Voi että, mua pelottaa tehdä kauppaa huutonetissä : (
Olen nyt ensimmäisiä kertoja myymässä siellä ja lasten vaatteita myyn. Kuitenkin on tunne, että kun joku ostaa, niin mitä jos saankin kamalan palautteen, että ihan hirvittäviä rytkyjä myyn. Vaikka vaatteet ovat ehjiä ja puhtaita, mutta jos joku nirppanokka sattuu ostamaan, eikä sitten kelpaakaan.
Nytkin myin yhdet housut, jotka ostin 2v sitten kirpparilta 50 sentillä ja nyt sain niistä 2e huutonetissä.
Meneeköhän tää epävarmuuden tunne koskaan ohi?
Kommentit (7)
Eli kun liioittelee vikoja, tahroja, lommoja ja naarmuja niin vaikea on kenenkään väittää että tuote olikin huonompi kuin oletti.
muista käydä edes lukemassa kuin joskus harvoin.
Olisi kyllä kiva, jos siellä voisi sulkea ostajia pois omista kohteista. Tietäisin heti pari, jotka laittaisin sulkulistalle. Päivittelevät siellä lastenaate-palstalla huutiksessa yhteistuumin, kuinka joku voi myydä nukkaista (tai muuta yhtä älytöntä). Sitten kovaan ääneen kailottavat siellä, että he itse myyvät vain ja ainoastaan ensiluokkaista (piilomainostavat tuotteittaan näin).
Itse tunnustan myyväni esim. tahraisia. Hyvin ovat nekin menneet kaupaksi. Mutta kerron aina kaikki viat kohteessa. Nyt sitten kohta on kasassa 500 palautetta, eikä yhtään negaa ja vain yksi ilmeisesti ostajan erehdyksessä laittama neutraali.
Onnea ap:lle kauppohin! Kivaa se on kun saa ne ensimmäiset kehut. :) Vinkkinä, että rahat palauttamalla ja vaatteen ostajalle lahjoittamalla saat negan palautteen kyllä häviämään. Ethän silloin menetä noiden housujenkaan tapauksessa kuin sen 2v sitten kirpparilla maksamasi 50 senttisen ja ehkä olet sen edestä housuja pitänytkin lapsella/itsellä.
Silloin ei kukaan odota liikoja. Luulisin. Pari kertaa olen saanut neutraalin palautteen mielestäni aika aiheettomasti, tuote oli omasta mielestäni hyvässä kunnossa enkä edes miettinyt, uskaltaako niin sanoa - ja sitten ostaja olikin eri mieltä. Mutta minkäs sille tekee, kyse on kuitnekin tosi pienistä summista tavallisten arkilastenvaatteiden kohdalla eikä kukaan menetä paljon, vaikka kaupat purettaisiinkin. Ihmetyttää ne, jotka kuin haluaisivat haastaa riitaa noin pienistä asioista.
huutaa mun kohteita voittoon asti ja vielä maksaa ne. En tajua en!
aa.