Ehkä vähän karrikoitua, mutta näin.
Vierailija:
Enpäs ole koskaan tarvinnut liukkaria! Muuten otteet vähän kuin ex:lläni!
pussaillaan, mies imee tissejäni ja nuolee minulle orgasmin ennen hommiin ryhtymistä... tämä on peruskuvio, jonka lisäksi joskus läpsitään pepulle, imetään fritsuja ja leikitään leluilla