***Isot enskat alkuviikkoon***
Tässä viikonopun pörinät: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11412374&p=1&tmo…
Kommentit (46)
...ja kiitos sympatioista migreeniasiassa. Nyt ei enää päähän koske - pientä " tokkuraisuutta" vain jäljellä :)
Emiliinalle pikaista paranemista; toivottavasti tipat tehoavat! Poppiksen kaverin pojalle paljon hyvää onnea ja enkeleitä sairaalareissulle...kuulosti vakavalta tuo aivojen ultraus :(
Kävin kurkkaamassa Hennan laittaman linkin, ja olivat kyllä makeet rattaat! Suomeen ym. näyttävät myyvän noita rattaita, mutta en kans löytänyt mistään noita tekstejä enkuksi - kumma juttu! Me tilattiin meidän Hartanit PingPongista (Saksalainen nettikauppa myös), oliskohan noita samoja siellä?
Nakki heräs tänään jo puoli seitsemän, ja mulla on ihan sikaäiti-olo kun tunsin siitä suurta ärtymystä ja puoliväkisin sit köllöteltiin sängyssä kasiin asti. Olen kyllä erittäin kiitollinen hyvistä yöunista ja siitä, että nukkui edes tuohon asti, mutta kun on tottunut VIELÄ parempaan niin...hrmph. Äsken vein Nakin sänkyynsä, toivoisin niin että ottais pienet tirsat ennen muskaria - muuten on siellä ihan väsy. Tuolle meidän neidille kolmenkin tunnin valvomispätkä on jo aikast maksimi.
Vettä tulee ihan sssssairaasti, tuli yölläkin. Raksahommien etenemisen kannalta ei mikään hauska homma nuo sateet, enkä kyllä muutenkaan tykkää...en ole yhtään syksyihminen. Pitäis vaan koittaa nauttia pimenevistä illoista ja sadesäästä vaikka kynttilöitä polttelemalla, mutta hankalaa on :)
Pirteää mieltä kuitenkin kaikille, säästä huolimatta!
Makkara & Nakki 7++kk
Nakki oli simahtanut sänkyynsä :) Kävisköhän tässä nyt sit niin, että meillä ei enää torkuttais aamuisin sängyssä about puoli kymppiin asti, vaan noustais jo paljon aikaisemmin ja sit näihin aikoihin otettais tirsat? Hmm, mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu :)
Makkara & Uuden Rytmin Nakki
[color=green]Menkat siis. 2 päivää myöhässä??? Tietääkö joku, mistä voi moinen johtua? Ja vielä sitä ihme näppyä naamassa eilisestä asti - edelleen naama hiekkapaperia, vaikka ei silmin (onneks) näekään.
Nyt alkaa kohta tulla kiirus sinne tallille. Saa nähdä, mitä Arttu on mieltä tästä päivästä, koska aamupäikät jää tänään väliin... Heräsi vähän ennen kasia. No, ehkä nukkuu sitten autossa, jos on hirmu väsynyt...
Mutta palaan paremmalla ajalla!
Hyvä, että MAKKARAN migreeni häipyi hus pois, ja toivotaan, ettei POPPIKSEN ystävän pojalla ole mitään hätää!!!
Pi-Ki ja Arttu 7kk
Poppis, toivottavasti tipat auttaa Emiliinalla! Toivottavasti kaverisi pojalla on kaikki hyvin!
Makkara, on voinu olla poliisi hyvä ilme kun on pysäyttäny miehes. :) Me täällä odotellaan milloin tulee huomautus sakoista jotka mies ajoi heinäkuun ekoina päivinä..
Mammis, kuulosti hurjalla Oonan oksentaminen! Mutta onneksi meni nopsaan ohi. :)
Unista vielä Makkaralle, meillä on rytmit vieläkin ihan sekaisin, mut tos joku aika sitten kun Eve päätti herätä klo 6-7, niin sit se oli jo päikyille yhdeksän aikaan/jälkeen. Sit oli taas pirtee, vaikka nukku vaan 0,5h. Nykyisin heräilee 7.30-8 ja unet alkaa joskus klo 11. :)
Eve aloitti perjantaina harjoittelemaan seisomista ilman tukea! Mieskin näki eilen, ni uskoo meitä. :) Vantaalla teki sen varmaan kolme kertaa, lauantaina kans jonkun neljä kertaa ja eilenkin pari kertaa. Yleensä tuo tulee kun leikkii sohvan ja pöydän luona, lelu toisessa kädessä ja sit vaan päästää toisenkin irti ja seisoo pienen hetken, mut todistettavasti pysyy pystyssä. :)
Mut nyt syömään!
Bejpi ja Eveliina 9kk+
Pi-Ki, voi miten epäonnekasta teillä on ollut lemmikkien suhteen¿toivotaan että kaverit säilyvät jatkossa pahemmilta haavereilta =) Mitenköhän sulla, temppuileeko vaan hormoonit??
Viipero, hiphei Aleksin askelille =)
Bejpi, en tykkää ajaa autoa olleskaan tai ainakaan niin et on muuta liikennettä =)) pimeellä jaiks!!! Joten sympatiat täältä :)
Henna, en osaa neuvoa juuri tuohon ¿kokkareiden¿ opetteluun. Mutta jos sitä ihan hiukan kerrallaan karkeuttaa, jos tekee soseet itse? Ja uskon myös siihen, et jokainen vauva ajallaan hyväksyy sen karkeamman soseen¿.olipas södet vaunut!
Makkara, meillä nukutaan vielä siten: 20.-6.00, jatketaan siitä vielä pari tuntia. Päivän aikana vielä 3 päikyt, joista tulee sellaiset 4 h päiväunia¿.tämä tuntuu vielä meidän vesselille sopivalta, jaksaa nyt valvoa hyvin sen 2 tuntia ja vaikka ei aina tunnukaan väsyneeltä, niin laitan nukkumaan ja nukahtaa kiltisti. Iltapäiväunet joskus on hankalammat. Tolle teidän iskän lempinimelle saa aina nauraa =))
Coltsfoot, teretulemast tänne puolelle =)
Iida-linnea, meille ostettiin viikko sitten toi Britaxin istuin ja vaikuttaa kaikin puolin hyvältä. Hinta-laatusuhde on mielestäni hyvä. Meillä poika ei ole mikään isokokoinen, mutta saahan tarvittaessa kääntää sitten kasvot menosuuntaan.
Poppis, eiköhän Emiksen simmut siitä parane =) toivottavasti kaverisi lapsella ei ole mitään vakavaa!
Poika on ollut oma itsensä, mutta kyllä sitä eilisen päivän oli pienessä shokissa.
Muskarin vetäjä pyysi meidän vauvaryhmää mukaan keskiviikkona muskarin 50 vuotisjuhlaan esiintymään¿.elikkäs poika pääsee heti pienestä pitäen areenalle =) vauvat puetaan pupuiksi ja siellä lavalla sitten mennään niiden kanssa laulellen ja tanssien. Vähän alkaa äiskää jännittämään, vaikka onneksi vauvat on pääosissa =)
Voihan kurjuus kun tuolla ulkona vaan sataa =(
Meillä oli muuten ukon kanssa eilen illalla ¿vakavat¿ keskustelut parisuhteesta ja siitä miten paljon huomiota annan S:lle ja ukko sanoi, et hän on miettinyt, mikä se hänen roolinsa oikeastaan tässä on?! Mä olin sit aika ihmeissäni ja toki ymmärsin hänenkin pointtinsa. Poika vie tietty hirveesti huomiota ja mun pitäisi antaa ukolle enemmän aikaa. Välillä huomaa, et pusuttelut ja halit tuppaa unohtumaan, vaikka mun mielestä niitä ei saa missään nimessä unohtaa, jotta edes jollain tavalla huolehtii suhteesta.
Ukko sit toivoikin et mä enemmän tekisin aloitetta ja tulisin halailemaan jne. Mä sit toivoin siltä taas sitä, et se enemmän ottaisi vastuuta kodin asioista, kun mä organisoin kaikki ja muutenkin pidän tätä huushollia kasassa =) oon tässä pari viikkoa ollut aika väsynyt ja aattelin et johtuu siitä, kun mulla hg alhainen. Olen kuitenkin rautaa syönyt ja nyt tuntuu, et on vaan jotenkin muuten ollut väsynyt tähän arjen pyörittämiseen.
Olen todella onnellinen kaikesta mitä meillä on ja kaikki meillä on hyvin. En vaan tiedä, tuleeko näitä tunteita sitten muillekin joskus, että välillä tuntuu hurjalta kun miettii, mikä vastuu sitä nyt on lapsesta ja sen tulevaisuudesta¿huh huh¿nyt lopetan tän mun sekavan tekstin. Kiitos kun sain tästä teille kuitenkin avautua =)
Mykis ja S 8 kk+
Meillä on hillitön kiirus koko ajan joka paikkaan...siitä saan vaan syyttää itseäni kun sovin niin paljon menoja ja muita :)
Eilen käytiin taas megalenkki vaunuilla (13km) eikä ihan tavallista tietä pitkin vaan piti hakea vähän extremeä ja mennä pellolle =)
Siellä sitten pienessä mudassa rämmin vaunuja työntäen,ja Höpis vaan hihkuin innoissaan kun mami hikoili ja vaunut heittelehti puolelta toiselle-onnex oli valjaat lapsella!
En ole ehtinyt lukea viikonlopun pinoa loppuun, joten kommentit on lyhyet... Te saatte ihan hillittömiä pinoja aikasex täällä ;)
POPPIS Minkälainen Emiliinan silmä on? Tai siis rähmiikö ja/tai punottaa? Höpiksellä oli vauvasta asti rähmivä silmä, jota hoidettiin sitten vedellä,lääkkeillä ja rintamaidolla (tämä vika vinkki toimi!!) Rähmimistä kesti 5kk, ja nyt onnex on ohi! Ei ollut tulehdus, vaan kyynelkanavan tukos. Ja voi toivottavasti kaverisi pojalla kaikki hyvin!!!
MAKKARA Plääh, migreeni on ihan vessasta (?) ei siis kivaa!! Pnnex jo parempaan päin olet! Ja mikä huono äiti kun köllöttelee sängyllä ärtyneenä heräämisestä-sit mäkin olen sellanen kun joka aamuyritän pidentää makaamisaikaa :) Ja uus rytmi ei kuulosta pahalta...vai??
Ja huh mitkä sakot!!! Mä olen onnex niiltä välttynyt, vaikkakin omaan aikas raskaan kaasujalan..
BEJPI Onnea Eveliinan harjottelun johdosta!! Siitä se lähtee =)
MYKIS Jännää kun poika pääsee esiintymään jo pienestä pitäen-luulempa vaan että mami jännittää enemmän kun lapsi :) Kerro sit kuin meni! Ja ihanaa että sinäkin olet onnellinen,mun mielestä kaikilla pitäis olla vcaan aina ja aina ihana parisuhde!! (no niin ja silmät auki) ;)
COLTSFOOT eli CL ;) Kiva kun tulit tälle puolelle meijän kans uudex pienex =)
MAMMIS Voi Oonaa ja sen mamia!!! Ihan kaameeta varmasti on kun ei voi sinällään tehdä mitään toiselle :( Onnex helpotti jo!! Onko Oonalla soseet jo kuvioissa paremmin? Kivaa kun tekin tulette kohta jo tänne, vaikkakin samalla tietää että vauva on iso jo :)
Mulle ainakin se puolen vuoden ikä on sellanen siirtymävaihe vauvasta mini-ihmiseen =)
No hups kelloon jo noin paljon, kerho odottaa!!
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!!!
Lycka ja mam-mam-maaa laulava Höpis :)
...tarttisin Turusta lapsenhoitajaa huhtikuuksi 2008! Osaako Enska-ystävät auttaa tässä asiassa...? Soitin jo johonkin perhepäivähoitajavälitykseen tms., sitä kautta ei näin aikaisin pystytä lupaamaan mitään. Haluaako joku teistä oman lapsen lisäksi neljäksi viikoksi hoidokin & lisätienestejä?? Tai tunteeko jonkun opiskelijatytön tms. joka olis kiinnostunut?
Mun kollegat/ystävät (pariskunta) Englannista ovat tulossa Tkuun töihin huhtikuussa, ja tarvitsevat pojalleen hoitopaikan. Lupasin auttaa... En tarkkaan muista pojan synt.aikaa, mutta muutaman viikon on Nakkia nuorempi.
Hitsi Nakki on nukkunut lähes kolme tuntia vaunuissa, äsken oli jo pitkän aikaa silmät auki mut taas koisii täysillä...ei varmaan uskalla herätä, kun äitee oli aamulla niin äkäisenä herätyksestä :)
Makkara
Kävin kurkkimassa noita viikolopun juttuja, mutta vähän nyt jäi vähäiseksi se mitä jäi päähän.
POPPIS: toivottavasti emilianan silmät paranee, meilläkin näyttäisi vähän siltä että silmätulehdusta ois tulossa kun neiti pyyhkii tuota räkää jokapaikkaan.
PI-KÍ, noi menkat on niin kummallinen juttu että musta tuntuu ettei niistä ota selvää erkkikään, ei ainakaan mun menkoista.
Meillä on muskarissa 2 raskaana olevaa, vähänkö tuntui siltä että veistä käännetään haavassa kun itse niin kovasti tekisi toista mieli ja on yritettykkin.
Aino on julkkis, sattuiko kukaan katsomaan lauantai aamuna kirppistä, me päästiin mukaan ohjelmaan kun myytiin vanhoja vaatteita pois systerin kanssa, ne kysyi ennen ohjelman alkua että saako tulla kuvaamaan ja otettiin jotain vaatteita sivuun, mä totesin että tulkaa vaan jos Aino pääsee telkkariin. Harmi ettei saatu nauhalle.
Käytiin ylen areenassa katsomassa mutta tarttis saada jotenkin se pätkä talteen, toivottavasti sen saa sieltä levylle kopsattua.
Meilläkin on pari suhde ollut koetuksella monasti ainon stntymän jälkeen, mutta ollaan aina saatu puhuttua asiat, onneksi.
AA ja AE
Eli olisiko täällä kiinnostuneita uusimaan enska-äitien treffejä? Viimeksi oli erittäin mukavaa ja jos halukkaita löytyy, voitais uusia.
Henna, Joel ja Ninni
[color=green]Jep, ei se hemskutin kiropraktikko ilmaantunut tallille lainkaan, eikä edes vastannut puhelimeen! :O No, eipä tarvitse enää hänen palveluksiaan käyttää¿ Ärsyttävää, että kauheella tohinalla pistelin aamun menemään, ja Artullakin jäi aamupäikät väliin ja lounas syötiin tuntia aiemmin ¿ ihan vaan sen tyypin takia, joka ei voi edes ilmoittaa esteestä! Mur!
Ohhoh, BEJPIN Evekin seisoo jo ilman tukea :D Saas nähdä, mitä Arttu ehtii oppia, kun mies lähtee maanantaina kahdeksi viikoksi Ranskaan ¿ konttaakohan jo isiä vastaan, kun kotiutuu ;)
Joo, tosiaan olen sitten 2 viikkoa taas yh:na¿ :( Eikä siinä muuten mitään, mutta kun se tytteli (sanotaan vaikka Emma, en viitti oikeeta nimeä ilman lupaa laittaa) tulee silloin maanantaina just ekaa päivää hoitoon, niin voipi olla melkoisen rankat kaksi viikkoa yksinään¿ No, onneks on paljon tukijoukkoja, jos kamala väsy yllättää. Tai siis KUN kamala väsy yllättää¿ Jänskättää kyllä, että miten sitä saa arjen sujumaan :) Artulla ja Emmalla on siis n. 1v2kk ikäeroa, joten voihan tää hulabaloota olla, heh! Mitäs HENNAN Joelille ja masuasukille tulee ikäeroa? Onko aika lailla tuo sama 1v2kk??? Voin sitten jo valmiiks jakaa täältä arjen vinkkejä, heheh!!!
MYKIS, mitä lie hormonien temppuilua tai muuta, mutta sais tää naama jo ¿ojentua¿! Väitin tuolla aiemmin, ettei tätä näppypintaa näe, mutta satuinpa auton taustapeilistä liikennevaloissa vilkaisemaan, niin järkytys!!! Siis aivan hiekkapaperia koko naama :( Apteekissa on myynnissä Vichyn tuotesarjassa joku 50+ tarkotettu kost.voide, jonka vois kuulemma kuurina koittaa vetää naamariin ¿ siis tehoaa, jos ne on jotain hormoniperäistä¿ Ja varmaan on. Luulis allergiaoireen hävinneen, kun otin eilen varmuuden vuox allergialääkkeenkin.
Ai, Sasusta tulee julkkis :D Ja äidistä siinä samalla!
Kyllä mulle ainakin tulee noita samanlaisia tunteita. Tänään oli neljä tuntia kaverin kohta 5v. poika hoidossa, ja hetkellisesti väsyn puuskassani mietin, että eikö tämä helpotukaan iän myötä ;) Kun poika jaksaa leikkiä (=riehua), ja minä haluaisin hetken hiljaisuutta¿ No, ehkä niitä hiljaisia hetkiäkin sitten joskus saa :)
Kaiken lisäks kun ne meidän adoptio¿haaveet¿ ajautui melkoisen karille, niin olen alkanut miettiä sijaisperhetoimintaakin. Haluaisin siis vielä joskus (mielellään. kahden vuoden sis.) toisen biol.lapsen, mutta miksei meillä voisi asustella sitten kolmaskin, vaikka sijaislapsi? Tämä täytyy jättää kyllä harkintaan :) Ja kohtahan näen, mitä se on sitten kahden lapsen kanssa muutenkin, kun Emma tulee hoitoon. Että jaksaako sitä, vai onko liian väsynyt¿ Mutta innolla odotan! =)
LYCKA on tullut hulluksi!!! Siis 13km, ja vielä jossain mutapellolla!!! Eiiii¿ Mä olin jo ihan fiiliksissä, kun sain käytyä pitkästä aikaa eilen parilla ¿kunnon¿ lenkillä koiran kanssa ¿ ja ne oli vaan 50min ja 30min rauhallista kävelyä pyörätiellä ;) Anna tänne sitä energiaa!!! =)
AA:n Aino pisti siis MYKIKSEN Sasua ¿paremmaksi¿, ja pääsi telkkariin asti =D Harmi, en nähnyt kyllä!
Ja voin kuvitella, kuinka raastavaa on niitä muiden ihania pallomahoja katella, kun jo tuossa vaiheessa vauvakuumetta, että itsekin yrittää. Mun vauvakuume on kyllä päällä, mutta vielä koitan järkeillä itelleni, että yritys käyntiin vasta ensi vuoden puolella¿ Ja onneks sulla on Aino ¿ vaikkei niin vauva enää olekaan :) Mä aina välillä kiusoittelen Arttua ottamalla sen ¿vauva-asentoon¿ syliin, kun siinä se ei viihdy sitten yhtään. Oi¿ Oi niitä aikoja, kun se pienen pieni tuhisija makasi sängyllä tissi suussa äidin kainalossa¿ *haikeuskyynel* Nyt jo on niin iso poika, että istui ekaa kertaa kaupassakin kärryissä ¿isojen lasten paikalla¿ eikä kaukalossa¿
Hetkinen ¿ tuli muistikuva, että olitkos se sinä näistä toisen yrittäjistä, joka joutuu siirtämään yrittämistä? Vai kuka se oli? Jos näin, niin sitä kamalampaa varmasti katsella pyöristyviä vatsoja :/ No, mutta ajattele sama aika taaksepäin, niin huomaat, että äkkiähän aika menee!
Mutta juu, kävin työntämässä lihapullat just uuniin, niin lähden niitä vahtaamaan.
P
hehee! mulla on vielä boxilla kirppis katsomatta:) (otan aina lauantaisin boxille kun ollaan uinnissa/mummulassa tuohon aikaan)
jos sä haluut niin voin kyllä ottaa sulle talteen. (mies on jotenkin boxilta siirrellyt koneelle juttuja, eli kai sen vois dvd:llekin siitä siirtää.)
tikru joka kattoo heti kirppiksen
hei ois ihan sika hienoa jos sisitte dvd:lle, mä en oikeestaan tarvii kun sen meidän kohdan eli jos ois mahdollista niin ois ihan sika hienoa.
Oliks sulla mitään meiliä mihen laittaa tietoja, niin ja maksan mä tietty sen levyn ja muut kulut.
JEEEEEE ihkuu !!!!
aa ja ae
Mä ainakin tulisin taas mielelläni äitien treffeille!
Ja kiitokset Karssulille & Ainolle tämänpäiväisestä, oli tosi kiva nähdä! Noelkin " löysi" taas ihan uusia lempileluja ;)
Kandi
(liian nopea enter-sormi:))
juu, mies sano että ei ongelmaa, joten voidaan teille se dvd:lle siirtää. kumpikos teistä muuten piteli tyttöä? kun se pitelijä ei ihan vastannut mun mielikuvaa siitä miltä näytit vuosi sitten, mutta kuitenkin jotain samaa oli.
mun mailiosoite on minnushka@gmail.com
terkuin tikru
Piti vaan tulla kirjoittamaan AA:lle, että kyllä mä olen sokea! Siis mä katsoin lauantaina tuon ohjelman, mutta en tosiaan kai sitten niin tarkasti, että olisin teidät bongannut. Piti kaivaa tuolta Ylen sivuilta. Ja siellähän te olitte - linssiluteet. ;o)
Meille ei kummempia - ei vieläkään tietoa hoitopaikasta. Onhan sinne hoidon alkuun kolme viikkoa vielä. =S
Nyt kuitenkin nukkumaan ja jossain vaiheessa lisää. Heippa-heippa!
-Amy ja nukkuva Emmi-
[color=#8B008B]Ollut sellainen hulabaloopäivä että! Oona heräsi siis joskus 9 pintaan ¿ eikä ole ollut mitenkään kipeän oloinen, ehkä vähän itkuisempi ¿ mutta nukkui VAIN 1 päiväunet, 16.30-18.15.. Kamalan äheltämisen jälkeen sammui sänkyynsä tuossa 21.30. Tsiisas! En tiedä uskallanko edes toivoa neidiltä kunnon unia tänä yönä.. Ei aavistustakaan mistä tää hulinointi nyt johtuu. En ainakaan osaa paikallistaa mitään hampaita, ei ole kuumeinen, paukuttelee ¿normaalisti¿, kakkakin tuli tänään kun söi pikkasen luumusosetta.. Kun en ole ajatusten lukija. :(
Anyway, syy miksi tulin tänne kuokkimaan.. Mun pitäisi vissiinkin ilmoittaa marraskuun puoliväliin mennessä menenkö takaisin töihin.. Plääh. Kamalan vaikeaa! Rahat ei taida riittää jäädä kotiin, mutta en kyllä haluasi Oonaa niin pienenä (10,5kk) mihinkään hoitoon laittaa. Jos menen töihin, voisin tehdä yhden päivän etänä töitä kotoa, mies vois olla 2 päivää kotona, mutta sitten ois vielä pari päivää jäljellä viikossa.. Mistäs muuten löytää noita perhepäivähoitajien tietoja ¿ onko kellään vinkkiä?
LYCKALLE & Höpsylille KIITOS! :))) Pidettiin sen oksennusepisodin jälkeen tyystin paussia soseissa, Oona söi vain äidinmaitoa.. Tänään neiti popsi taas vähän luumua, jotta aukeaisi ¿hanat¿.. ;) Jos huomenna taas yritettäisiin vaikka vähän bataattisosetta.
Nyt on parempi mennä nukkumaan, kun ei yhtään tiedä kuinka paljon joutuu taas valvomaan. Ei vaan nukuttaisi nyt yhtään.. :S Huiskutukset kaikille!
Mammis & Oona kohta 6kk [/color] [color=red]♥[/size][/color]
[color=#8B008B]Mä en yhtään muista mistä sä sanoit sillon äitylitreffeillä ostaneesi sen Magic bulletin!? Se vois olla kätsä tässä vaiheessa noiden soseidenkin kanssa.. Vinkkaas.. :)))
Mammis [/color]
Yökyöpeli täällä yövuorosta kirjoittelee. Kyllä alkaa väsyttää, pari tuntia olis vielä istumista jäljellä. On ollut tosi hiljaista joten silmä luppasee, oon ehtinyt tässä surffitella koko yön. :D
Kiitos Kandille ja Noelille kun saatiin tulla kyläilemään, toivottavasti Noelin isukki ei pannut pahakseen kun luurattiin nurkissa. :) Otetaan pian uusiksi, tulette tosiaan vaikka vastavierailulle meille itäiselle Vantaalle.
Tein Tikru Ainon synttäreille sitä piirakkaa jonka ohjeen annoit ja piti sua kiittää siitä reseptistä koska Ainokin oli ihan ihastuksissaan kun sai syödä kakkua! Ja oli kyllä herkullista! Tuli vaan vähän mutkia matkaan kun irtopohjavuoka hajosi enkä meinannut saada kakkua pois vuoasta... :D
Mammis, Aino aloitti hoidossa 11 kk iässä. En olisi halunnut vielä laittaa hoitoon, mutta meillä ei talous vaan kestänyt kotiäitiyttä. Otettiin laina vasta reilu vuosi sitten, niin ei sekään auttanut, ettei lyhennetty lainaa - korot nimittäin olivat suurin osa maksueristä. Ei tää nyt mikään ideaaliratkaisu ole vaikka musta onkin ihan kiva olla töissä ja Ainokin pärjää hienosti hoidossa: mieluummin tekisin vähän vähemmän töitä ja olisin Ainon kanssa enemmän kotona, mutta minkäs teet. Yritän kai siis tässä vaan sanoa, ettei se mikään maailmanloppu ole... :)
Äityliinien treffit kiinnostais kyllä, jos vaan sopiva ajankohta löytyy. Mulla kun on nyt tosiaan näitä ilta- ja yövuoroja, että Ainon tarvitsisi olla mahdollisimman vähän hoidossa. Voisinkin tässä aikani kuluksi laittaa pinon pystyyn. :)
Nyt tuoreen Hesarin kimppuun!
Karssuli yötöissä ja Aino 1 v unten mailla
Mä tuolta taaperoista taas eksyin tänne...
Ei vaan mulla on asiaa Amylle, mulla on ens viikon to ja pe vapaata, ja aattelin, että mitäs jos pistettäis ne pika-/pienrehvit pystyyn?
Kaikille muille vilkutus.
napero ja Eetukka
[color=CD1076]Tulin pikaseen avamaan pinon.
Eilen käytiin päivystyksessä näyttämässä Emiksen silmää ja saatiin siihen tulehdukseen tippoja. Oli ensimmäinen virallinen lääkärikäynti sit meidänkin tytöllä jos ei neuvolaa lasketa..=) Mä oon niin pirun huono itse lähtemään lääkäriin, mutta kyllä nyt pitää päästä fobioista ja viedä lasta silloin kun on tarve..=)
Oon lähdössä kaverin tueksi sairaalaan, kun sen pojalta ultrataan tänään aivot..pitää toivoa, että kaikki on hyvin. Mä voin kirjoittaa jotain yksityiskohtia sit myöhemmin..
Nyt pikana suihkuun!
Oikein ihanaa maanantaita kaikille!
t. poppis ja Emiliina 8kk