Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Etelä-Afrikasta, Johannesburgista??
07.10.2007 |
Muutto Johannesburgiin saattaa olla ajankohtainen ensi vuonna. Mies on sieltä päin kotoisin. Olemme ennenkin asuneet afrikassa, mutta Etelä-Afrikka minulle täysin tuntematon. Meidän lapset on 4v ja 4kk. Eli jos jollain on kyseisestä maasta kokemusta olisin kiinnostunut kuulemaan millaista maassa on asua kahden lapsen kanssa. Lähinnä minua askarruttavat turvallisuus, päiväkodit ym. Olisin kiinnostunut myös tietämään asuuko Johannesburgissa useita suomalaisia ja minkälaiset mahdollisuudet minulla olisi saada töitä.
Kommentit (2)
Tarkista ennen lahtoa, etta onko tyoluvan saannissa sinulle vaikeuksia, ettei ikavia yllatyksia tulisi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
asua Pretotiassa? Minusta se pn kivempi ja pienempi kuin suurkaupunki Johannesburg. Laita tama kysymys myos expatriumin sivuille niin saat varmaan enemman vastauksia.
Mina asuisin Kapkaupungissa jos voisin, Johannesburgissa on niin iso ero valkoisten ja mustien kaupunginosilla ja elintasolla etten itse kestaisi asua siell a ja todistaa sita. Minusta tuntuu kuin asuisi vankilassa kun pitaa olla turvasysteemit, muurit, kalterit ikkunoissa, yovartijat ja rottweilerit.