Voinko laittaa bisnestilaisuuteen seuraavat vaatteet:
kyseessä siis messut ja olen asiakkaana, mutta messut arvostetut kuitenkin.
Asuna olisi siis mustat housut, musta poolo, konjakin värinen vyö, konjakin väriset korkkarit ja vuittonin alma.
?
Kommentit (57)
ja Italiassa en ole nähnyt ainuttakaan naista, jolla EI olisi korkokenkiä messuilla.
Anna mun kaikki kestää. Et ole sitten omaa makua yrittänyt kehitellä? Ei tarvitsisi käyttää merkkejä kainalosauvoina!!!
tuon laukun olen ostanut jo monta vuotta sitten ja pidän siitä kovasti. Se on juuri sopivan kokoinen, hyvä käteen ja värit mun makuun.
Mulle se ei oo mikään imagokysymys. Laukku laukkujen joukossa.
ap
Tulikin just tuolla aiemmin sit vastaus kun meinasin jo kysyä mikä ihme mahtaa olla vuittonin alma......
Miksi sitten kyselet täällä, jos et halua näyttää hyvältä. Lue kirja No logo ja huomaat että sua vedetään merkkeinesi kuin pässiä narussa. Yhtä hyvän ja makeen ja omaperäisen laukun löytäminen ei ole helppoa, jollei ole syntyjään hyvä maku tai kehittynyt maku...
jos kerran tunnet niissä olosi hyväksi niin ilman muuta laitat. Jakkupuvut ja paitapuserot kuulostavat kovin virallisilta, poolo on kyllä tyylikkäämpi..
Miten sen, että haluaa näyttää tilanteeseen sopivalta pitäisi olla imagokysymys?
Pooloni on muuten hennes&maurizilta.. Merkillä ei ole mulle niin väliä.
ap
Mutta jos haluat vaihtoehtoja niin miten olisi kauluspaita ja pidempi neuleliivi? tai lyhyt hihainen neulepusero löysällä poolokauluksella,sellainen vähän tunikamallinen pusero sopisi hyvin niiden pillihtävien housujesi kanssa? tai v-aukkoinen tiukahko neule ja kaulaan kenkien värinen ohut huivi (sellainen luiromallinen)
laita tuulipuku. Pysyt lämpimänä, eikä mene paljoa rahaakaan. Niitä saa UFF:sta halvalla käytettynä.
sä oot aika hupaisa. Et ilmeisesti tunne kuin kaksi ääripäätä. Alkoi kiinnostaa kumman edustaja itse olet? Tuulipuku vai design? :)
Minusta on kiva näyttää hyvältä, lähinnä itseni vuoksi (siitä tulee itsevarma ja tyytyväinen olo) ja myös muiden ihmisten. Pukeutumisellani voin osoittaa arvostavani tilaisuutta, tapaamaani asiakasta, omaa yritystäni jne. Mutta mulle kelpaa h&m, siinä kuin d&g.
ap
siellä tuulipuku on pakonsanelema juttu.
nimim. juuri ulkokuvauksiin lähtevä ja ilmakin on surkea.
Ehdottomasti mun tyylisiäni kaikki. Toisilla on tuo taito hiffata heti millä linjoilla toinen on. Mietin, mitä vaihtoehtoja mulla olis, kun en viitsisi enää mitään hankkia....
ap
Mutta sit pitää vaan penkoa omaa kaappia jos et hanki mitään uutta :) Mun mielestä kuitenkin se sun alkuperäinen vaatetus asusteineen kuulosti oikein kivalta,joten en välttämättä vaihtaisi edes mitään!
t. 39 (olinkohan se nro...no jotain sinne päin!)
Mun mielesta ap yrittaa nayttaa tosi maailman ihmiselta. Toivottavasti onnistut naitten suomimammojen edessa.
Voi etta mua naurattaa... Olet aika pelle, ap!!
" Mun mielesta ap yrittaa nayttaa tosi maailman ihmiselta. "
Mitä tuolla tarkoitat? Mulla ei ole muuta tarvetta kuin sulautua joukkoon. Olen melko ujo luonteeltani, enkä haluaisi hirveästi erottua.
" Toivottavasti onnistut naitten suomimammojen edessa. "
Ketä tarkoitat? Avlaisia? Messuilla tuskin montaa suomalaista näen.
" Voi etta mua naurattaa... Olet aika pelle, ap!!!"
Ihanaa jos tuottaa iloa jollekin. Päivän hyvä työ tehty! :)
ap
että mielelläni säästäisin ne rahat Italiaan ja ostaisin sieltä jotain kivaa itselleni. Tylsää ostaa nyt jotain reissuun ja sitten pihtailla siellä...
Mutta kiitos sinulle. Sain hyviä ideoita.
ap
ne mustat housut, slimmi valkoinen lyhythihainen kauluspaita, helmen harmaa kietaisumallinen " muhkea" villatakki (hieman pidempi), mustat piikkikorkoiset nilkkurit ja musta olkalaukku.
ap
Yksi Bolognalainen