Uusin KAKKOSEN yritys pino!
Aloitinpa uuden, kun tuo edellinen oli paisunut mahdottomaksi ja hiljentynytkin.
Täällä siis kp 12/30, ei mitään ihmeellistä. Ovista en ole tikuttanut, enkä aio sitä vieläkään tehdä, ehkä sitten jos alkaa vaikuttaa mahdottomalta. Yrityskerta kun on vasta toinen, niin olen vielä hyvinkin " kyllä se siitä" -henkinen.
Kertokaa muutkin kuulumisia, onko tullut lisää plussia? Tai onko uusia mukaan tulijoita? :)
Shayen
Kommentit (61)
Toisesta lapsesta täälläkin haaveillaan. Vielä ilman mitään päivien laskemisia, koska edellisellä kerralla tärppäsi helposti. Jos mitään ei ala tapahtua, niin sitten tarkemmin pitää miettiä päiviä sun muuta.
Eli meillä on 2-vuotias valloittava poika jo, ja toinen ihana lapsi olisi upea asia. Toivottavasti pian uusi elämä kasvaisi minussa! Niin kuin meissä kaikissa!
Onnea kaikille tasapuolisesti!
ilmottautuisin mukaan. Eli olen 28v ja mies 25v ja meillä 8kk poika ja nyt on kauhea vauvakuume.
Esikko sai heti kertalaakista alkunsa häiden jälkeen niin saas nähdä miten nyt käy.
Meillä on tavallaan jo yk2 meneillään mutta viime kierrosta ei paljon keritty sängyssä touhuilemaan kun pojan allergiat kiusasivat pahasti. Nyt ollaan joka toinen päivä ahkerasti heiluteltu peittoja :) Ovulaationkin olin tuntevinani tuossa vklopun aikana. Mua haitaa vaan mun pitkä kierto. Esikoisesta ovuloin vasta kp 20. Jännittää ihan hirveästi vaikka yritän olla jännittämättä.
Hihii! Huomasin että Kandikin on täällä. Plussaonnea hurjasti!
Niin ja plussaonnea hirmuisesti kaikille ja hyvää päivän jatkoa!
Hermione yk2 kp18/30-34
Ja terve Hermione! Äläpäs sitten mainostele enskoissa, että mä täällä kurkin, nimittäin kun en halua vielä tätä kauheasti mainostaa ;)
Mä tein tänään RFSU:n testin, kun ei kierron pituudesta hajuakaan ja vähän omituinen olo ollut pari päivää. No, siihen tuli se kuuluisa roskishaamu, joka on ilmeisesti aika tavallinen kyseisellä liuskalla. Enpä usko että olen raskaana. Ja tänään vasta kp22, niin ei sikäli paineitakaan. Testasin vain siksi, että kierto saattaa olla mitä vaan 25 ja 35 päivän väliltä.
Tsemppiä muille kuumeilijoille!
Vasen puoli alamahasta on ihan kamalan kipeä, johtuisko ovulaatiosta tai jostain, mutta ei tunnu sellaselta menkka-/oviskivulta ollenkaan. Oli ihan mahtava tunne ku tein eilen ovistestin. Se oli viimeinen testi paketissa ja eka kerta ku pärähti mittarit kaakkoon:) Tunne oli lähes yhtä voimakas, kun jos olisin tehny positiivisen raskaustestin:) Oon nimittäin epäillyt, että mun ovulaatio ei ole silloin kun pitäs vaan se olis sijoittunu johonki kp22 tietämiin. No nyt kuitenki näyttäis että ovis on 18/30-32 paikkeilla.
Käytettiin toki tilanne hyödyksi heti..
Peukut pystyyn!!
Pikkumyy kp 19/30 yk3
Meilläkin kuumeillaan pikkuisesta. Esikoinen on nyt kohta 7kk. Miehellä taitaa olla suurempi kuume kuin minulla. Vauvan syntymän jälkeen ollaan oltu sillä mielellä että saa tulla toinen jos on tullakseen. Testejäkin tuossa tein kun menkkoja ei ole kuulunut sen jälkeen kun ensimmäiset synnytyksen jälkeen tuli. Ensimmäiseen testiin tuli roskishaamu ja toinen oli aika puhdas nega eli aika selvästi en ole raskaana. Minä imetän esikoista niin ei varmaan helposti tärppää uusi raskaus.
Pikkumyy: Minulla oli aivan järkyttävän kova kipu oikealla mahassa, munasarjan kohalla silloin kun esikoinen tärppäsi. Ensin ajattelin että se on umpisuoli ja olin lähössä lääkäriin. Kuitenkin mentiin apteekin kautta ja ostin ovis testin ja se näytti todella vahvaa viivaa. Elikkä se oli ovis ja kova olikin :D Siitä 10 päivän päästä sain ekan haamun raskaustestiin! Tiesin kyllä olevani raskaana kun heti sen ovulaation jälkeen tuli nännit ihan tajuttoman kipeeks ja maha oli painava ku kivi. Piti kävellessä pitää mahasta kiinni. Sinällään koomista kun se maha oli sillon vielä niin pieni (olematon) että näytti huvittavalta kannatella kädellä sitä :)
Nyt pitää mennä syömään.
Jouhi joka ei tiedä kierrostaan mitään :S
Meilläkin kuumeillaan pikkuisesta. Esikoinen on nyt kohta 7kk. Miehellä taitaa olla suurempi kuume kuin minulla. Vauvan syntymän jälkeen ollaan oltu sillä mielellä että saa tulla toinen jos on tullakseen. Testejäkin tuossa tein kun menkkoja ei ole kuulunut sen jälkeen kun ensimmäiset synnytyksen jälkeen tuli. Ensimmäiseen testiin tuli roskishaamu ja toinen oli aika puhdas nega eli aika selvästi en ole raskaana. Minä imetän esikoista niin ei varmaan helposti tärppää uusi raskaus.
Pikkumyy: Minulla oli aivan järkyttävän kova kipu oikealla mahassa, munasarjan kohalla silloin kun esikoinen tärppäsi. Ensin ajattelin että se on umpisuoli ja olin lähössä lääkäriin. Kuitenkin mentiin apteekin kautta ja ostin ovis testin ja se näytti todella vahvaa viivaa. Elikkä se oli ovis ja kova olikin :D Siitä 10 päivän päästä sain ekan haamun raskaustestiin! Tiesin kyllä olevani raskaana kun heti sen ovulaation jälkeen tuli nännit ihan tajuttoman kipeeks ja maha oli painava ku kivi. Piti kävellessä pitää mahasta kiinni. Sinällään koomista kun se maha oli sillon vielä niin pieni (olematon) että näytti huvittavalta kannatella kädellä sitä :)
Nyt pitää mennä syömään.
Jouhi joka ei tiedä kierrostaan mitään :S
Eli esikoinen täytti just vuoden ja ehkäisy on jätetty vähitellen pois heinäkuusta alkaen, eli ei aina jaksettu kondomia...
Ongelma on se, että menkat eivät ole alkaneet. Imetys loppui noin kolme viikkoa sitten. Eli innolla odotan edes kuukautisia. Esikoinen oli clomivauva. Ja siis raskaana en ole, tein testin viikko sitten.
Moi kaikki!
Vihdoinkin mekin pääsemme yrittämään kakkosta. Itse olen kuumeillut jo kesästä asti, mutta mies lämpeni eilen ajatukselle uudesta vauvasta. Meillä on 1v 1kk vanha tyttö ja kaveria sille haaveillaan. Tämä on ensimmäinen yrityskerta ja ajateltiin että tulee jos on tullakseen, eli ei mitään paineita.
Plussa onnea kaikille!!!!
pirpana1984 kp 6/30-34
Täällä kuumeillaan kanssa kovasti toisesta!
Ollaan jo viime kierron aikana yritetty, ovistesti näytti plussaa ja siinä sitten kovasti yritettiin. Olin ihan varma, että olin raskaana, rinnat kipeytyivät ja ilman rintsikoita ei pystynyt edes kävelemään, sattu niin kovasti, paleli ja oli sellainen flunssanen olo ja väsytti koko ajan. Aika selkeet raskauden oireet siis (enkä ihan kaikkea voinut kuvitella, sillä en edes tiennyt että tuo palelu on oire ;)). Sitten kp 34/33 alkoi tulemaan verta, ajattelin että nyt ne menkat alkoi. Kumminkin sitä verta tuli iltaa kohden ihan mahdottomasti kuin kaatamalla, ja kipu oli kamala. Menin päivystykseen, josta sain lähetteen keskussairaalaan. Ultrassa ja verikokeissa kaikki ok, kuulemma mikään ei viittaa siihen, että olisin raskaana ollutkaan.. Vähän ihmetyttää tuo, verta tuli siis kolme päivää ja sitten loppui kuin seinään ja oli kaikinpuolin muutenkin aivan erilaiset kuin ennen. Voisiko olla, että olin raskaana ja se oli keskenmeno, vaikka hormonia ei veressä näkynyt?
Nyt sitten ei ole ovulaatiosta hajuakaan, kun en tiedä oliko ne viimeksi menkat vai keskenmeno. Taas tuntuu, että rinnat ovat todella kipeät ja koko ajan pissattaa, mahtaako olla toiveajattelua... :/
Jos ei tällä kierrolla onnistu, niin pitää lykätä melkein vuodella opiskelujen takia :(
Näytti minullakin toista viivaa kahdessakin eri testissä, mieheni näki nuo myös. Onko ihan yleistä kyseisellä merkillä? Kun täällä jossain kohtaa muutkin puhuivat siitä...
Kävin eilen Gynekologilla ihan perustarkastulla ja kerroin lääkärille meidän lapsitoiveista. Lääkäri ultrasi munasarjat ja sanoi että ovis on ollut jokin aika sitten ja kaikki näyttää oikeen hyvältä. Kuulemma saatan olla jo jopa raskaana! Voi kun se olisikin totta! Mä oon kyllä niin pessimisti että en tahdo uskoa että niin olisi jo käynyt. Mutta kyllä pisti jännittämään kovasti. No tilasin jo raskaustestejä että heti saa testata kun siltä tuntuu. Nyt on kuitenkin vasta kp 20 meneillään..
Hyviä plussatuulia vaan kaikille :)
Hermione kp 20/30-34
Onko muilla päänsärkyä ennen vai jälkeen oviksen / ollenkaan? Aattelin vaan kun päätä hieman särkee ja nyt kp 15/32-36. Kovin kummoisia oviskipuja ei kyllä ole tässä kierrossa ollut, vai onkohan nyt viikonloppuna..hmm..vai jääköhän ovis tässä kierrossa väliin. Runsaammat limat olleet nyt pari päivää, vielä ei näy loppua. Tänään varmaan voisi vielä pupuilla ja sitt jättää muutama päivä väliin. Tyttöä kun enimmäkseen toivomme. Toinen poikakin tervetullut! Pääasia että terveen lapsen saisi.
Mites muilla? Toivotteko jompaa kumpaa sukupuolta, vai onko väliä? Moni asia olisi niin paljon helpompaa (tai siis esim. samoja vaatteita ja leluja voisi käyttää enemmän) / tietämystä jo on, kun esikoinen on poika. Mutta kyllä vaan se pieni tytöntyllerö olisi ihana :) Aika usein varmaan äidit toivovat kuitenkin tyttöä, vaikka poikkeuksiakin on. Tiedän joitakin jotka ovat sanoneet, etteivät voisi kuvitella itselleen tyttöä. Vai onkohan vaan selittelyä... :)
Viikonloppuja!
Eli minä siirryn tuonne odottajien puolelle! La testasin plussan!
Aika mahtava tunne!
Mariarat84 rv6
Paljon onnea Mariatar sinulle plussasta!
Ulkona on sateista, kovin on harmaa ilma. Ulos kuitenkin pitäisi pojan kanssa lähteä hoitamaan asioita. Olo on kuin katujyrän alle jääneellä; nenä tukossa, alaselkää juilii, alavatsa oudon tuntuinen. Vaikka oireita plussaan olisikin, en uskalla ajatella, että tässä kierrossa muka olisi tärpännyt, kun juuri tämä kierto oli se huonoin vaihtoehto ja oviskin jäi melkein hyödyntämättä. No, melkein kai riittää?
-Avecos kp 35/34
Meillä on kakkosta kuumeiltu toukokuusta aisti. Heinäkuussa tärppi joka oli sitten kohdunulkoinen. Hoidettiin solumyrkyllä. Nyt sitten eka yk ton kohdunulkoisen jalkeen.
Pelottaa ihan kamalasti että jos vaikka raskautuisin niin se olisi taas kohdun ulkoinen, vaan ei se auta jäädä pelkäämään jos sen vauvan tahtoo.
Tottakait mulla on jo tässä vaiheessa kiertoa kaikki raskausoireet :)
Saas nyt sitten nähdä kun pääsee testaamaan.
T: Ull-Maij kp 25/28
Onnea Mariatar plussasta!
Täällä ollaan ns. odottavalla kannalla, menkat jos alkaa niin siihen on vielä viikko.. Pitää malttaa nyt tällä kierroksella olla testaamatta ennen aikojaan. Ei oo mitään oireita menkoista eikä raskaudesta. Sellanen tasainen olo, ainoa vaiva on pitkittynyt flunssa.
Eihän kierron aikana voi olla kahta ovulaatiota? Vai mitä tarkoittaa toinen limakausi? Kun mulla on ollut nyt viime kuussa ja sitte tässä kuussa sellasta. Eikä oo mitään perusvalkkaria vaan ihanku ovislimaa..? Kyselin sairaanhoitajakaverilta että voiko olla, niin sano ettei ainakaa hän tiedä että vois olla kahta ovulaatiota kuussa.
Ihmettelee Pikkumyy78 (Kp 24/30 yk3)
olen jo kauan pörrännyt täällä lukemassa muiden kuumeilijoiden ajatuksia ja päätin nyt itsekin kirjoitelle:)
eli kakkosta meilläkin toivotaan.. esikoinen on nyt 7kk ikäinen valloittava poika<3
heti synnytyksen jälkeen oltiin sitä mieltä, että toinen saa tulla jos on tullakseen:) menkat mulla ei ole vielä alkanut ja imetän. se vähän vaikeuttaa tota raskautumista.. kovasti silti yritetään.
ONNITTELU PLUSSASTA MARIATAR!!
Nyt mulle on tullut semmonen fiilis et ns. olen luovuttanut koko homman. Muutenkin semmonen tunne on nyt et tulee jos on tullakseen. Aikasemmin oli et kuhan nyt vaan mahollisimman äkkiä tulis raskaaksi. Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Mulla on nyt sitten iskeny negatiivinen ajattelu päälle. Nii ja just semmonen olo et ihan turha edes yrittää kun ei se kuitenkaan onnistu.
Mulla olis laskureiden mukaan ovis nyt perjantaina, mut en ymmärrä kun mulla on nyt jo tullut sitä ovislimaa, et voisko ollakin et mulla ovis oliskin aikasemmin. Mä jo tässä rupesin harkitsemaan et mitä jos ostas niitä ovistestejä, mut taidanpa jättää väliin...en jaksa niitä tehä, tulee sitten seksistä semmosta " pakko suoritusta" .
No mut ei tässä auta kun heilutella peittoa tän viikon aikana ahkeraan =)
Muille toivottelen positiivisempiä ajatuksia!!!
Leti yk4 kp10/26
Hei!
Sattumalta löysin tieni tänne. Olen ennen esikoista kuumeillut ensikoissa jonkin aikaa. Nyt esikoinen on puolen vuoden ikäinen ja kamala vauvakuume päällä! Ollaankin oltu oikeastaan koko synnytyksen jälkeinen aika vähän TJOT-meiningillä menossa mukana. Kuukakutisetkin alkoivat säännöllisinä harmikseni jo 5,5 viikon kuluttua synnytyksestä.
Töiden kannalta katsottuna pari seuraavaa kiertoa (tämä mukaanlukien) ovat huonoja vaihtoehtoja raskautua. Toiveena olisikin, että raskautuisin loppu vuodesta. Mutta myöhemipikin ajankohta käy :D Ja aikaisempi :D
Onnea kaikille, plussatuulia!
-Avecos kp 28/34