Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa bisnestilaisuuteen seuraavat vaatteet:

Vierailija
07.10.2007 |

kyseessä siis messut ja olen asiakkaana, mutta messut arvostetut kuitenkin.

Asuna olisi siis mustat housut, musta poolo, konjakin värinen vyö, konjakin väriset korkkarit ja vuittonin alma.

?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kiinnostavaa keskustelua sivusta seurannut

Vierailija
42/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n molemmat vaihtoehdot kuulostavat nyt hyvältä, mutta älä missään nimessä kuuntele 54:a!!

Vierailija
44/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Vierailija
45/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

51.

Vierailija
46/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sen vuoksi olet noin hyökkäävä minua kohtaan?

En ole suinkaan menossa ensimmäistä kertaa edustamaan, olen tehnyt sitä vuosia, mutta kuten sanoin (jos luit ketjun) olen hiukan ujo luonteeltani. Kuitenkin rohkeasti lennän maasta toiseen ja puhun ja edustan. Olen itsestäni oikeastaan aika ylpeä.

Ja mitä sitten vaikka edustaisinkin ensimmäistä kertaa? Onko se pilkan aihe?

Itse valitsen toki vaatteeni, kysyin vain mielipiteitä ja ehdotuksia.

Voi herran jee, voiko kukaan olla epävarmempi kuin sinä! Tulet kyselemään jotain pukeutumisneuvoja täältä vauvapalstalta.

Minulla on oma tyylini, vahva sellainen. Vaikka sinä olisit vastaavan nähnyt miljoona kertaa, se ei asiaa muuta. :)

Minulta puuttuu ehkä varmuutta, mutta käytöstavat mielestäni taidan. Niistä on muuten huomattavasti hyötyä bisnesmaailmassa. Suosittelen.

ap

Vierailija
47/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi bisnespukeutumisen periaatteista on, että asussa mielellään saa olla kerroksia. Ainakin amerikkalaiset ovat sitä mieltä, että yläosassa pitää aina olla vähintään kaksi kerrosta, muuten ei ole asiallisesti puettu.

Vierailija
48/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toi toinenkaan hullummalta kuulosta...

Itse jäin vaan miettiin sitä et jos todella (vaikka onkin syys sielläkin) ois +20 niin todellakin muhkea villatakki voi olla liikaa,miksi siis laittaa sitä ollenkaan...?

No entäs omistatko kietaisumallista paitapuseroa? Se ois kans kivan näköinen nilkkureiden ja mustien housujen kanssa...

Ja sit tosta poolosta tuli mieleen lyhythihainen pooloneule? H&M:llä (olkoonkin junttiliike,heh) on sellainen löysempi kauluksellinen hieman tunikamallinen harmaa neule jossa on lyhyehköt hihat,se sopis todella hyvin pillihousujen ja korkosaappaiden kanssa... Tai sit ihan peruspoolo lyhyillä hihoilla ja siihen päälle kietaisuneuletakki tai jakku/jakun tapainen...??

Menikö nyt ihan pieleen :)

t eilinen 39

Vierailija
49/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku jaksaa kommentoida.

Tuolla " muhkealla" tarkoitin lähinnä, että villatakki on sellainen ilmava, ei tiukka kietaisuneule (sellaisiakin minulla on). Se on melko ohut, mutta sellainen runsas...

Kietaisumallisia kauluspaitoja mulla on kaksikin, valkoinen ja vaaleanpunainen. Jotenkin vaan koen, että valkoinen paita, mustat housut=tarjoilija ja mustat housut+vaaleanpunainen paita=liian pikkusievää?

Mutta joo, näitä on kiva spekuloida, mutta ei tämä vaateasia niiiin iso asia ole mulle, kuin ehkä annan ymmärtää :)

ap

Vierailija
50/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaan tällainen vaatefriikki ja rakastan shopata ja katsella vaatteita ja muoti yms lehdet jatkuvassa syynissä,vanhemmatkin numerot :)

Ja olet oikeassa,et musta-valkoinen olisi liian tarjoilijamainen ja taas v.pun valkoinen pikkusievää,harmi ettei löytynyt muita värejä :):) Harmaa ois nyt niin in :) Jos olis harmaa yläosa ja harmaat saapikkaat niin sekin olis tosi kivan näköinen...?

Mut siis jos ei oo eikä tarvetta ostaa niin noi sun mainitsemat on enemmän kuin hyviä!!

39

Vierailija
51/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kyllä pitää itsekin itseäni ihan hulluna.. :)

Mustat housut, musta poolo, petroolinsiniset krokonnahkakorkkarit ja samanvärinen rento (ratsastuslaukku-mallinen) petroolin värinen veska?

ap

Vierailija
52/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin klassinen kuin se konjakinvärinen yhdistelmä,mut oikein kiva ja ehkä sitä väriä siinä saakin olla :)

Mä tykkään kyllä niin siitä konjakinvärisestä mitä sanoit ihan alussa :)

Mutta petroolinsininen (yks mun kaikkienaikojen suosikkiväreistä pieninä annoksina) on myös todella ihana väri. Ei ehkä ihan tän syksyn ykkösväri,mutta toisaalta ei kannata olla liikakaan laumasielu :)

39

Vierailija
53/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialasta riippuen taidan valita jonkin noista. Katsotaan. Kiitos 39 kun jaksoit kommentoida. Hyvää syksyä sinulle! Olet sen oloinen ihminen, että olis joskus kiva istua lentokoneessa vierekkäin. :)

ap

Vierailija
54/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes omista yhtään..

Nyt pähkäilen näiden kahden asun välillä. Mietin, että tää jälkimmäinen olis siitä hyvä, että jos tulee kuuma, voi riisua villatakin. Poolossa mä sit vaan hikoilen..

ap

Vierailija
55/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä hame on todella out, siis TODELLA, ja näen jo sieluni silmin, miten hoikka ap kulkee junttihameessaan harmaavarpusen tyylikkäiden italialaisten keskuudessa.

Pidä sinä sii spitkää hamettasi ihan missä haluat, mutta toivon, ettei ap sille tielle lähde - kuten ei lähdekään!

t. 55

Vierailija
56/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jee, voiko kukaan olla epävarmempi kuin sinä! Tulet kyselemään jotain pukeutumisneuvoja täältä vauvapalstalta.

En kai mä nyt osaa sanoa miltä sä näytät, kun en voi mitenkään nähdä sinua. Se, että luettelet vaattees täällä ei kerro mitään.

Pliis, pikkasen itsevarmuutta. Sitä sinuna pukisin päälleni. Kuulostaa siltä, että olet ekaa kertaa menossa minnekään edustamaan. Mutta minkäs teet. Yleensä ihminen, joka on usein edustustilaisuuksissa ei tule ainakaan tänne kyselemään toisten mielipidettä.

Hanki pukeutumisneuvjoa kun et selvästi omaa mitään omaa tyyliä, koska jos omaisit, et ainakaan täältä hakisi kannatusta tuolle sinun " nähty miljoona kertaa" -tyylille.

Vierailija
57/57 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä